کد خبر : 7882
تاریخ انتشار : دوشنبه 13 مرداد 1393 - 17:15
-

مرتضایی: با حضور بازیکنان جدید امیدهای زیادی داریم

مرتضایی: با حضور بازیکنان جدید امیدهای زیادی داریم
مدیرعامل تیم فوتسال فرش آرای مشهد می‌گوید با اضافه شدن نفرات تراز اول فوتسال ایران به فرش آرا قصد داریم در لیگ برتر سنت شکنی کرده و عنوانی بهتر از ششمی را کسب کنیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، مدیرعامل تیم فوتسال فرش آرای مشهد می‌گوید با اضافه شدن نفرات تراز اول فوتسال ایران به فرش آرا قصد داریم در لیگ برتر سنت شکنی کرده و عنوانی بهتر از ششمی را کسب کنیم.

غلامعلی مرتضایی درباره آخرین وضعیت تیم فوتسال فرش آرای مشهد، برای حضور در لیگ برتر فوتسال ایران، اظهار کرد: خدا را شکر اوضاع تیم خوب است و دو روز است که تمریناتمان را آغاز ‌کرده‌ایم. از بازیکنان فصل پیش حاجتی ، لطیفی، رییسی و عباسیان از تیم جدا شدند و به جای آنها صمدی، سروری، ثنایی و سوفی را به خدمت گرفتیم.

مدیرعامل تیم فوتسال فرش آرای مشهد در خصوص جذب بازیکنان ملی‌پوش نیز، خاطر نشان کرد: فرهاد توکلی – بازیکن ملی‌پوش تیم ملی حفاری و شهرام شریف زاده – ملی‌پوش تیم هلال احمر را به خدمت گرفتیم و با آنها قرارداد دو ساله‌ای امضا کردیم.

وی در خصوص حضور محسن حسن زاده، سرمربی فصل پیش ماهان تندیس قم در این تیم به عنوان کمک مربی گفت: حسن‌زاده از مربیان بسیار خوب و با تجربه فوتسال ایران محسوب می‌شود. قصد داشتیم او را به جمع کادر فنی اضافه کنیم تا از تجربیات او بتوانیم به بهترین شکل در جهت موفقیت تیم بهره ببریم.

همچنین توکلی نیز که به عنوان مربی به تیم ما اضافه شده کسی است که سال‌ها در امر مربی‌گری به فعالیت می‌پردازد.

مرتضایی در رابطه با خصوصی بودن باشگاهش بیان کرد: امسال هم مطابق سال‌های گذشته با هزینه شخصی وارد لیگ می‌شویم، باشگاه ما باشگاهی دولتی نیست و به عنوان یک بنگاه اقتصادی در حال فعالیت است، علاوه بر این با حضور جوانانی که در باشگاه داریم به کار فرهنگی هم می‌پردازیم، اما با این حال باید مسئولان توجه لازم را به تیم ما داشته‌باشند، ما کمک مالی نمی‌خواهیم بلکه تنها توقع ما، توجه معنوی است. امیدوارم که در فصل جدید با توجه به صعود نماینده فوتبال استان به لیگ برتر، فوتسال و فرش‌آرا به فراموشی سپرده نشوند.

وی همچنین از رایزنی باشگاه فرش‌آرا با شبکه تلویزیونی ورزش خبر داد و گفت: در صدد هستیم تا مسابقات تیم فوتسال فرش‌آرا را شبکه ورزش به صورت زنده پخش کند، البته می‌دانم که این موضوع فشار را بر روی بازیکنان بیشتر می‌کند زیرا هر هفته هر تیمی مقابل فرش‌آرا قرار گیرد با انگیزه‌ای مضاعف در میدان حاضر می‌شود.

مدیرعامل تیم فوتسال فرش آرای مشهد در پایان تاکید کرد: قصد داریم امسال در لیگ برتر سنت‌شکنی کرده و بالاتر از رتبه ششمی در جدول رده‌بندی قرار بگیریم. امیدوارم با حمایت خوب هواداران مشهدی بتوانیم آنها را خوشحال کرده و نتایج خوبی کسب کنیم. مطمئنا با حضور بازیکنان تراز اولی که به تیم اضافه شده‌اند امیدواری زیادی در این باره خواهیم داشت.

ا‌نتها‌ی پیا‌م

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

... چهارشنبه , ۱۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱:۲۳

اقای مرتضایی دستت درد نکنه قدرت رو نگه داشتی