کد خبر : 7105
تاریخ انتشار : دوشنبه 9 تیر 1393 - 15:54
-

محمدی: عدم معرفی سرمربی جدید به ضرر گیتی پسند است

محمدی: عدم معرفی سرمربی جدید به ضرر گیتی پسند است
دروازه‌بان تیم گیتی‌پسند گفت: شروع نشدن تمرینات تیم و معرفی نشدن سرمربی گیتی‌پسند را از رقیب‌ها عقب انداخته و سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند باید هرچه زودتر معرفی شود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، سپهر محمدی پیرامون فصل آینده و مسابقات لیگ برتر تیم گیتی‌پسند اظهار کرد: یک فصل دیگر در گیتی‌پسند قرارداد دارم و به احتمال فراوان در فصل جاری نیز در این تیم بازی می‌کنم.
وی با اشاره به این که تمرینات گیتی‌پسند هنوز شروع نشده و این مسئله به ضرر تیم بوده، تصریح کرد: این که هنوز تمرینات تیم شروع نشده و سرمربی معرفی نشده، برای تیم گیتی پسند که یک تیم مدعی و درجه نخست به شمار می‌رود، خوب نیست و تیم‌های لیگ برتری تمرینات خود را شروع کرده‌اند و همین‌طور به مسائل بدنسازی خود هم می‌پردازند.
دروازه‌بان ملی‌پوش گیتی‌پسند درباره این که تیم گیتی‌پسند به سمت بومی‌سازی پیش رفته، بیان کرد: اصفهان استعداد های بسیار خوبی در رشته فوتسال دارد و این کار پسندیده‌ای بوده اما مطمئن باشید اسکلت و شیرازه اصلی تیم گیتی‌پسند حفظ می‌شود و در کل تلفیق جوانان اصفهانی و بازیکنان باتجربه تیم گیتی‌پسند نوید داشتن تیم قدرتمند را می‌دهد.
وی درباره تمدید قرارداد خسوس، سرمربی تیم ملی فوتسال تصریح کرد: در ایران ما مربیان خوبی داریم و خیلی از آن‌ها نیز در سطح بین‌المللی هستند ولی خسوس نیز مربی بسیار عالی بوده و وی با جوان گرایی که در تیم ملی فوتسال انجام داده، پوسته تیم ملی را بعد از چند سال تغییر داد.
محمدی پیرامون تورنومنت‌های تیم ملی نیز خاطرنشان کرد: در این ماه یک تورنومت امارات بوده برای تیم ملی که با کشور برزیل دیداری داریم و بعد از آن به چین برای آماده‌سازی تیم ملی می‌رویم.
وی درباره جام جهانی کوچک برزیل نیز گفت: جام جهانی کوچک برزیل محک خوبی برای تیم ملی فوتسال بوده و با حضور تیم‌های بزرگ مثل اسپانیا این جام را بسیار دشوار کرده ولی تیم ما هم از بهترین‌ها دنیا بوده و شاید از نظر تجربه مقابل تیم‌های بزرگ دچار ضعف باشیم.
انتهای پیام/ ب

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 14 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

صادق دوشنبه , ۹ تیر ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۴

دوستان اگه از تاریخ برگزاری مرحله نهایی لیگ دسته دوم فوتسال خبری دارن بگن.چرا پایگاه خبری فوتسال از لیگ دو هیچ خبری تو سایت نمیزاره؟

نام ... دوشنبه , ۹ تیر ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۷

Faght kadre fanie esfahaaaaani

سيد دوشنبه , ۹ تیر ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۰

به امید حضور یک کادر فنی تمام اصفهانی.

نام ... دوشنبه , ۹ تیر ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۵

انشاء اله صانعی میاد دهم میشید!!!!!!!!

فوتسالی سه شنبه , ۱۰ تیر ۱۳۹۳ - ۰:۱۲

داش علی صانعی خوشم میاد اسمت کابوس این بابا شده وقتی اسمت میاد این بنده خدا ۱۰ تا لیوان آب یخ میخوره !!!! خیلی سلطانی داش علی

نام ... دوشنبه , ۹ تیر ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۴

اگه توانستید اختلافات ریشه ای بین مربیان اصفهانی را حل کنید وگرنه دوباره یکیشان علیه اون یکی بندر میزنه و اون یکی میگه من آوردمش تو فوتسال و بعدی میگه با پول من از دبی پارچه آورد و پول منو هنوز نداده و بعدی همه را دور میزنه و یکی همچنان آنتن باقی می‌مونه و یکیشان به بازیکن فحش میده و اون یکی دایم بیرون با بازیکن قرار میذاره و ۰۰۰ و هیچکدوم هم به بازیکن اصفهانی که توی باندشون نباشه مثل مهرداد و حسین و محمد ۰۰۰بها نمیدن و دنبال بازیکن بزرگند که با لابی و تبانی مربی بشن و مقام بیارن و پول مفت بگیرن و برن دنبال خونه و باغ و ماشین و عشق و حال خودشون وگرنه دلشون واسه فوتسال اصفهان نمیسوزه

احد دوشنبه , ۹ تیر ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۱

داداش صادق این هفته پنجشنبه شب ساعت۲۲:۳۰هفته سیزدهم برگزارمیشه وهفته بعدش جمعه شب هفته پایانی مرحله گروهی لیگ دسته دوانجام میشه

نام ... دوشنبه , ۹ تیر ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۱

اقای نام راست گفتی افرین افرین مربی اصفهانی از جایگاهش و ابروش نمیترسه چون به بهانه بومی بودن جاش محکمه اون مربی غیر اصفهانی که استرس و فشار اصفهانی روشه و کلی فهش و بد بیراه میشنوه تازه پاشم رو پوست موزه همیشه باید کلی زحمت بکشه که از ابروش و توانایی هاش دفاع کنه در ضمن گیتی پسند با بازیکن و ستاره های تهرانی شد گیتی پسند وگرنه هیچی نمیشد با بازیکن های اصفهانی گیتی پسند اسمش رو از تلاش تهرانی ها داره اگه الانم به مشکل بر میخوره از سنگ اندازی خوده اصفهانی هاست که نمیخوان بزارن تهرانی ها مثل همیشه موفق باشن

futsali دوشنبه , ۹ تیر ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۲

Bebin modiran giti pasand morabiye esfahani nemizaran chon be bashgahe giti pasand bi ehterami kardan

نام ... دوشنبه , ۹ تیر ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۴

اقاى لک رو دیدیدم اون بنده خدا که استرس نداشت، ممد کشاورز استرس داشت

نام ... دوشنبه , ۹ تیر ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۶

اقا اصلا مربى تهرانى بزارید ، مگه نمیخواهید دوباره قهرمان شید

futsali سه شنبه , ۱۰ تیر ۱۳۹۳ - ۴:۱۶

Age giti pasand parsal dovom shod khodesh dovom shod na ba komak haye gheybi bekhay hesab koni parsal behtarin maghame giti bode

futsali سه شنبه , ۱۰ تیر ۱۳۹۳ - ۴:۱۹

Har ki mishe beshe vali haghe in 2ta agha kein hame daran khodeshon ro b abo atish mizanan nist b khoda nist b

بابک سه شنبه , ۱۰ تیر ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۸

متا سفانه توی اصفهان اون مربی که توانایش خوبه اخلاقش بده و اون که خوش اخلاق تعهد نداره و….
البته آقایون تهرانی هم چیزی بارشون نیست
پس آقای طاهری یه فکر جدید بکن