کد خبر : 8567
تاریخ انتشار : یکشنبه 2 شهریور 1393 - 16:28
-

سوال جالب خبرنگار استرالیایی از شمس

سوال جالب خبرنگار استرالیایی از شمس

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، امروز سرمربیان هشت تیم شرکت‌کننده در جام باشگاه‌های فوتسال آسیا در دو گروه A و B در کنفرانس مطبوعاتی پاسخگوی سوالات خبرنگاران بودند. * بیشترین خبرنگاران از کشور استرالیا بودند و این در حالی است که این تیم از شانس بسیار کمی برای صعود به مرحله نیمه‌نهایی برخوردار است. تعداد خبرنگاران ژاپنی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، امروز سرمربیان هشت تیم شرکت‌کننده در جام باشگاه‌های فوتسال آسیا در دو گروه A و B در کنفرانس مطبوعاتی پاسخگوی سوالات خبرنگاران بودند.

* بیشترین خبرنگاران از کشور استرالیا بودند و این در حالی است که این تیم از شانس بسیار کمی برای صعود به مرحله نیمه‌نهایی برخوردار است. تعداد خبرنگاران ژاپنی نیز نسبتا زیاد است، آنها امید زیادی به قهرمانی تیم ناگویا اوشنز دارند.

* خبرنگاران تایلندی معتقد هستند که امسال چونبوری قهرمان جام باشگاه‌ها خواهد شد.

* حسین شمس سرمربی تیم فوتسال دبیری تبریز و میلاد وطن پرست بعنوان مدیر رسانه ای و مترجم در این کنفرانس حضور داشتند. ابتدا هر چهار مربی در مورد روند آماده سازی تیم های خود برای این مسابقات توضیحاتی دادند.
حسین شمس در این خصوص گفت : تیم دبیری تبریز دو اردوی آماده سازی در شهر های کیش و بانکوک برگزار کرده و کاملا آماده حضور در این رفابت هاست.

* در حین برگزاری کنفرانس مطبوعاتی مربیان تیم‌ها، یکی از خبرنگاران استرالیایی سوال خیلی جالبی از حسین شمس پرسید. وی گفت که تیم‌های ایرانی یک سال در میان قهرمان و نایب‌قهرمان شده‌اند و سال‌های زوج قهرمان و سال‌های فرد نایب‌قهرمان شده‌اند در واقع امسال باید قهرمانی را به خود اختصاص دهند، که شمس در واکنش به این سوال، گفت: هدف ما امسال فقط قهرمانی است، نمی‌دانم سال آینده چه می‌شود و به زوج و فرد بودن سال‌ها کاری ندارم!

* شمس در ادامه هدف هر تیم ایرانی که در این مسابقات شرکت می‌کند را قهرمانی دانست.

* سرمربی تیم چونبوری تایلند نیز اعلام کرد که تیمش برای دفاع از عنوان قهرمانی‌ به چین آمده است و تاکید کرد که تایلند قطب اول فوتسال آسیاست.

* سرمربی تیم بیروت بانک لبنان نیز بازی فردا را یک بازی سخت پیش بینی کرده و گفت : امیدوارم در اولین تجربه بین المللی خود بتوانیم نتایج خوبی را کسب کنیم.

* تیم القادسیه کویت با ۳ بازیکن برزیلی و یک اردنی در مسابقات شرکت کرده که این تیم در هر بازی توان استفاده از یک بازیکن خارجی آسیایی و یک غیرآسیایی را دارد. این تیم در دیدار دوستانه‌ای که دو سال گذشته با تیم دبیری داشت، این تیم را ۱۱ بر دو شکست داده بود.

این رقابت‌ها از فردا آغاز می‌شود که شنژن نان لینگ چین، اف سی لوکوموتیو ازبکستان، ناگویا اوشنژ ژاپن و ویک ویپرز استرالیا در گروه اول و تیم‌های دبیری تبریز، چونبوری بلوویو تایلند (مدافع عنوان قهرمانی)، القادسیه کویت و بانک بیروت لبنان در گروه دوم به رقابت با هم می‌پردازند.

دبیری ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه فردا (دوشنبه) به وقت ایران اولین بازی‌اش را برابر نماینده لبنان برگزار می‌کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.