کد خبر : 6842
تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 خرداد 1393 - 13:20
-

کشاورز:به خاطر میدان دادن به جوانان جواب رد دادم!

کشاورز:به خاطر میدان دادن به جوانان جواب رد دادم!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، ملی‌پوش فوتسال ایران تاکید کرد، رد دعوت سرمربی تیم ملی برای حضور در تورنمنت چین هیچ ارتباطی به دلخوری گذشته ندارد. محمد کشاورز درباره دلایل رد دعوت سرمربی تیم ملی فوتسال برای حضور در تورنمنت چین، اظهار کرد: جا دارد از خسوس کاندلاس، سرمربی تیم ملی و هاشم‌زاده

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، ملی‌پوش فوتسال ایران تاکید کرد، رد دعوت سرمربی تیم ملی برای حضور در تورنمنت چین هیچ ارتباطی به دلخوری گذشته ندارد.

محمد کشاورز درباره دلایل رد دعوت سرمربی تیم ملی فوتسال برای حضور در تورنمنت چین، اظهار کرد: جا دارد از خسوس کاندلاس، سرمربی تیم ملی و هاشم‌زاده بابت تماس‌شان برای دعوتم به تیم ملی امید قدردانی کنم. آنها خیلی تمایل داشتند که من با تیم امید به چین بروم اما به این دلیل که از لحاظ بدنی به فرم ایده‌آل نرسیده‌ام، از آنها خواستم به همراه تیم به این تورنمنت نروم.

کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران با بیان این که یکی دیگر از دلایل این تصمیم میدان دادن به جوانان برای نشان دادن توانمندی‌هایشان بود، افزود: قصد داشتم جوانان نیز بتوانند توانایی‌های خود را به کادر فنی تیم ملی به خوبی نشان دهند و پشتوانه‌سازی خوبی برای تیم ملی انجام گیرد.

وی تاکید کرد: به هیچ وجه از کادر فنی تیم ملی بابت مسابقات جام ملت‌های آسیا در ویتنام دلخور نیستم و تمام مسائل را فراموش کرده‌ام اما در حال حاضر با این که مصدومیتم به طور کامل برطرف شده اما ترجیح دادم به این مسابقات نروم تا وضعیت آمادگی خود را بهبود دهم. ان‌شاءالله در آینده نزدیک اگر عمری باشد به تیم ملی باز می‌گردم.

کشاورز درباره شرایط خود در گیتی‌پسند اصفهان نیز گفت: با این تیم قرارداد دارم اما منتظرم ببینم مسئولان باشگاه تا چه حدی می‌خواهند در فوتسال سرمایه‌گذاری کنند و تا چه سطحی در مسابقات ظاهر می‌شوند. قرار شده تا پنجم تیر با بازیکنان تسویه حساب کنند و سپس طی جلسه‌ای درباره فصل بعد تصمیم گیری کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۳۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۵

داداش ماشین کی این چند روز قبل از گیتی گرفتی خوب بود?
البته میدونم پای قرارداد بوده!!!!!!