کد خبر : 7051
تاریخ انتشار : یکشنبه 8 تیر 1393 - 8:28
-

منصوری: نام تیم منصوری تغییر نمی‌کند!/به دنبال حامی مالی هستیم

منصوری: نام تیم منصوری تغییر نمی‌کند!/به دنبال حامی مالی هستیم
صحبتهایی در خصوص واگذاری نام باشگاه شهید منصوری قرچک مطرح می‌شود که مالک این باشگاه اخبار فوق را رد می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، کریم منصوری مالک باشگاه شهید منصوری قرچک گفت: ‌با چند خریدار صحبت کردم تا سهم خودم را واگذار کنم اما این واگذاری به این معنی نیست که من در تیم نباشم و در امور مربوط به تیم دخالت نکنم تنها قصد دارم مسئولیت را به عهده یک مالک دیگر بسپارم تا تیم از نظر مالی به شرایط اید‌ه‌آلی برسد.

وی افزود: البته این موضوع دلیلی نمی‌شود که نام باشگاه منصوری تغییر کند و هیچ اسپانسر و حامی حالی نمی‌تواند نام باشگاه را تحت تاثیر حمایت خود قراردهد و باشگاه با همین نام به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

منصوری ادامه داد:‌ تا به حال با چند مسئول خواهان از چند شهر مانند سمنان در خصوص ۵۱ مرحله سهمیه صحبت کردیم اما سعی داریم که منصوری را در قرچک حفظ کنیم زیرا هواداران به این تیم علاقه و احترام دارند و قدمت تیم و پتانسیلی که منصوری دارد در این شهر ارزش بسیار زیادی دارد که ما را به حفظ این تیم در این شهر ترغیب می‌کند.

مالک منصوری تصریح کرد: بدون شک تیم منصوری در لیگ برتر به قطب قدرتمند و خبرسازی تبدیل می‌شود که قطعا تحت حمایت یک اسپانسر و حامی قوی قرار می‌گیرد که نام این حامی تا پایان هفته مشخص و اعلام می‌شود.

وی در پایان گفت: آن چیزی که مشخص و واضح است تلاش تیم برای رسیدن به شرایط ایده‌آل درخور نامش است زیرا می‌توانیم تیمی سربلند را در لیگ داشته باشیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ابوالفضل قاجار یکشنبه , ۸ تیر ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۲

کریم خان خدا قوت. تورو خدا یه اسپانسر مالى خوب پیدا کنید تا دل هواداران بیشمار منصورى شاد بشه. حریفان منصورى اماده باشید که امسال هم ورزشگاه هفت تیر قرچک با جهنم فرقى نداره