کد خبر : 6987
تاریخ انتشار : جمعه 6 تیر 1393 - 13:37
-

شمسایی: هدفم در سال دوم قهرمانی است/ صانعی زحمت زیادی در تیم کشید

شمسایی: هدفم در سال دوم قهرمانی است/ صانعی زحمت زیادی در تیم کشید
سرمربی جدید تیم تاسیسات دریایی تهران، اهدافش در این تیم را بیان کرد و گفت می خواهد در سال دوم این تیم را به قهرمانی برساند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، وحید شمسایی در خصوص حضورش در تیم فوتسال تأسیسات دریایی تهران گفت: من قرارداد دوساله‌ای با این باشگاه بستم تا بعد از آخرین قهرمانی تیمی تهرانی در مسابقات فوتسال که توسط تام ایران‌خودرو به دست آمد بتوانیم باز هم برای پایتخت و شهر تهران مقام به دست بیاوریم و خود من هم بعد از هشت سال دوری از تهران شرایطی مهیا شد تا بتوانم با برنامه‌ریزی دقیق برای فوتسال پایتخت کسب رتبه کنیم.

وی ادامه داد: البته علی صانعی هم برای تیم زحمت کشید و تأسیسات دریایی را با رتبه دهم در لیگ نگه داشت و هدف ما هم امسال این است که جزو تیم‌های بالای جدول باشیم و در سال دوم برای قهرمانی گام برداریم و امیدوارم با برنامه‌ریزی دقیق در اینباره  و با حمایت مدیران ارشد صنایع تأسیسات دریایی مثل آقایان منوچهری و حلاجی به این موفقیت برسیم.

سرمربی تیم فوتسال تأسیسات دریایی تهران در پاسخ به این سؤال که چقدر شانس موفقیت در این تیم قائل است، اظهار داشت: من جایی می‌روم که شرایط برای کار مهیا باشد شاید هرکسی در زندگی‌اش قدم‌های اشتباه بردارد اما من سعی می‌کنم با برنامه قدم بردارم و گروهی هم همراه من است که همگی فوتسالی هستند به طور مثال یک مدرس فیفا همکار من است و سیامک داداشی و اصغر قهرمانی که بازیکنان تیم ملی فوتسال در دوره جام جهانی بودند هم در کادر من حضور دارند، ما مجموعه خوبی داریم و امیدوارم بتوانیم از امیر شمسایی هم استفاده کنیم و همان گروهی که در دبیری موفق بود را در تأسیسات دریایی به کار بگیریم.

وی افزود: منوچهری که مسئول تأسیسات دریایی است رزومه‌ای قوی در زمینه فعالیت‌های وزارتخانه‌ای دارد و با چشم‌انداز جلو آمده و حلاجی هم که مدیرعامل باشگاه است فردی ورزش‌دوست است که نگاه خوبی به فوتسال دارد.

سرمربی تیم فوتسال تأسیسات دریایی با بیان اینکه پتانسیل موفقیت را دارید، خاطرنشان کرد:‌ بازیکنان جویای نامی داریم و قصد داریم چند بازیکن دیگر هم به تیم اضافه کنیم البته ما پتانسیل موفقیت را داریم و در کنفرانس خبری که این هفته برگزار خواهیم کرد تمام چشم‌انداز باشگاه را در حضور خبرنگاران اعلام می‌کنیم.

شمسایی در پایان گفت: امیدوارم بعد از هشت سالی که به تهران برگشتم با برنامه‌ریزی دو ساله بتوانم برای فوتسال پایتخت افتخارآفرین باشم و باید از شرکت بزرگی مثل تأسیسات دریایی که در فوتسال فعالیت می‌کند تشکر کرد و باید به فال نیک گرفت.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 14 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

حسنی صفت جمعه , ۶ تیر ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۹

چرا الکی از زبون شمسایی می خواهید صانعی رو گنده کنید؟! تیم رو دهم کردن که افتخار نداره

نام شنبه , ۷ تیر ۱۳۹۳ - ۰:۴۹

خدا پدر علی صانعی رو بیامرزه با چهار بچه این تیم رو تو لیگ برتر نگه داشت تا این وحید شسایی و باندش بدون تیم نباشند حسنی تو هم برو به مدرسه ات برس که دیر نشه در حدی نیستی که در مورد استاد صانعی نظر بدی

نام ... شنبه , ۷ تیر ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۰

واسه تو استاده واسه ما کلمبیاست!!!

