کد خبر : 6930
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 تیر 1393 - 16:14
-

تقوی: وظیفه همه باشگاه‌هاست که امسال با دبیری همکاری کنند

تقوی: وظیفه همه باشگاه‌هاست که امسال با دبیری همکاری کنند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، بعد از عدم موافقت کمیته فوتسال با تعویق لیگ برتر به دلیل حضور نماینده ایران در جام باشگاه‌های آسیا، درواقع تیم دبیری تبریز باید در حین برگزاری لیگ عازم این رقابت‌ها شود و این امر کار دیگر تیم‌ها را برای همکاری با دبیری در زمینه استفاده از بازیکن

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، بعد از عدم موافقت کمیته فوتسال با تعویق لیگ برتر به دلیل حضور نماینده ایران در جام باشگاه‌های آسیا، درواقع تیم دبیری تبریز باید در حین برگزاری لیگ عازم این رقابت‌ها شود و این امر کار دیگر تیم‌ها را برای همکاری با دبیری در زمینه استفاده از بازیکن کمکی سخت خواهد کرد.

با این وجود در نشست امروز (سه‌شنبه) نمایندگان باشگاه‌ها و رئیس کمیته فوتسال که برای انجام قرعه‌کشی رقابت‌ها دور هم جمع شده‌ بودند، از سوی باشگاه‌ها مصوب شد که همه نهایت همکاری را با تیم دبیری داشته باشند.

سیداکبر تقوی سرپرست باشگاه منصوری که تیمش تجربه حضور در جام باشگاه‌های آسیا را داشته، در این زمینه گفت: به هر حال هر سال یک تیم نماینده ایران در این رقابت‌هاست و وظیفه همه باشگاه‌هاست که امسال با دبیری همکاری کنند. به همین دلیل باشگاه منصوری هر کمکی که از دستش برآید کوتاهی نخواهد کرد. یک روز دبیری می‌رود و ما با آنها همکاری می‌کنیم، یک روز گیتی‌پسند می‌رود و منصوری به آنها بازیکن می‌دهد و یک روز هم ما عازم جام باشگاه‌ها می‌شویم و گیتی‌پسند بازیکنش را در اختیار ما قرار می‌دهد. این شرایط برای همه تیم‌ها وجود دارد.

افشین دبیری مدیرعامل باشگاه دبیری نیز با اشاره به این اتفاق تصریح کرد: تیم‌ها این تصمیم را گرفتند اما باز هم کار سخت است چون اگر یک بازیکن از یک تیم بگیریم بازی آنها به تعویق نمی‌افتد و باید حتما دو بازیکن از یک تیم را در اختیار داشته باشیم تا این اتفاق رخ دهد. البته استفاده از یار کمکی جزو برنامه‌های ماست و بعد از اینکه چهار سهمیه لیگ برتری‌مان را جذب کنیم، حتما یاران کمکی‌مان را هم انتخاب می‌کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... جمعه , ۶ تیر ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۶

معلوم وحید به تو هم زنگ زده