کد خبر : 6807
تاریخ انتشار : دوشنبه 26 خرداد 1393 - 11:05
-

حاجتی : شاید مجبور به حضور در لیگ برتر باشیم!

حاجتی : شاید مجبور به حضور در لیگ برتر باشیم!

مدیرعامل باشگاه ملی‌حفاری گفت: اگر نتوانستیم پروانه‌ تیم لیگ برتری فوتسال مردان را برای شرکت در لیگ یک جابه‌جا کنیم، چاره‌ای جز حضور در لیگ برتر نداریم. علیرضا مرادحاجتی ابتدا درباره این‌که شنیده می‌شود ملی‌حفاری نظرش نسبت به تیمداری در لیگ یک تغییر کرده است و همچنان تصمیم به حضور در لیگ برتر دارد، عنوان‌

مدیرعامل باشگاه ملی‌حفاری گفت: اگر نتوانستیم پروانه‌ تیم لیگ برتری فوتسال مردان را برای شرکت در لیگ یک جابه‌جا کنیم، چاره‌ای جز حضور در لیگ برتر نداریم.

علیرضا مرادحاجتی ابتدا درباره این‌که شنیده می‌شود ملی‌حفاری نظرش نسبت به تیمداری در لیگ یک تغییر کرده است و همچنان تصمیم به حضور در لیگ برتر دارد، عنوان‌ کرد: نگفته‌ام که در لیگ برتر شرکت کنیم بلکه گفته‌ام به چند دلیل عمده نمی‌خواهیم در این لیگ حضور داشته باشیم. کسی هم در خصوص حضور در لیگ برتر حرفی نزده است ولی موضوع این است که اگر نتوانستیم پروانه‌مان را برای شرکت در لیگ یک جابه‌جا کنیم، چاره‌ای جز حضور در لیگ برتر نداریم.

وی افزود: ولی به نفع ورزش استان و ایران و همچنین زیرساخت‌های خوزستان است که ملی‌حفاری سال آینده در یک رده پایین‌تر کار و با امیدهایش در لیگ یک حضور پیدا کند و بعد به لیگ برتر کشور صعود کند. به نظر من این کار برای آینده فوتسال ایران و خوزستان خوب است. به هر حال اگر نتوانستیم در لیگ یک شرکت کنیم، مجبوریم که با ارنج جدید در لیگ برتر شرکت کنیم و ممکن است خیلی از آن بازیکنانی که سال گذشته با ما بودند، دیگر با ما نباشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

s دوشنبه , ۲۶ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۳

جان مادرت جمعش کن ترسو

مهرداد دوشنبه , ۲۶ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۳

بابا این اقای حاجتی کمبود داره میخواد خودش نشون بده

مهدي سه شنبه , ۲۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۵

اقای حاجتی تو که هیچ کاری وهیچ اختیاری نداری چرا هر روز میای ی حرفی میزنی بابا خجالت بکش دیگه

نام ... چهارشنبه , ۲۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۸

اونایی که تو میخوای ردیشون کنی خودشون رفتن نیاز نیست تو بگی.بگو میخوام ۳ روز یکبار عکسم تو سایت باشه