کد خبر : 8778
تاریخ انتشار : شنبه 8 شهریور 1393 - 11:34
-

تقوی: شمس فهمید نایب قهرمانی آسیا سخت تر از حرکات موزون است

تقوی: شمس فهمید نایب قهرمانی آسیا سخت تر از حرکات موزون است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،اکبر تقوی سرپرست تیم فوتسال شهید منصوری قرچکگفت: نتیجه رقم خورده برای تیم دبیری و عدم حضورش در فینال رقابت‌های جام باشگاه‌های فوتسال آسیا باعث تأسف است، زیرا خانواده دبیری برای پیشرفت فوتسال ایران زحمات زیادی کشیده‌اند و باید در پایان به نتایج زحماتشان می‌رسیدند. تیم‌داری در لیگ برتر با

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،اکبر تقوی سرپرست تیم فوتسال شهید منصوری قرچکگفت: نتیجه رقم خورده برای تیم دبیری و عدم حضورش در فینال رقابت‌های جام باشگاه‌های فوتسال آسیا باعث تأسف است، زیرا خانواده دبیری برای پیشرفت فوتسال ایران زحمات زیادی کشیده‌اند و باید در پایان به نتایج زحماتشان می‌رسیدند. تیم‌داری در لیگ برتر با هزینه شخصی، هزینه برای حضوری مطلوب در رقابت‌ها و جذب بازیکن با قراردادهای منصفانه از فاکتورهایی است که باعث پویا شدن لیگ می‌شود به همین دلیل صمیمانه به مجموعه دبیری که به فکر پیشرفت فوتسال هستند خسته نباشید می‌گویم. همچنین از بازیکنان به خاطر تلاش‌شان تشکر می‌کنم و این باخت را به پای آنها نمی‌نویسم.

وی افزود: عدم نتیجه‌گیری برای تیمی که با هدف قهرمانی در هر رقابتی پا به میدان گذاشته سخت و تلخ است و صحبت‌ها و زخم‌زبان‌های پس از آن توسط افرادی که خود را کارشناس می‌دانند، تلخ‌تر است. اگر انتقادات پس از باخت یک تیم به مسائل فنی مربوط می‌شود حرفی نیست، اما داشتن مشکل شخصی با افراد و تلافی آن در بدترین زمان ممکن مردانگی نیست. سالهاست هر تیمی از ملی گرفته تا باشگاهی که برای انجام رقابتی عازم کشوری دیگری می‌شود قبل از شروع رقابت‌ها استرس صحبت‌های شمس در صورت عدم نتیجه‌گیری را دارد، زیرا این کار این مربی کنار گود ایستادن، دستور دادن، مسخره کردن و زیر سؤال بردن تیم‌ها و مربیان داخلی و خارجی است.

تقوی در ادامه بیان داشت: متعجبم که شمس چگونه به کارنامه خود بدترین نتیجه ایران در تاریخ باشگاه‌های آسیا را افزود. این در حالیست که با یکی از بهترین تیم‌های باشگاهی از نظر حالی و هماهنگی همراه بوده است. در ضمن کسی در تیم نبوده که اطلاعات تاکتیکی تیم را در اختیار حریف قرار داد یا پس از پیروزی رقیب در سالن مسابقات خنده رضایت بخشی بزند و عنوان کند نایب قهرمانی آسیا با حضور در رده هشتم رقابت‌ها هیچ فرقی با هم ندارند. برخی مواقع افراد باید انسانیت خود را به رخ دیگران بکشند تا در نظر دیگران بزرگ شدند نه اینکه با یک باخت آن هم در فینال آبرو و زحمات مربی جوان یک باشگاه و تمام زحمات مجموعه مدیریت را زیر سوال برد. معتقدم این شکست برای شمس درس بزرگی خواهد برد تا از این پس منتظر ناکامی تیم‌ها برای زیر سوال بردن آنها نباشد و از غمی که به ناحق بر یک تیم تحمیل شده به رقص و آواز در نیاید.

