کد خبر : 7009
تاریخ انتشار : شنبه 7 تیر 1393 - 9:12
-

راه اندازی نخستین آکادمی فوتسال مازندران

راه اندازی نخستین آکادمی فوتسال مازندران
نخستین آکادمی فوتسال مازندران با حضور اهالی فوتسال ایران ، راه اندازی شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، جشن افتتاح و اهدای پیراهن آکادمی فوتسال شهید اسماعیلی شهرستان گلوگاه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مازندلیگ، این مراسم شامگاه پنج شنبه ۵ تیرماه با حضور تنی چند از مسئولان شهرستان گلوگاه، وحید شمسایی آقای گل فوتسال جهان و همچنین تعدادی از بازیکنان مازندرانی فوتسال کشور همچون رضا اسماعیلی، محمود لطفی، مرتضی عظیمایی، طه مرتضوی، علی رهنما و مازیار امیرخانلو در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گلوگاه برگزار شد.

وحید شمسایی آقای گل فوتسال جهان که به عنوان مهمان ویژه در این مراسم شرکت کرده بود، طی سخنانی ضمن تقدیر از رضا اسماعیلی بازیکن اسبق راه ساری و مدیر مدرسه فوتبال شهید اسماعیلی، شروع بکار این آکادمی فوتسال را به فال نیک گرفت.

کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال در این آِئین گفت : توانایی های ذاتی جوانان گلوگاهی در رشته ورزشی فوتسال با ارائه آموزش های نوین و تربیت علاقه مندان در مدارس تخصصی،شکوفا خواهد شد .

ˈ وحید شمساییˈ افزود : این شهر کوچک مازندران ، مملو از استعدادهای کم نظیر است که اگر بدرستی این ظرفیت ها شناسایی شود،نسلی قدرتمند از فوتسالیست ها به ورزش کشور معرفی خواهد شد.

وی ادامه داد : در شرایطی که بسیاری از استان های بزرگ کشور، دارای تیمی در رده های بالای لیگ فوتسال کشور نیستند و سال ها است که در حسرت آن می سوزند، جوانان این شهر با استفاده حداکثری از کمترین امکانات موجود، خود را به سطح اول فوتسال کشور رساندند و با نامدارترین تیم ها رقابت کردند.

آقای گل فوتسال جهان گفت : راه اندازی اولین آکادمی تخصصی فوتسال مازندران در این شهر ، نوید بسیار مناسبی برای علاقه مندان فراوان این شهر است تا از این طریق بتوانند خود را به دروازه های شهرت و موفقیت در فوتسال ایران و جهان برسانند .

شمسایی افزود : در سال های اخیر فوتسال ایران ، به رشد مطلوبی رسیده است اما آن چه بیش از همه باید در دستور کار قرار بگیرد، توجه به ارائه آموزش های اصولی از رده های سنی پایه به علاقه مندان است .

وی گفت : راه اندازی این گونه مدارس تخصصی ، بهترین راه کار برای شناسایی استعدادها و هدایت آن ها در مسیر رسیدن به موفقیت و افتخار است .

گلوگاه ، شرقی ترین شهر مازندران است و به رغم آن که دارای امکانات اندک ورزشی است ، تیم فوتیال فجر قائم این شهر ، در سال ۸۵ موفق به صعود به لیگ برتر فوتسال کشور شد .

این تیم در این رقابت ها ، پس از آن که موفق به کسب امتیازات لازم در نیم فصل اول نشد، ˈ سیدمهدی ابطحی ˈ مربی نامدار فوتسال ایران را به عنوان سرمربی به خدمت گرفت .

ابطحی اگر چه امتیازات فراوانی در نیم فصل دوم کسب کرد اما فاصله فراوانی که در نیم فصل اول میان این تیم و دیگر تیم های بالای جدول ایجاد شده بود ، مانع از بقای فجر قائم گلوگاه در لیگ برتر کشور شد .

آکادمی فوتسال شهید اسماعیلی نیز یک پیراهن قرمز رنگ با شماره ۹ را به رسم یادبود به وحید شمسایی اهدا کرد. شمسایی هم بلافاصله با اعلام اینکه نام مبارک شهید اسماعیلی روی پیراهن نقش بسته است، بنده همین جا اقدام به پوشیدن آن می کنم و آن را بر تن خود کرد.

در پایان این مراسم پیراهن های بازیکنان نونهال و نوجوان آکادمی فوتسال شهید اسماعیلی به آنها اعطا شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

داوود یکشنبه , ۷ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۳

بسیارتیم عالی هست