کد خبر : 10173
تاریخ انتشار : پنجشنبه 10 مهر 1393 - 18:40
-

کشاورز: بی غم و جاوید با فرش آرا کری ندارند/محمد طاهری بازی نخواهد کرد

کشاورز: بی غم و جاوید با فرش آرا کری ندارند/محمد طاهری بازی نخواهد کرد
سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان گفت: فوتسال کاملا حرفه‌ای شده و مطمئن باشید مهدی جاوید و حمید بی‌غم که سابقه بازی در مشهد را دارند هیچ کری ای با فرش آرایی ها ندارند.

محمد کشاورز در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران اظهار داشت: فوتسال کشور ما حرفه ای شده و هر بازیکن یا مربی هر سال در یک شهر مشغول به فعالیت هستند. آقای حمید بی غم هم یک سال سرمربی فرش آرا بوده و مهدی جاوید هم با سال ها بازی در مشهد از شناخته شده های فوتسال این شهر هستند. مطمئنا این تقابل ها در عالم حرفه ای طبیعی است و هیچ کری در میان نیست.

وی افزود: بازی بسیار سختی است چراکه فرش آرا تیم خوش ساختاری است و با نفراتی خوبی که دارد حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت. البته که ما هم یک هفته خوب و شاداب را پشت سر گذاشته‌ایم و باید این نوید را داد که تماشاگران اصفهانی از لحاظ کیفی یک فوتسال زیبا را شاهد خواهند بود.

سرمربی بازیکن گیتی پسند با اعلام این خبر که به احتمال زیاد محمد طاهری گلزن را در اختیار نخواهد داشت گفت: محمد از بازی قبل مصدومیتی داشت که اجازه تمرین ندادیم تا این هفته بیشتر فیزیوتراپی کند و با شرایط خوب بتواند ما را در ادامه بازی ها کمک کند. قطعا بازیکن جایگزین و جوان خوبی داریم که در این مواقع می توانند جای بزرگترهای تیم را پر کنند.

کشاورز با تاکید بر اینکه تیمش در این بازی محکوم به پیروزی است یادآور شد: ما برای اینکه در جمع مدعیان باقی بمانیم باید به تمام امتیازات داخل خانه بدست پیدا کنیم سپس برای بازی بیرون از خانه برنامه ریزی کنیم تا کسب امتیازات آن برای قهرمانی حرکت کنیم.

«آیا گیتی پسند هم به دلیل شکست خانگی سالن بازی اش را عوض خواهد کرد؟» سرمربی گیتی پسند اینگونه پاسخ داد: سالن مخابرات کف‌پوش و هواکش خوبی دارد ضمن اینکه باشگاه گیتی پسند هم این سالن را به سازمان لیگ معرفی کرده است. ما اگر در بازی با دبیری نتیجه نگرفتیم به سالن ربطی نداشته است و اگر چنین باشد حتما به باشگاه اعلام می کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۶
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... پنجشنبه , ۱۰ مهر ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۹

آره داداش خدایی حرفا همش درسته چون خودش که همش تو بازیه کادره فنیشم همش منچ و شطرنج بازی میکنن از علی طاهری بهترین مدیر عامل ایران بعیده که اینارو آورده گیتی دیگه

خ پنجشنبه , ۱۰ مهر ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۲

عشق است علی عابدین و سعید افشار ما که تو اصفهان ۳ تا بازیتونو دیدیم حال کردیم ایشالا خدا حقتونو بده

نام ... جمعه , ۱۱ مهر ۱۳۹۳ - ۰:۱۶

علی عابدین مردم اصفهان خیلی دوست دارن بهترین خرید گیتی پسند ولی این جونو بی غم آخه چرا کم بازی میده نمیدونم تکنیکش عالیه ما که ۲ تا بازی کم ازش دیدیم حال کردیم حسین طیبیه دوم ایرانه شایدم بهتر از اون علی دادا نوکردم ایشالا این بازی بترکونی ما که به خاطره خودت میایم اگه حسین افضل بودا عاشقت میشد

نام ... جمعه , ۱۱ مهر ۱۳۹۳ - ۶:۲۴

علی عابدین همه بازیا را بازی کرده چیکار کرده الکی شابعه نکنین بابا دو پاره استخوان به درده لیگ برتر نمیخوره لیگ برتر که دسته بک نیست کشاورز ترسو نباش دو تا خوب های اصفهان را گرفتی حسن لولاکی و علی آذرپرور را گرفتی برا کی دیگه ؟؟

نام ... جمعه , ۱۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۰

حسن لولاکی که باید به فکره موهای سفیدش باشه من نمیدونم علی آذر پرور کجا بوده

مصطفی اصفهان جمعه , ۱۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۰

جوون های گیتی خدایی یدونن . شمایی که میگی خوب های اصفهان اون حسن لولاکی و آذر پرورو محمد کشاورز سر مردم اصفهان آورد که نگن گیتی بومی نداره وگرنه به امام حسین اونارو لیگ ۳ هم به زور بازی میدن اینو همه میدونن.