نام ... شنبه , ۷ تیر ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۱

شمسایی هم مربی تیم قهرمان بوده مثل بعضی ها بی تیم نیست که تو کلمبیا دنبال تیم باشه

f شنبه , ۷ تیر ۱۳۹۳ - ۹:۱۸

تیمی که در آخرین لحظه بسته شد با بازیکنانی جوان و بی نام و نشان ، اونم تو سال اول حضورش در لیگ برتر رتبه دهم بده ؟ واقعا که از فوتسال که هیچ از ورزش هیچی نمیفهمی

اسم جمعه , ۶ تیر ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۵

پارسالم گیتى گند زد تیمت شانسى اول شد، حالا هم که دارى با اوردن اسم مدیران تاسیسات اونارو سیاه میکنى، امسال معلوم میشه عیارت،

نام ... شنبه , ۷ تیر ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۹

همین صانعی با همین تیم جوان یقه خیلی ها توی لیگ گرفت و خیلی مدعیان جلوش کم آوردند حتی بازی آخر هم دبیری مثل خیلی بازیهای دیگه با داوری و فحاشی حمید مشیری تونست این تیم را ببره تازه اگه دوتا تیر دروازه ای هم که زدند میرفت توی گل که کل قضیه فرق میکرد!

نام ... شنبه , ۷ تیر ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۷

کلمبیا!!

نام ... شنبه , ۷ تیر ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۴

چرا توی کادرش یادش رفته اسم استاد حمید مشیری را بیاره!
استاد توی هر کاری واسه قهرمانی تیم وحید و به هر قیمتی!تاکید میکنم هر کاری!!
البته خدایی هم کارش را بلده و هم وحیددستمزد خوبی حتی بالاتر از خیلی مربیان براش میگیره!!!

نام ... شنبه , ۷ تیر ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۷

کلمبیا!!

نام ... یکشنبه , ۸ تیر ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۲

پذیرفتن واقعیت و نداشتن پاسخ از طرف شما میشه همین جوابتان!
میدونم باز هم می‌نویسید کلمبیا!!
ولی بالاخره میگن ماه همیشه پشت ابر نمیتونه داداش!
ضمنا نماز و روزه ات قبول باشه

نام یکشنبه , ۸ تیر ۱۳۹۳ - ۰:۲۴

استاد صانعی بعد از آمدن شمسایی به تاسیسات حتی یک بار هم مصاحبه نکرد چون آدم بزرگی بود ولی این وحید شمسایی وقتی حسین شمس می خواست بره دبیری بهش گفت اختاپوس!! چون شمسایی آدم کوچولویی است فرق انسان بزرگی مانند استاد صانعی با وحید شمسایی در این چیز ها است

نام ... یکشنبه , ۸ تیر ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۱

آقایون مهدی خان ایمان خان امید خان
لطفا بدون ترس مطالب را بگذارید نه اینکه اگه مطلب واقعی و بدون توهین ولی به ضرر شما و دوستان عزیزتان هست توی سایت نگذارید!!!

نام ... یکشنبه , ۸ تیر ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۴

ای بابا یعنی شما از اینکه اسم خودتون را هم مردم بدونن میترسین که گذاشتن دامنت اسمهاتون این همه وقت میبره ولی اگه واسه افراد دیگه کامنت بذارم خیلی زود توی سایت درج میشه??!!!!
بابا ایول!!!!