کد خبر : 6904
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 تیر 1393 - 8:50
-

عظیمایی: هنوز مطالبات چند فصل گذشته‌ را دریافت نکردم!

عظیمایی: هنوز مطالبات چند فصل گذشته‌ را دریافت نکردم!
بازیکن تیم فوتسال راه ساری گفت: مطالبات دو فصل پیش را هنوز از این تیم دریافت نکرده‌ام.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، مرتضی عظیمایی بیان داشت: چند سالی که در تیم راه ساری به عنوان بازیکن حضور داشتم برای موفقیت این تیم هرکاری که از دستم بر می‌آمد، انجام دادم.

وی با اشاره به اینکه هنوز مطالبات چند فصل گذشته‌ را از تیم دریافت نکرده، ابراز داشت: برای فصل جاری از چند تیم خوب لیگ پیشنهاد دارم.

این بازیکن با اشاره به اینکه وضعیت بدنی‌اش خوب است، اظهار داشت: در حال حاضر پا به توپ شده‌ام و مصدومیتم در حال برطرف شدن است.

عظیمایی با بیان اینکه از نظر آمادگی مشکل خاصی ندارم، گفت: به دستور پزشک در چند نوبت فیزیوتراپی انجام می‌دهم تا بتوانم خلاقیت خودم را در لیگ برای تیم جدیدم نشان دهم.

وی با اشاره به اینکه در دوران مصدومیت هیچ مسئولی از باشگاه سراغی از وی نگرفت، افزود: چند سال برای تیم استانم با عشق برای خوشحالی هوادارانش بازی کردم، عرق ریختم، زحمت کشیدم اما جوابش این نبود.

عظیمایی از طلب ۶۰ میلیونی‌اش از راه ساری خبر داد و گفت: راه ساری یکی از جوان‌ترین تیم‌های لیگ فوتسال کشور است که در صورت حمایت مالی و جذب بازیکنان باتجربه می‌تواند بار دیگر به لیگ برتر کشور صعود کند.

وی در پایان درباره عملکرد بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل خاطرنشان کرد: بازیکنان تیم ملی در دو بازی مقابل نیجریه و آرژانتین فوق‌العاده کار کردند و توانایی فوتبال ایران را به جهانیان نشان دادند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ابوالفضل قاجار سه شنبه , ۳ تیر ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۸

اقا مرتضى. مرد با اخلاق. ایشالا امسال سال ورزشى خوبى برات باشه