کد خبر : 6839
تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 خرداد 1393 - 12:46
-

مربی کروات گزینه جانشینی شمسایی!/ میکو به ایران می آید؟

مربی کروات گزینه جانشینی شمسایی!/ میکو به ایران می آید؟
مسئولان تیم قهرمان فصل گذشته لیگ برتر فوتسال مذاکره با مربیان خارجی را در دستور کار قرار داده اند و احتمال دارد پای یک مربی خارجی به لیگ برتر باز شود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در خبرها آمده بود که باشگاه دبیری با حسین شمس جهت تصدی سرمربیگری این تیم وارد مذاکره شد ولی از آنجا که این مربی از سوی فدراسیون فوتبال ممنوع الفعالیت است، نامه نگاری‌های دبیری با فدراسیون برای حل مشکل شمس بی نتیجه مانده است.

از همین رو، مسئولان تیم قهرمان فصل گذشته لیگ برتر فوتسال مذاکره با مربیان خارجی را در دستور کار قرار داده اند و احتمال دارد پای یک مربی خارجی به لیگ برتر باز شود. گزینه مورد نظر دبیری، میکو ماتیچ مدرس سرشناس کروات است که امسال تیم آلومنس را به مقام قهرمانی لیگ کرواسی رساند. میکو همچنین سردبیر مطرح ترین سایت فوتسال جهان- فوتسال پلنت- هم است.

mico میکو ماتیچ

حسین شمس با تایید این مطلب، گفت: ما مذاکراتی را با چند مربی خارجی انجام دادیم که یکی از این گزینه‌ها شرایط بهتری دارد. در صورتیکه پاسخ فدراسیون فوتبال به سرمربیگری من در تیم دبیری منفی باشد و این حکم به صورت کتبی به ما اعلام شود، توافقات را با مربی خارجی مورد نظر نهایی می‌کنیم.

شمس تاکید کرد: گزینه مورد نظرمان یک مربی اهل کرواسی است که مقام بالایی در فیفا دارد و به نظرم جزو سه مدرس برتر فوتسال دنیا باشد!

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.