کد خبر : 8553
تاریخ انتشار : یکشنبه 2 شهریور 1393 - 10:09
دسته‌بندی نشده
-

وضعیت بازیکنان دبیری رو به بهبود است

وضعیت بازیکنان دبیری رو به بهبود است
پزشک تیم فوتسال دبیری ایران از آخرین وضعیت بازیکنان مبتلا به ویروس گفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، پزشک تیم دبیری در خصوص ویروس ناشناسی که تعدادی از بازیکنان و مسئولین تیم فوتسال دبیری در اردوی تایلند به آن مبتلا شده اند اظهار داشت: این ویروس که تعداد محدودی از بازیکنان به آن مبتلا شده اند ظاهرا در اردوی تایلند از طریق ملافه ها و فضایی که در آن حضور داشتند منتقل شده است؛ جالب اینجاست که این بازیکنان در اتاق های دیگر حضور داشتند و این احتمال وجود دارد که سایر بازیکنان نیز آلوده شوند.

علیرضا رحیمی اظهار داشت: علاوه بر قرمزی چشم تا حدودی سستی و درد عضلات هم در این بازیکنان دیده می شد ولی خوشبختانه با هماهنگی هایی که صورت گرفته است دارو های مورد نیاز مصرف شده و از دیروز که درمان آغاز شده وضعیت بازیکنان روبه بهبود می باشد.

وی ادامه داد: امشب راهی چین خواهم شد تا در بازی های آسیایی در کنار تیم باشم، همچنین یک سری داروهای تخصصی را همراه خود خواهم برد تا پیشگیری های لازم انجام شود و در صورت بروز دوباره این ویروس سریعا درمان و این بیماری را کنترل کنیم.

رحیمی افزود: خدارا شکر این موضوع کنترل شده است؛ فکر نمی کنم جای نگرانی باشد چرا که یک حساسیت ویروسی خفیف می باشد که بوجود آمده و انشالله به زودی به بهبودی کامل برسند و با دست پر و کاپ قهرمانی به تبریز برگردند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

تبريز یکشنبه , ۲ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۹

خدارو شکر
ایشالا قهرمانی مال آذربایجان سربلند هستش

نام ... یکشنبه , ۲ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۵

ساعت بازیها چگونه است و از کجا پخش میشه?