کد خبر : 7359
تاریخ انتشار : جمعه 20 تیر 1393 - 22:28
-

فردا تکلیف حضور نظری در تاسیسات مشخص می شود

فردا تکلیف حضور نظری در تاسیسات مشخص می شود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مصطفی نظری چند روزی است از مسکو به تهران آمده و قصد دارد با وجود باقی ماندن یک سال دیگر از مدت قراردادش با تیم نوریل نیکل از این باشگاه روسی رضایت‌نامه بگیرد و در یک تیم ایرانی به بازی ادامه دهد. بعد از پیشنهاد باشگاه تاسیسات دریایی تهران،

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مصطفی نظری چند روزی است از مسکو به تهران آمده و قصد دارد با وجود باقی ماندن یک سال دیگر از مدت قراردادش با تیم نوریل نیکل از این باشگاه روسی رضایت‌نامه بگیرد و در یک تیم ایرانی به بازی ادامه دهد.

بعد از پیشنهاد باشگاه تاسیسات دریایی تهران، نظری نشستی با وحید شمسایی سرمربی این تیم داشت که درباره آن به فارس گفت: جلسه خیلی خوبی با هم داشتیم، وحید شمسایی پیشنهاد خیلی خوبی داشت که از او خواستم یکی دو روز دیگر فکر کنم و بعد به آنها جواب بدهم. اینکه دو روز بیشتر فکر کنم، ضرر نمی‌کنم.

وی در مورد وضعیت دریافت رضایت‌نامه‌اش از باشگاه روسی تصریح کرد: هنوز با مدیر برنامه‌ام در مورد تصمیم باشگاه صحبت نکرده‌ام اما وقتی خودم در مسکو بودم آنها رقم بالایی را عنوان کردند که به آنها گفتم ما و هیچ باشگاه ایرانی توانایی پرداخت این هزینه نیست. قرار شد با هم به توافق برسیم. باشگاه تاسیسات هم در این زمینه خیلی کمک خواهد کرد. خودم خیلی مایلم که این اتفاق بیفتد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.