کد خبر : 10308
تاریخ انتشار : یکشنبه 13 مهر 1393 - 16:45
دسته‌بندی نشده
-

صفری: از این برد مغرور نشدیم

صفری: از این برد مغرور نشدیم
بازیکن تیم پایاسازه تبریز گفت:تیم ما روی نوار باخت بود که خدا را شکر مقابل دبیری این نوار پاره شد و مطمئن هستم در ادامه کار تیم ما نتایج خوبی خواهد گرفت و در رده های بالای جدول قرار خواهیم گرفت.

احمد صفری بازیکن تیم پایا سازه آذربایجان که این هفته موفق شدند با نتیجه پرگل تیم دبیری مدافع عنوان قهرمانی را در خانه خود شکست دهند در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران در مورد بازی با دبیری گفت:شهرآورد بزرگی بود و بازی کردن برابر دبیری کار سختی بود ولی تیم ما هم که در هفته های اول نتوانسته بود نتایج قابل قبولی را کسب کند به این برد نیاز داشت و با تلاشی که بچه ها و کادرفنی داشتند خدا را شکر توانستیم دبیری را شکست دهیم.

وی در مورد نتیجه بازی گفت:ما در تمرینات روی نقاط قوت و ضعف حریف کار کرده بودیم و هم قسم شده بودیم که دست پر از این بازی بیرون بیایم ولی پیش بینی برد با این اختلاف را در مقابل همچین تیمی که سوم آسیا شده بود را نمی کردیم.

صفری در مورد بازگشتش به فوتسال بعد از فوت پدرش گفت:بعد از فوت پدرم از لحاظ روحی،روانی شرایط مساعدی نداشتم و فکر نمی کردم به این زودی به میادین بازگردم ولی تلاش کادرفنی و بازیکنان تیم مخصوصا کاپیتان تیم خیلی کمک کرد و باعث شد که به بازی ها برگردم که همین جا از همه آن ها تشکر می کنم.

صفری در مورد اینکه در چند بازی اخیر عصبی به نظر می رسد گفت:این موضوع بعد از فوت پدرم ناشی شده که مشکل خاصی نیست و با صحبت هایی که کادرفنی با من داشتند شرایطم رفته رفته بهتر می شود.

احمد صفری در مورد بازی حساس این هفته تیمش برابر فردوسی مشهد گفت:بعد از برد مقابل دبیری بازیکنان با انگیزه بیشتری در تمرینات حاضر می شوند و تمرینات مناسبی طی چند روز گذشته داشتیم.فردوسی مشهد هم تیم خوبی است و مطمئناً بازی نزدیکی خواهد بود ولی ما در خانه بازی می کنیم و محکوم به بردن هستیم تا جایگاهمان در جدول را نیز بهبود ببخشیم.

صفری در مورد اینکه آیا بعد از بردن دبیری بازیکنان تیم مغرور شده اند گفت:بعد از بازی کادرفنی تیم در رختکن اعلام کرد که این بازی را فراموش کنید تا تبدیل به سم نشود.ما هم کاری نکرده ایم که مغرور شویم.در چند بازی گذشته عملکرد بسیار خوبی داشتیم ولی بد شانسی و جوانی تیم باعث می شد که نتایج قابل قبولی کسب نکنیم.تیم ما روی نوار باخت بود که خدا را شکر مقابل دبیری این نوار پاره شد و مطمئن هستم در ادامه کار تیم ما نتایج خوبی خواهد گرفت و در رده های بالای جدول قرار خواهیم گرفت.

صفری در آخر از کادرفنی تیم،بازیکنان و برادرهایم که در این مدت از لحاظ روحی روانی به من کمک کردند تشکر می کنم.در ادامه انشالله با کسب نتایج خوب دل هوادارانمان را شاد خواهیم کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

تشکر از فوتسال 5 یکشنبه , ۱۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۴

این خیلی عالیه که این سایت به شرایط روحی فوتسالیست ها توجه داره و پیگیر شرایط اونها هست.
واقعا ممنون از زحماتتون