کد خبر : 6813
تاریخ انتشار : دوشنبه 26 خرداد 1393 - 12:14
-

مرتضایی: به دنبال حضور در بالای جدول هستیم!

مرتضایی: به دنبال حضور در بالای جدول هستیم!
سرمربی تیم فوتسال فرش آرای مشهد گفت: صعود به رده های بالا و ارایه بازیهای بهتر در لیگ برتر فوتسال سالجاری رویکرد مهم این تیم است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، سرمربی تیم فوتسال فرش آرای مشهد گفت: با جذب بازیکنان جدید و تقویت کادر فنی و بازیکنان فصل گذشته سعی می کنیم به نتایج بهتری نسبت به مسابقات لیگ برتر پارسال دست یابیم و حضور موفق تری در این رقابتها داشته باشیم و از هم اکنون به دنبال انسجام بخشی و تشکیل تیم قوی تر نسبت به پارسال هستیم.

مجید مرتضایی که بر اساس تصمیم هیات مدیره باشگاه ورزشی فرش آرای مشهد در لیگ برتر امسال هم عهده دار سرمربی گری این تیم است، ابراز امیدواری کرد تیم فرش آرا با همدلی و همراهی و بازیهای خوب و موثر بازیکنان و شناسایی نقاط قوت و ضعف خود به نتایج مطلوبی در مسابقات مزبور دست یابد.

مرتضایی گفت: در مسابقات لیگ برتر سال گذشته بیشتر به دنبال جوان گرایی بودیم و میانگین سنی بازیکنان ما کمتر از ۲۴ سال بود و بازیکنان همه توان خود را برای موفقیت در رقابتها به کار گرفتند.

سرمربی تیم فوتسال فرش آرای مشهد افزود: نوع قضاوت داوران در بیشتر مسابقات و از جمله در نیم فصل دوم لیگ برتر گذشته بر روی نتایج تیم ما اثر مستقیم داشت و به ضرر ما تمام شد.

تیم فوتسال فرش آرای مشهد در رقابتهای لیگ برتر سال گذشته بعد از تیمهای دبیری تبریز، گیتی پسند اصفهان، شرکت ملی حفاری، شهید منصوری، میثاق تهران و ماهان تندیس قم با ۳۷ امتیاز در رده هفتم جدول رده بندی قرار گرفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.