تقوی خاطرنشان کرد: قهرمانی سال گذشته دبیری خارج از استعداد این تیم بود و آنها با تلاش مضاعف‌شان نتیجه گرفتند و وحید شمسایی هم خودش یک برند برای این تیم بود اما امسال جای هیچ توجیه و بهانه‌تراشی نیست. البته قشنگی فوتسال به همین است که توپ گرد است و نتیجه قابل پیش‌بینی نیست. البته من برخلاف آنهایی که می‌گویند فوتسال آسیا از ایران عبور کرده، می‌گویم حریفان آْسیایی هنوز به ما نرسیده‌اند و در حال رسیدن هستند. دبیری هم تیم ملی ایران نیست. شمس هر چه خواست بار همه تیم‌ها کرد، ما که از جام باشگاه‌ها برگشتیم، او باصراحت مصاحبه کرد و گفت تیم قرچک آبروی فوتسال ایران را در آسیا برد. ولی ما با همین ناگویا اوشنز مسابقه دادیم و پیش بودیم اما در یک دقیقه به دلائل مختلف که قطعا شمس در باخت ما تاثیرگذار بود، باختیم. حالا وقتی ما می‌بازیم یک ایرانی موسپید که نباید آن بالا خوشحالی کند.

وی ادامه داد: ما با تیم آردوس جلسه داشتیم که مدیر این تیم به صراحت گفت فیلم بازی‌های منصوری را آنالیز شده در اختیار دارند. اصلا آقای شمس چه رزومه‌ای در سطح باشگاهی دارند؟ البته او چند دوره تیم ملی را قهرمان آسیا کرد اما محمدحسن انصاری‌فرد هم این کار را کرد. آن موقع بیشتر فوتبالی‌ها در فوتسال فعالیت می‌کردند. البته من به مجموعه مدیریتی دبیری که با این گرانی‌ها روی تیم هزینه کردند و بازیکنان جوانش خسته نباشید می‌گویم. به آقای شمس هم خسته‌ نباشید می‌گویم اما از او می‌خواهم که دست از رفتار گذشته‌اش بردارد. باخت جزوی از کار مربیگری است. او بزرگ فوتسال است که افتخارات زیادی هم با تیم ملی کسب کرده اما باید بزرگی خود را حفظ کند. نقد باید فنی و با انصاف باشد و درست نیست علیه مدیر، مدیرعامل،‌ سرپرست، سرمربی و تماشاگر مصاحبه کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم این باخت تلخ درسی باشد برای شمس تا به روند چندین ساله است پایان دهد به دلیل عدم فعالیت در فوتسال زحمات دیگران را به سخره نگیرد شیوه غیر انسانی و غلطی است که هر جا منافعمان تأمین نشود تمام انسان‌های دور و نزدیک را به باد انتقاد بگیریم بدون اینکه متوجه زحماتشان باشیم. شمس حالا می‌فهمد نائب قهرمانی آسیا کار هر کسی نیست.

سرپرست تیم فوتسال منصوری در مورد درگیری ایجاد شده بین بازیکنان این تیم و تاسیسات در بازی دوستانه اخیر خاطرنشان کرد: متاسفانه فوق‌العاده موضوع را بزرگ کردند. همه شاهد یک بازی فیزیکی بودند که این اولین بازی تدارکاتی ما بود و اتفاقا هم قشنگ از آب درآمد. تاسیسات به اوج آمادگی رسیده بود که برای این تیم آرزوی موفقیت دارم. آخر بازی بازیکن ما و تاسیسات درگیری لفظی داشتند که خیلی سریع هم حل شد و آن دو روبوسی کردند اما خیلی بزرگ‌نمایی شد. البته من نمی‌گویم رسانه‌ها چنین اتفاقاتی را ننویسند اما گله‌ام از افرادی است که این خبرها را بیرون می‌دهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 14 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۸ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۷

