کد خبر : 6983
تاریخ انتشار : جمعه 6 تیر 1393 - 13:06
-

تاریخ شروع لیگ و مبلغ ورودیه تعییر نمی کند!

تاریخ شروع لیگ و مبلغ ورودیه تعییر نمی کند!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سید رضا افتخاری درباره درخواست تعداد زیادی از تیم‌ها برای تغییر تاریخ شروع لیگ برتر فوتسال با بیان مطلب فوق اظهار کرد: در جلسه قرعه کشی تعدادی از تیم‌ها تاکید داشتند که تاریخ شروع لیگ (۱۶) مردادماه به تعویق بیفتد. نظر آنها این بود که نمی‌توانند تا یک ماه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سید رضا افتخاری درباره درخواست تعداد زیادی از تیم‌ها برای تغییر تاریخ شروع لیگ برتر فوتسال با بیان مطلب فوق اظهار کرد: در جلسه قرعه کشی تعدادی از تیم‌ها تاکید داشتند که تاریخ شروع لیگ (۱۶) مردادماه به تعویق بیفتد. نظر آنها این بود که نمی‌توانند تا یک ماه دیگر تیمشان را آماده کنند ولی کمیته فوتسال روی تصمیم خود قاطعانه ایستاده و تاریخ مسابقات تغییر نمی‌کند.

وی افزود: ما از ۱۶ مرداد لیگ را شروع می‌کنیم. هر تیمی بخواهد تا آن موقع آماده می‌شود. ضمن اینکه ما امسال برنامه فشرده‌ای را در پیش خواهیم داشت چرا که تیم ملی باید در چند تورنمنت بین المللی حاضر شود و همین مسئله هم ایجاب می‌کند که لیگ را در زمان تعیین شده آغاز کنیم.

رئیس کمیته فوتسال همچنین به گلایه بعضی از تیم‌ها نسبت به مبلغ بالای ورودی لیگ اشاره کرد و گفت: مبلغ ورودی لیگ امسال ۳۰ میلیون تومان است. البته بعضی از تیم‌ها خواستند این مبلغ کمتر شود که باید این درخواست را در جلسه هیات رئیسه فوتسال مطرح کنیم. در صورت موافقت این درخواست در هیات رئیسه، میزان ورودی تیم‌ها کاهش خواهد یافت.

افتخاری تاکید کرد: قطعا هر تیمی که مبلغ ورودی را پرداخت نکند و تسویه حساب‌های مالی را پیش از شروع لیگ نداشته باشد، قطعا اجازه حضور در مسابقات را ندارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... جمعه , ۶ تیر ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۹

شرایط سنی بازیکنان سهمیه را هم بگید لطفا

نام ... جمعه , ۶ تیر ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۲

فکر کنم کلا این آقا رو گذاشتن تو این سمت که در اسرع وقت فوتسال رو نابود کنه…

نام ... جمعه , ۶ تیر ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۷

تیمهایی که درخواست واسه کمتر شدن ورودی تیمها رو دادن طبق معمول همیشه ۲تا تیم بی پول میثاق و شهید منصوری هستن دیگه.فقط دنبال پول ندادن هستن.