کد خبر : 6907
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 تیر 1393 - 12:04
-

حاجتی: نیازی به حضور در جلسه قرعه کشی نبود / در فوتسال تیم خواهیم داشت

حاجتی: نیازی به حضور در جلسه قرعه کشی نبود / در فوتسال تیم خواهیم داشت
مدیرعامل باشگاه حفاری اهواز گفت: در اینکه در فوتسال تیم داریم شکی وجود ندارد اما هنوز مشخص نیست که در لیگ یک تیم‌داری کنیم و یا لیگ برتر.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ،علیرضا حاجتی در مورد غیبت نماینده این باشگاه در نشست امروز لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: کسی را به این جلسه نفرستادیم چون دلیلی هم نداشت این کار را انجام دهیم. مثلا مدیران دیگر باشگاه‌ها به این نشست رفته‌اند که چه کاری انجام دهند؟ مثلا می‌توانند تعیین کنند که با چه تیمی مسابقه بدهند و یا ندهند؟ ما بالاخره باید با همه تیم‌ها بازی کنیم.

وی با تاکید بر اینکه هنوز هیات‌مدیره باشگاه وضعیت تیم فوتسال حفاری را مشخص نکرده است، تصریح کرد: همان‌طور که قبلا هم اعلام کردم هیات مدیره باید تعیین کند که می‌خواهند خرج حضور در لیگ برتر را برای ساخت سالن چندمنظوره در استان هزینه کنند و یا اینکه باز هم در سطح قهرمانی در لیگ برتر شرکت کنیم. شاید هم تصمیم بگیرند که هزینه ساخت سالن چند منظوره را از محلی دیگر تامین کنند و در لیگ برتر هم حضور داشته باشیم.

حاجتی ادامه داد: در اینکه در فوتسال تیم خواهیم داشت شکی وجود ندارد اما هنوز معلوم نیست در لیگ یک هستیم و یا لیگ برتر. اگر در لیگ یک هم تیم‌داری کنیم، امتیاز لیگ برتر حفاری را خواهیم فروخت.

مدیرعامل باشگاه حفاری در مورد سرمربی فصل آینده این تیم نیز گفت: چه لیگ یک باشیم و چه لیگ برتر، باز هم ناظم‌الشریعه سرمربی ماست.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.