کد خبر : 10170
تاریخ انتشار : پنجشنبه 10 مهر 1393 - 13:56
-

استقبال کم بود به علوم پزشکی برگشتیم/ اصغری مقدم مشکلی برای بازی با پایاسازه ندارد

استقبال کم بود به علوم پزشکی برگشتیم/ اصغری مقدم مشکلی برای بازی با پایاسازه ندارد

حسین شمس در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران اظهار داشت: ما در دو بازی گذشته در سالن علوم پزشکی بیش از ۵۰۰ تماشاگر نداشتیم و نمی توانستیم از امتیاز میزبانی خودمان استفاده کنیم ضمن اینکه تمریناتمان در سالن علوم پزشکی برگزار می شد اما باید در سالن پورشریفی بازی می کردیم بنابراین تصمیم گرفتیم که

حسین شمس در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران اظهار داشت: ما در دو بازی گذشته در سالن علوم پزشکی بیش از ۵۰۰ تماشاگر نداشتیم و نمی توانستیم از امتیاز میزبانی خودمان استفاده کنیم ضمن اینکه تمریناتمان در سالن علوم پزشکی برگزار می شد اما باید در سالن پورشریفی بازی می کردیم بنابراین تصمیم گرفتیم که به سالن قبلی خود برگردیم تا با حضور تماشاگران مان بتوانیم از شرایط میزبانی استفاده کنیم.

وی در آستانه دربی تبریز افزود: اوضاع تیم الحمدالله خوب است، بازی فردا که مصاف با تیم همشهری است بازی سختی خواهد بود. پایا سازه از مربی خوبی مانند حسین قضایی که هر روز بر تجربه اش نیز افزوده می شود بهره می برد. معتقدم تیم پایا سازه تا اینجای کار دچار بدشانسی شده است و نتوانسته نتایج لازم را کسب کند. پیش بینی نتیجه بازی فردا کار سختی است و باید منتظر پایان ۴۰ دقیقه بازی ماند تا در مورد عملکرد دو تیم صحبت کرد.

سرمربی دبیری از رفع مشکل اصغری مقدم پس از مصدومیت در جام باشگاههای آسیا خبر داد و گفت: وحید قاسمی را که همچنان بعد از بازی های آسیایی در اختیار نداریم و دوران مصدومیتش را طی می کند ولی جواد اصغری مقدم از ابتدای هفته گذشته تمریناتش با تیم را شروع کرده و مشکلی برای حضور در بازی با پایاسازه ندارد.

شمس درباره احتمال جدایی بهروز جعفری در نیم فصل با توجه به پیشنهاد باشگاه اسپانیایی گفت: به نظرم بعید می رسد که بهروز از تیم جدا شود ولی اگر خواسته خودش باشد و شرایطی که برای باشگاه لازم است ایجاد شود ما مشکلی با جدایی او نداریم.

حسین شمس در مورد سطح مسابقات امسال لیگ نیز متذکر شد: سطح مسابقات امسال به مراتب بهتر از فصل گذشته بود و هر هفته شاهد نتایج شگفت آوری هستیم. سال گذشته سه تیم دبیری، حفاری، گیتی پسند در جدول خودشان را از سایرین جدا کردند و باقی تیم ها در اواسط جدول باقی ماندند ولی امسال حداقل ۶ مدعی قهرمانی داریم که این مسابقات را زیباتر می کند.

شمس در خاتمه برای انجام یک بازی زیبا در دربی ابراز امیدواری کرد و گفت: امیدوارم شاهد یک بازی زیبا از سوی هردو تیم باشیم تا تماشاگران تبریزی را بتوانیم راضی کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

عشق است دبیری پنجشنبه , ۱۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۰

از اول هم باید تو علوم پزشکی بازی میکردیم، اونجا سالن کوچیکتره و تماشاگر فشارش بیشتر به چشم میاد، چرا از این شرایط میزبانی استفاده نکنیم!!! از این هفته تو علوم پزشکی غوغا میکنیم. از همه هم شهریای خوبم میخوام بیان سالن و با تشویقاشون مایه سربلندی تیممون بشن. عشق است دبیری