کد خبر : 6862
تاریخ انتشار : جمعه 30 خرداد 1393 - 13:28
-

افتخاری: مبلغ قرارداد خسوس کم نمی شود

افتخاری: مبلغ قرارداد خسوس کم نمی شود
رئیس کمیته فوتسال با بیان اینکه تمدید قراداد سرمربی تیم ملی بدون افزایش مبلغ تا سال 2016 قطعی است، گفت: خسوس کاندلاس خودش هم به نوعی اعتراف کرد که باید دستیارانش را تقویت کند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، سیدرضا افتخاری درباره نشست کمیته فنی فدراسیون فوتبال و تایید برنامه‌های خسوس کاندلاس سرمربی تیم ملی و تمدید قراردادش تا سال ۲۰۱۶، با بیان مطلب فوق اظهار کرد: خسوس در این جلسه برنامه‌هایش را تا پایان جام جهانی ۲۰۱۶ ارائه و کمیته فنی هم این برنامه‌ها را تایید کرد. خسوس در تلاش است تا تیم را برای جام جهانی و کسب حداقل عنوان چهارمی آماده کند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تنها شرط کمیته فوتسال برای تمدید قرارداد خسوس قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر دنیا بوده است، گفت: این شرط نیست بلکه خواسته ما از خسوس است! البته ما به وی تاکید کردیم که سه تیم فوتسال می‌خواهیم. تیم بالای ۲۰ سال، تیم امید و تیم جوانان. خسوس باید این سه تیم را مدیریت کند و دستیارانش را هم از بین افرادی که به او معرفی شده، انتخاب کند.

رئیس کمیته فوتسال با بیان اینکه خسوس خودش نسبت به شرایط تیم ملی خوشبین است، از عقب نشینی سرمربی تیم ملی نسبت به اضافه شدن یک مربی ایرانی به کادر فنی خبر داد و تاکید کرد: در این جلسه خود خسوس هم یک جورهایی اعتراف کرد که باید دستیارانش تقویت شود. ما به خسوس علی رعدی، رضا لک و محمد ناظم الشریعه را پیشنهاد دادیم تا این مریبان را در تیم‌های بزرگسالان، امید و جوانان به کار بگیرد. حالا هر کدام از این مربیان را با تشخیص خودش در تیم‌های مختلف استفاده می‌کند.

افتخاری همچنین درباره میزان مبلغ قرارداد خسوس کاندلاس و اینکه گفته می‌شد قراردادش به ۷ هزار دلار کاهش خواهد یافت، تصریح کرد: چون خسوس هدایت سه تیم را بر عهده می‌گیرد، بی انصافی بود اگر مبلغ قراردادش را از ۱۰ هزار دلار در ماه، به ۷ هزار دلار کاهش می‌دادیم. ممکن بود با این کار ارزش خسوس هم پایین بیاید و مربیان داخلی هم به او حمله کنند!

وی ادامه داد: قرار شد کمیته فنی فدراسیون به علی کفاشیان برای تایید نهایی خسوس کاندلاس نامه بزند و رئیس فدراسیون هم آنرا به ما ابلاغ کند. در واقع قرارداد سرمربی تیم ملی فوتسال همان قرارداد قبلی است ولی هدایت تیم‌های امید و جوانان هم در آن دیده شده است.

افتخاری در پاسخ به سئوالی دیگری مبنی بر دلیل حضور  عباس ترابیان در جلسه کمیته فنی فدراسیون و اینکه گفته می‌شود با این اتفاق، ثابت شد ترابیان مرد پشت پرده فوتسال است، گفت: تصمیم گیرنده اصلی فوتسال من هستم نه فرد دیگری. ترابیان هم به عنوان مشاور به جلسه امده بود تا نقطه نظراتش را بگوید. اتفاقا ترابیان در این جلسه خیلی هم به خسوس انتقاد کرد که من هم از این انتقادات خوشم آمد! چون همان صحبت‌هایی بود که خودم به خسوس گفته بودم.

رئیس کمیته فوتسال در پایان تاکید کرد: به هر حال این انتقادات خوب بود چون خسوس نباید فکر کند به حال خودش رها شده است. در واقع سرمربی تیم ملی فوتسال تحت نظر و کنترل است و به موقع به او تذکرات لازم را می‌دهیم.

منبع: مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 8 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۸
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

فرشاد جمعه , ۳۰ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۸

ببینیم دیگه کیا میخوان نابود شن

وطن پرست جمعه , ۳۰ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۹

( ممکن بود با این کار ارزش خسوس هم پایین بیاید و مربیان داخلی هم به او حمله کنند!) آقای محترم این نوع ادبیات فقط شما را تخریب می کنه و چیزی از ارزشهای مربیان ایران کم نمیکنه. حمله کردن از خصلتهای شماست نه مربیان داخل اگر تلاش مربیان و کادر و پرسنل ایرانی نبود امسال شما وجود الان به این افتخارات نمی رسیدن

حسيني جمعه , ۳۰ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۵

خوب دستیاراش افتخاری،مترجمش(واسطه حضوربدنسوز)هستن دیگه.محمدهاشم زاده بنده خداهم که نقش کتک خورداره

نام ... جمعه , ۳۰ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۰

خسوس خودشو هراج گذاشته.

rahbar شنبه , ۳۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱:۴۴

پول یامفت ملت

دوست دارفوتسال شنبه , ۳۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۷:۵۵

آخه تولیست اعلام شده تیم ملی امید غیرازچندنفر اونم برای ردگم کنی بقیه همه بزرکسالان دعوت شدن خوب برای جوانان هم همین آش هست وهمین عموخسوس وافنخاری وترابیان البته این آقایون اگه برن باعموقنادتوبرنامه فیتیله موفق ترن

محمد اسماعیلی شنبه , ۳۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۶

بی حاشیه ترین با دانش ترین مربی ایران.. فقط آقا رعدی…
همه جور تجربه هم داره.. خیلی فوتسالیست هم تربیت کرد برا مملکت

حسین شنبه , ۳۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۳

خدا پدر اونی که بخواد اقای ناظم الشریعه از حفاری جدا کنه بیامرزه
مطمن هستم همانطور که داره در حق تیم حفاری و بچه های خوزستان لطف میکنه خدا هم در حق خودش و خانواده اس لطف بیکران حاصل کنه
ان شاءال…