کد خبر : 6799
تاریخ انتشار : یکشنبه 25 خرداد 1393 - 13:47
-

اخبار ضد و نقیض از تیم داری حفاری اهواز!

اخبار ضد و نقیض از تیم داری حفاری اهواز!
هیات فوتبال اهواز در حالی از حضور نماینده باشگاه حفاری در قرعه کشی لیگ برتر خبر می دهد که مسئولان این باشگاه هنوز رسما حضورشان را اعلام نکرده اند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مراد حاجتی مدیر عامل باشگاه حفاری یک هفته مانده به اتمام لیگ سیزدهم، انصراف تیمش از حضور در لیگ آینده را رسانه ای کرد اما تا امروز اخبار ضد و نقیضی در این باره وجود دارد و گفته می شود هیات مدیره باشگاه حفاری با پیشنهاد جاجتی مخالفت کرده است.

در همین ارتباط رئیس کمیته فوتسال اهواز هم مصاحبه ای کرده و گفته است: در لیگ برتر، تیم شرکت ملی حفاری ایران به عنوان تنها نماینده استان در این فصل به میدان می‌رود. مراسم قرعه‌کشی رقابت‌های فوتسال لیگ برتر فصل ۹۴ -۹۳ روز سه‌شنبه سوم تیرماه ساعت ۱۰ صبح در محل سالن کنفرانس آکادمی ملی فوتبال در تهران برگزار می‌شود.

پورافشار اضافه کرد: فصل گذشته این رقابت‌ها، استان خوزستان با دو نماینده در این مسابقات حاضر بود که متأسفانه تیم عملیات غیر صنعتی ماهشهر به دسته پایین‌تر سقوط کرد.

با این حال باید منتظر ماند و دید مسئولان باشگاه حفاری به صورت رسمی حضورشان در لیگ چهاردهم را اعلام می کنند یا نه.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

s یکشنبه , ۲۵ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۸

جان مادرت ولش کن هی میاین میگین ما میریم باز هم هستین اخرش که تو لیگ تیم داری میکنی این حرف های چرت چیه اقای حاجتی قربونت اون جمالت برم دادش من ولش کن وقتی از خودت اختیار نداری و مثل یه چوب خشک تو دفرت نشستی و وقتی میان یه تهدی میکنن تورو میترسی باز تو لیگ میمونی خواهشا دیگه حرف های چرت از دهنت نپره باشه بچه خوب