کد خبر : 8163
تاریخ انتشار : پنجشنبه 23 مرداد 1393 - 17:54
دسته‌بندی نشده
-

خوراکچی:به خاطر منافع راه ساری به این تیم نرفتم

خوراکچی:به خاطر منافع راه ساری به این تیم نرفتم
گزينه سرمربيگري تيم فوتسال راه ساري گفت:با نجاريان حرفه‌اي مذاكره كرديم اما براي حضورم به عنوان سرمربي در راه ساري به نتيجه نرسيديم زيرا راه ساري مي تواند بودجه خود را به شيوه بهتري به كار گيرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمود خوراکچی گزینه سرمربیگری تیم فوتسال راه ساری  گفت:روز گذشته با نجاریان تلفنی مذاکره کردیم و شرایط  به صورت روشن بیان شد با وجود اینکه میل به عقد قرارداد در هر دو طرف وجود داشت اما شرایط مانع از حضورم به عنوان سرمربی در تیم راه ساری شد.برای همکاری با تیم ها بسته به شرایطشان سقف و کف تعیین می کنم، بنابر اصول حرفه ای این مبلغ را به نجاریان گفتم اما بودجه راه ساری به گونه ای است که در صورت قبول مسئولیت سرمربیگری این تیم بیشتر بودجه در اختیارم قرار میگرفت و عملا پول چندانی برای تامین هزینه‌‍ های تیم نمی ماند.

وی افزود:درهمین راستا به نجاریان پیشنهاد کردم بودجه را صرف تیم کند تا به این وسیله راه ساری قصل خوبی را پشت سر بگذارد و قدم خود در لیگ برتر را محکم کند و من نیز به عنوان مدیرفنی تیم را همراهی کنم.به این ترتیب اعلام  میکنم با نجاریان بر سر مسائل مالی با مشکل روبرو نشدیم بلکه دمن به فکر این تیم و منافعش بودم، خدا را خوش نمی آمد که بودجه تیم را از آن خود کنم تا راه ساری به مشکلات گذشته دچار شود.

خوراکچی در ادامه بیان داشت:تا زمانیکه در تیمی فعالیت نکنم رها ساری را از نظر فنی حمایت خواهم کرد و نجاریان از این پیشنهاد استقبال کرد و نظر نهایی خود را اعلام خواهد کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 12 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

... پنجشنبه , ۲۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۲

کپی کردین تابلوعه لا ااقل منبع رو میزاشتی

نام ... پنجشنبه , ۲۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۸

عجب آدم خیری هستی .راست میگی کمتر بگیر که به تیم ضرر نخوره

s پنجشنبه , ۲۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۳

مدیر پایگاه غلط املایی زیادی داری یه توجه به بالا کن بعد خودت متوجه میشی

ایران پنجشنبه , ۲۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۹

چرا از خدا نمیترسی؟اخه چرا دروغ میگی؟چرا الکی شرایط مالی رو بهانه میکنی؟هالا خوبه نخاستنت. بارسالم با بارتی بازی رفتی میثاق. مربیان خوب کشور همگی صاحب تیم شده ولی شما درجه دو ها بدون تیم موندین. چی از جون این فوتسال میخای؟اقای خوراکچی از نظر فنی صفری و اخلاقم که نداری. برو در ساندویچی بشین سنگینتری. راستی تشتک سازی بدون سرمربی مونده. برو یه سری بزن شاید بخانت. راستی اصفهان چقدر بول قلیون دادی؟

ساری ساری ساری پنجشنبه , ۲۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۵

سلام یعنی قراره خوراکچی بشه مدیر فنی حتما مسعود نجاریان هم میشه سرمربی و محمد اسماعیل پور کمکش خیلی جالبه ظاهرا آقایون دنبال نگه داشتن تیم و مکانهای خوب در جدول نیستن آقایون اینپولی که برای خرید سهمیه استفاده شده بیت الماله به هدرش ندهید یه مدیر و یه مربی با دانش احتیاجه خواهشا عمیقتر فکر کنید و تصمیم بگیرید

اميرمحمدي نيا پنجشنبه , ۲۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۹

محمودخان خوراکچی ازشماغیرازاین توقع نمیرفت،مربی خوش اخلاق ومودب فوتسال ایران هرجاهستی موفق باشی

نام ... جمعه , ۲۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۹:۱۷

میشه لطفا یکی بگه بودجه تیم راه ساری کلا چقدر بوده و مبلغ آقای خوراکچی چقدر?

نام ... جمعه , ۲۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۳

ببخشید بخاطر منافع کی???????????????!!!!!!!!!!!!!!!!

نام ... جمعه , ۲۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۵

اخرشم بى تیم شد

نام ... جمعه , ۲۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۹

فکر کنم بعد از سارى برا مقاومت کرج مصاحبه کنى و پرونده مصاحبه هات برا امسال بسته شود،

نام ... جمعه , ۲۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۲

اقای ادعا بدون تیم موند. هیچکس حاضر نیست تیمش رو بده به یه ادم چابلوس. هالا دیگه همه شناختنت. برو خودت رو اصلاح کن اقای بی اخلاق…

morteza جمعه , ۲۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۴

خیلی مردی سلطان خوراکچی