اگه نایب قهرمانی کار هر کسی نیست . قهرمانی چیه : فولاد ماهان, گیتی پسند انگار یادتون رفته.قطب فوتسال ایران با بیشترین افتخارات فقط اصفهان

12 شنبه , ۸ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۷

زمانیکه شن سا ساوه اولین جام باشگاها را در آزادی برگزار کرد و قهرمان شده یادتون رفته.حالا میای میگی قطب فوتسال اصفهان است!!!اصفهانیها نمیتونند دو تیم تو لیگ نگه دارن و جوانانشون رو از یک تیم لیگ برتری محروم میکنند.اول برن اونو درست کنند بعد بگن قطب فوتسال..//..//

اکبر شنبه , ۸ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۹

نترس دیگه شمس با این نتایج آبرو بر نمی آید ایران تو اون چین پناهنده میشه !!ا دیگه با افتضاحی که در فوتسال ببار آورد میره دنبال رشته حرکات موزون چون تو چین این حرکات جزء حرکات منشوری نیست خیالت راحت!!!!

آرش شنبه , ۸ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۸

خودش گفته قهرمان نشه برنمیگرده ایران.

امیر شنبه , ۸ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۹

آقای تقوی معلوم خیلی از ناکامی نماینده ایران خوشحالی ولی اینو بدون امثال تو نمی تونن آقای شمس رو خراب کنن

هوادار شنبه , ۸ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۱

شمس خراب شده خدایی هستش دیگه نیازی نیست که تقوی خرابش کنه.

حسین شنبه , ۸ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۲

ببینید برخلاف همه شما ها جسارتا من قول میدم آقای شمس وارد ایران که بشه از همه مردم و مسئولین طلبکار می شه.بعضی وقتها هم مثل ناصر شریفی ماهان تندیس مقابل دوربین گریه می کنه.حاضرم شرط ببندم نه تنها عقب نشینی نمی کنه بلکه همه شما ها را در افتضاح دبیری هم مقصر اعلام می کنه.شاید هم اعلام کنه خسوس تاکتیک های نداشته دبیری رو به تیم های دیگه گفته.
بابا اون موقع گذشت که با وجود بازیکنان نخبه ایران و تمرین ۸به۸ قهرمان آسیا بشید.بهتره شمس بره مدرس بشه و دیگه سراغ مربیگری نیاد.انشا اله

فوتسالی شنبه , ۸ شهریور ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۲

آ قای تقوی هم شما انسانی ناسالم هستید هم آ قای شمس. هردو مثل همید

م.ن یکشنبه , ۹ شهریور ۱۳۹۳ - ۱:۳۱

اکبر تقوی تو برو پولای بچه های مردمو بده همش نفرین پشتت نباشه،امسال تو فوتسالو به این روز انداختن

علی افضل یکشنبه , ۹ شهریور ۱۳۹۳ - ۱:۳۴

آقای شمس نشون داد که هیچی از فوتسال نمی دونه و فقط به خاطر این که ادای آدمای کار بلد رو در میاره توی فوتسال مطرح شده.حالا اگه این نتیجه رو من گرفته بودم که … خجالت بکش آقا

ا - قاسمی یکشنبه , ۹ شهریور ۱۳۹۳ - ۹:۱۷

هرچند کسب مقام سومی در خور نام و اعتبار فوتسال ایران نیست اما باید به مسئولین تیم ،کادر فنی و الاخصوص برادران بزرگوار دبیری خسته نباشید گفت که با هزینه های شخصی تیم را اداره مینمایند…

نام ... یکشنبه , ۹ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۳

اقای تقوی شما هم یکی مثل شمسی نقش ادم خوب هارو بازی نکن

سعید یکشنبه , ۹ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۲

اقای شمس فقط و فقط ادعا کنه همین

بی طرف دوشنبه , ۱۰ شهریور ۱۳۹۳ - ۲:۴۲

آقاییون فکر کنم بهترین نتایج ایرانو شمس به دست آورده.