کد خبر : 6827
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 خرداد 1393 - 13:30
دسته‌بندی نشده
-

انتخاب مجدد شمس و شمسایی به عنوان سفیران طلایی بهزیستی

انتخاب مجدد شمس و شمسایی به عنوان سفیران طلایی بهزیستی
حسین شمس و وحید شمسایی در کنار چهره های دیگر ورزشی و هنری به عنوان سفیران طلایی سازمان بهزیستی معرفی شدند.

کریم باقری، رویا تیموریان، جواد خیابانی، حسین شمس، وحید شمسایی، طالقانی (پیشکسوت کشتی)، امیر قلعه نویی، کامران نجف زاده، پریوش نظریه و سالار عقیلی امروز طی مراسمی به عنوان سفیران سازمان بهزیستی معرفی شدند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، دکتر همایون هاشمی در دومین همایش سفیران طلایی بهزیستی و تقدیر از ورزشکاران معلول قهرمان پاراالمپیک با بیان اینکه بهزیستی یک سازمان عریض و طویل است اظهار کرد:‌ امروز شبکه ما در بیش از ۳۰ نقطه از کشور گسترده شده است و خدمات ما در طیف وسیعی از جمعیت کشور نفوذ دارد.

وی افزود: در پهنه بسیطی خدمت می‌کنیم و استفاده از گروه‌های مرجع، چون ورزشکاران و هنرمندان جزء راهبردهای اساسی سازمان بهزیستی است. جای خوشحالی دارد که این رویکرد فراگیر شده و بزرگان و نخبگان عرصه ورزش و هنر این سازمان را همراهی می‌کنند و حضورشان یک ارزش افزوده‌ای را برای ما به ارمغان آورده است.

رییس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به اینکه این سازمان عهده‌دار خدمت به قشری که نیازمند هستند بر ضرورت شبکه ‌سازی در این حوزه تاکید و اظهار کرد: باید امروز مفهوم “به زیستن” در کشور نهادینه شده و توسعه یابد.

وی با اشاره به اینکه اگر امروز بهزیستی فربه شده و می‌تواند ضریب نفوذش را تا نقطه صفر مرزی ببرد، به واسطه حضور خیرین، نخبگان و سایر گروه‌های مشتاق در حمایت‌های اجتماعی است گفت: راه انبساط و توسعه فعالیت‌های ما تنها از طریق وصل شدن به پیکره مردم میسر میشود.

سفیران طلایی می توانند به مراکز بهزیستی به صورت سرزده مراجعه و گزارش عملکرد دریافت کنند و در صورت بروز مشکلی در جهت ارایه خدمات به نیازمندان آن را به سازمان اعلام کنند و همچنین این افراد می توانند هر مبلغی که می خواهند از سوی سازمان بهزیستی به خانواده و یا شخص نیازمند پرداخت کنند.
تاسیس بنیاد خیریه از دیگر اقداماتی است که سفیران انجام دهند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

حسینی چهارشنبه , ۲۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۹:۰۳

باسلام.خدایش تا حالا پایگاه خبری رو انقدر بی خبر ندیده بودم از دسته هم خبر بذارید لطف.