کد خبر : 7018
تاریخ انتشار : شنبه 7 تیر 1393 - 13:57
-

بهادری: شرایط مالی دبیری تبریز جالب نبود!

بهادری: شرایط مالی دبیری تبریز جالب نبود!
ملی پوش تیم فوتسال فرش آرای مشهد می‌گوید به خاطر شرایط مالی از حضور در تیم دبیری تبریز منصرف شده و حالا شانس حضورش در یک لیگ خارجی بیشتر است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، ملی پوش تیم فوتسال فرش آرای مشهد می‌گوید به خاطر شرایط مالی از حضور در تیم دبیری تبریز منصرف شده و حالا شانس حضورش در یک لیگ خارجی بیشتر است.
قدرت بهادری درباره عدم پیوستنش به باشگاه دبیری تبریز با بیان مطالب فوق اظهار کرد: من دو نشست با مسئولان تیم دبیری داشتم که در نشست دوم درباره مسائل مالی هم صحبت کردیم. شاید شرایط مالی تعیین شده برای تیم دبیری خوب بود ولی این شرایط اصلا برای من جالب نبود و برای همین از حضور در این تیم منصرف شدم.

وی افزود: همچنین از تیم تاسیسات دریایی و وحید شمسایی هم پیشنهاد خوبی داشتم ولی باشگاه فرش آرا اعلام کرد که رضایتنامه‌ام را فقط برای تیم دبیری تبریز یا تیم‌هایی صادر می‌کند که در جدول شرایط بهتری از فرش آرا داشته باشند. برای همین حضورم در تیم تاسیسات هم منتفی است.

ملی پوش فوتسال ایران با بیان اینکه در حال حاضر یک پیشنهاد خارجی دارد و احتمال لژیونرش شدنش در فوتسال زیاد است، گفت: شانس من برای پیوستن به این تیم خارجی زیاد است. سر مسائل مالی با این تیم به توافق رسیده‌ام و تا چند روز دیگر پیش قراردادم را امضا خواهم کرد.

بهادری درباره اینکه “آیا این تیم خارجی از لیگ روسیه است”؟، تصریح کرد: خیر. اجازه بدهید تا نهایی شدن کار و پس از امضای قرارداد درباره این تیم صحبت نکنم.

وی در پایان گفت: باشگاه فرش آرا مشکلی با حضور من در لیگ‌های خارجی ندارد و مسئولان این باشگاه در اینصورت هم رضایتنامه من را صادر خواهند کرد.
منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 7 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۷
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

... شنبه , ۷ تیر ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۶

انشالله هرجا هستی موفق باشی سلطاااااااااان

ابوالفضل قاجار یکشنبه , ۸ تیر ۱۳۹۳ - ۱:۲۸

برو اقا قدرت دست حق به همراهت ولى یکم اخلاق داشته باش

فوتسالی ش یکشنبه , ۸ تیر ۱۳۹۳ - ۸:۳۲

قدرت بی قدرت چه جوری هفت تا خوردی؟

نام ... یکشنبه , ۸ تیر ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۸

لااقل یکی پیدا شد و صادقانه گفت سر پول به توافق نرسیده و مثل خیلی‌های دم از معرفت و عشق مردم و عشق پیراهن و ۰۰۰ نزده
دمش گرم

عشق فوتسال سه شنبه , ۱۰ تیر ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۵

با سلام به همه تو فوتسال اگه یه بازیکن با اخلاق و راستگو پیدا بشه اونم داش قدرته که با صداقت حرفاشومیزنه تو این چند سال که تو فوتسال خدمت کرده به باشگاه ها و تیم ملی هیچ حاشیه ای نداشته

armin پنجشنبه , ۱۲ تیر ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۱

قدرت بهادری بازیکن خوب و با اخلاق کشور ماست.۲سال بخاطر شهرش قید پیشرفت و پول رو زد..کمتر کسی اینکارو میکنه. ولی الان دیکه موقع پیشرفتش باید بهش حق بدیم..آقا قدرت سلطانی به مولا

erfan چهارشنبه , ۲۵ تیر ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۴

خیلی دوست دارم حالا که تیم فرش آرا داره بازیکن های خوبی میگره قدرت تو تیم بمونه تا بتونه بهتر خودشو نشون بده ولی اگر هم رفتی خدا به همراهت فدایی داری