کد خبر : 6884
تاریخ انتشار : شنبه 31 خرداد 1393 - 16:15
-

آقایان! آقای گل یادتان رفت…

آقایان! آقای گل یادتان رفت…

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، بیش از سه ماه است که لیگ برتر به پایان رسیده اما در حالی که در تمام لیگ ها، آقای گل بلافاصله پس از پایان آخرین بازی معرفی می شود، اما در اتفاقی نادر کمیته فوتسال هنوز بازیکنی را به عنوان آقای گل معرفی نکرده است! سایت فدراسیون فوتبال

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، بیش از سه ماه است که لیگ برتر به پایان رسیده اما در حالی که در تمام لیگ ها، آقای گل بلافاصله پس از پایان آخرین بازی معرفی می شود، اما در اتفاقی نادر کمیته فوتسال هنوز بازیکنی را به عنوان آقای گل معرفی نکرده است!

سایت فدراسیون فوتبال همانطور که در زیر می بینید احمد اسماعیل پور بازیکن ملی پوش گیتی پسند را با ۲۵ گل در صدر جدول گلزنان قرار داده است اما با توجه به درخواست باشگاه دبیری تبریز برای بررسی فیلم بازی این تیم با ماهان قم، هنوز تکلیف آقای گل مشخص نشده است. باشگاه دبیری می گوید فرهاد فخیم در این بازی گلی به ثمر رسانده که اشتباها به نام جواد اصغری مقدم ثبت شده است. فیلم بازی هم برای بازبینی به کمیته داوران ارسال شده اما هنوز کمیته فوتسال تصمیم نهایی را اعلام نکرده است.

هر چند اعلام نشدن آقای گل بعد از ماه ها موضوعی عجیب در فوتسال است اما این اتفاق در مقابل ده ها تصمیم عجیب دیگر کمیته فوتسال چندان به چشم نمی آید!

New Picture

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

s شنبه , ۳۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۰

فداسیون ایرانه کجا ی کار هشون به خوبی به پیان رسید اون از برنامه ریزی پلی اف لیگ اون از برنامه ریزی نیمه نهایی جام حذفی