کد خبر : 10309
تاریخ انتشار : یکشنبه 13 مهر 1393 - 16:20
دسته‌بندی نشده
-

شمسایی:وقتی فحش ها را شنیدم بغض کردم/خوراکچی خوب بلد است تیم ها را از بحران خارج کند

شمسایی:وقتی فحش ها را شنیدم بغض کردم/خوراکچی خوب بلد است تیم ها را از بحران خارج کند
سرمربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی تهران گفت: این حرف‌ها نه حق من بود، نه مصطفی نظری، نه تاسیسات و نه هیچ‌کس دیگری. اگر این روال در فوتسال اپیدمی شود، برای هیچ کسی خوب نیست.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، وحید شمسایی در مورد اینکه گفته شده او تیمش را در بازی با شهروند از زمین بیرون کشیده و بعد از ۱۵ دقیقه دوباره به زمین بازگردانده است، اظهار داشت: کسی تیم را از زمین بیرون نکشید، بازی یک ربع متوقف شد تا شرایط را برای ادامه بازی ارزیابی کنند. تماشاگران خیلی شلوغ می‌کردند و با دخالت نیروی انتظامی و داور، این وقفه ایجاد شد تا بررسی صورت بگیرد. اتفاقا خود نجاریان (مدیرعامل شهروند ساری) گفت که به رختکن بروید و دوباره برگردید. درواقع کنش و واکنشی وجود داشت.

وی در مورد اینکه دلیل این امر چه بود، تاکید کرد: جو سالن ساری همیشه سنگین بوده، همیشه تماشاگران زیادی به سالن می‌آیند و سالن پر می‌شود. تیمی که مقابل شهروند قرار می‌گیرد همیشه تحت فشار سنگینی قرار دارد. فکر می‌کنم این جو، ناخواسته روی داوری هم تاثیر می‌گذاشت. همان‌طور که بازیکنان پاس اشتباه می‌دهند، داور هم سوت اشتباهی می‌زند. شاید این سوت اشتباه، ناخواسته روی روند بازی و اینکه سالن به تشنج کشیده شود، تاثیر داشت.

مربی – بازیکن تیم تاسیسات در مورد فحاشی‌هایی که در سالن سیدرسول حسینی علیه وی صورت گرفته، تصریح کرد: همیشه در ساری روزهای خوبی را دیده‌ام، آنها نسبت به من لطف دارند، اکنون هم که فحاشی صورت گرفت، آن را از سوی تماشاگران خوب ساروی نمی‌بینم. یک عده تماشاگرنما بودند که سالن را به تشنج کشیدند، تشنجی که درنهایت کل مجموعه را دربرگرفت. من ۱۳ سال با افتخار لباس تیم ملی را بر تن کردم و یک لحظه هم به چیزی جز اینکه مردم را شاد کنم، فکر نکردم، انتظار ندارم که اینچنین بد و بیراه به من بگویند. من هم از گوشت و پوست و استخوان هستم و از همین مردم، این حرف‌ها به من هم برمی‌خورد. وقتی فحش‌ها را شنیدم بغض کردم. شنیدن این حرف‌ها برای هیچ کسی خوشایند نیست. این حرف‌ها نه حق من بود، نه مصطفی نظری، نه تاسیسات و نه هیچ‌کس دیگری. اگر این روال در فوتسال اپیدمی شود، برای هیچ کسی خوب نیست.

سرمربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی افزود: من افتخارهای زیادی برای کشورم به دست آورده‌ام و در لحظات زیادی باعث خوشحالی مردم شده‌ام. حق من و خانواده‌ام این نبود که این گونه مورد بی احترامی قرار بگیریم. من پس از این موضوع روی زمین نشستم و بغضم ترکید، چرا که دیگر نتوانستم طاقت بیاورم. من هم از گوشت، پوست و استخوانم و از تیرآهن نیستم که بتوانم به راحتی از آنها عبور کنم. من برای دل خودم گریه کردم، چرا که به هیچ وجه توقع چنین برخوردی را نداشتم.

وی با بیان این که فوتسال یک بازی درگیرانه و پر برخورد است، گفت: فشار زیادی در همه بازی‌ها روی بازیکنان و حتی تماشاگران است، اما نباید تماشاگران این گونه به افراد بی احترامی کنند. متاسفانه فوتسال ما به سمتی می‌رود که این فحاشی‌ها در آن زیاد شده است. امیدوارم راهکاری اندیشیده شود تا دیگر شاهد اتفاقات ناگوار و بی اخلاقی در فوتسال نباشیم.

شمسایی تصریح کرد: با وجود همه این بی احترامی که در ساری علیه من انجام شد، من باز هم مردم این شهر را با تمام وجود دوست دارم و برای آنها احترام زیادی قائلم.

سرمربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی در ادامه درباره پیروزی در این دیدار، گفت: بازی بسیار سختی مقابل این تیم داشتیم، اما خدا را شکر توانستیم به پیروزی برسیم. جا دارد از حمایت‌های دکتر منوچهری، مدیرعامل تاسیسات دریایی به خاطر حمایت بی دریغش از تیم تشکر کنم. خداراشکر که سه بازی پشت سر هم را بردیم که دو بازی آن خیلی حساس بود یکی با پایاسازه و دیگری شهروند که هر دو هم بازی خارج از خانه بود. گرچه به نوعی سه نفر و نصفی از بازیکنان‌مان را نداشتیم، یک مصدوم، یک اخراجی، یکی هم که پدرش فوت کرده بود و مجید رئیسی که با تب ۴۰ درجه برای ما به بازی رفت و از او به خاطر این کار ممنونم، با این حال بردیم و سه امتیاز را مال خود کردیم.

بازیکن سابق تیم ملی که رفاقت دیرینه‌ای با محمود خوراکچی دارد، در مورد دیدار بعدی تیمش با شهرداری ساوه که به تازگی هدایتش به محمود خوراکچی سپرده شده، خاطرنشان کرد: بازی کردن با تیم خوراکچی سخت است. شهرداری تیم بحران‌زده است و خوراکچی خوب بلد است تیم‌ها را از بحران خارج کند. او یک مربی صاحب سبک است که در کنار بحث فنی، از نظر مدیریتی و روحی و روانی هم در تیمش خوب کار می‌کند، با بازیکنانش ارتباط عاطفی می‌گیرد. برای او و تیمش احترام خاصی قائل هستم. البته ما در این بازی بازیکن خوب‌مان حمید احمدی را نداریم.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 7 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۷
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

s یکشنبه , ۱۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۵

آره شما این حرف هارو نزنی کی بزنه الان داری مثلا مظلوم نشون میدی خودتو
خدا………
ای کسانی که دارین برای این بازی تصمیم می گیرین تو رو به الله واقع بینانه تصمیم بگیرین فیلم بازی رو ببنین الکی تصمیم نگرین

نام ... یکشنبه , ۱۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۱

آقا این صاحب سبک رو از کجا در آوردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

کدام سبک؟؟؟؟

البته جای تعجب نداره..!!! آقای شمسایی چون به تیم ملی این مملکت خدمت کردی و آقای گل شدی دلیل نمیشه از موقعیت و نامی که مردم بهت دادن سو استفاده کنی…

صاحب سبک به مربیانی امثال رعدی و شمس و جوراندیرو و خسوس و حتی تو مربیای جوون به رضا زرخانلی میگن صاحب سبک!

آقای خوراکچی محترمه. اما دیگه زیاده روی نکنین شما رو بخدا

محمدرضا یکشنبه , ۱۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۸

اقا وحید عزیز جو سالن خراب بود تیم ۲تا عقبه.بد شما میای با اون همه تجربت این همه اعتراض میکنی به داور .با همه جرو بحث میکنی.اا مصطفی به جای اروم کردن جو میاد با جواد منتظر دعوا میکنه.خوب معلومه تماشگرم با دیدن این صحنه ها از کوره در میره.مگه تا قبل اون دعوا کسی فحاشی کرده بود.این دعوا کاره شما بود چون تیمت ۶ خطا بود بازی ادامه داشتو تو حاشیه نمیرفت تیمت بازیو وا میداد. خودت مقصر اصلی بودی.
ما هنوز دوست داریم.ولی یه طرفه فقط ساریو مقصر نکنین.هرچند زوره شما همیشه به شهرستانی ها میرسه
ادمین جونه هرکی دوس داری بزار

نام ... یکشنبه , ۱۳ مهر ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۰

جواد منتظر تو حدی نیست بخواد با نظری دعوا کنه
نظری ،شمسایی اسطورن

محمد یکشنبه , ۱۳ مهر ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۱

اقای شمسایی
من به شخصه از طرف تمام تماشاگران از شما عذر میخوام
منم تو سالن بودم ولی به قران یک کلمه خودمو الوده به فحاشی نکردم
البته قبول دارم کار مصطفی نظری(پرت کردن اشغال تو صورت تماشاگر و تهدید جواد)کار اشتباهی بود ولی…
من عذر میخوام از شما و خانواده محترمت

نام یکشنبه , ۱۳ مهر ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۴

اقای شمسایی مجید ریسی روزهای دیگه هم که تب ۴٠ درجه نداشت با اون روز فرقی نداشت، اون روزها هم باید با ویلچر تو زمین راه میرفت این بازیکنها پیر که نمی تونن راه برن چه برسه بدون چیه گرفتی

نام ... دوشنبه , ۱۴ مهر ۱۳۹۳ - ۰:۱۳

این کاملا معلومه از دار ودسته کدوم مربیه که همه فامیل اون را اشتباه میگن .از اصفهانه