کد خبر : 10446
تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 مهر 1393 - 9:24
-

تصمیم سازمان لیگ در راستای جوانگرایی در فوتسال

تصمیم سازمان لیگ در راستای جوانگرایی در فوتسال

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، جلسه هیات رئیسه سازمان لیگ روز فوتسال روز سه شنبه برگزار شد که موارد مختلفی در این جلسه به تصویب رسید. از مهمترین مصوبات این جلسه که در راستای جوانگرایی تیم‌های فوتسال صورت گرفته است، استفاده اجباری تیم‌های حاضر در جام حذفی از ۶ بازیکن امید است. از این

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، جلسه هیات رئیسه سازمان لیگ روز فوتسال روز سه شنبه برگزار شد که موارد مختلفی در این جلسه به تصویب رسید. از مهمترین مصوبات این جلسه که در راستای جوانگرایی تیم‌های فوتسال صورت گرفته است، استفاده اجباری تیم‌های حاضر در جام حذفی از ۶ بازیکن امید است. از این به بعد تیم‌هایی که در جام حذفی حضور دارند باید از ۶ بازیکن امید در کنار ۱۲ بازیکن بزرگسال خود استفاده کنند.

همچنین برای لیگ برتر فوتسال هم مصوب شد تا یک بازیکن امید در تعطیلات نیم فصل به تیم‌ها اضافه شود. این اقدام با نظر خسوس کاندلاس سرمربی تیم ملی صورت گرفته که تاکید زیادی روی جوانگرایی فوتسال ایران دارد.

علاوه بر این مقرر شد تا بعد از بازگشت تیم ملی فوتسال ایران از مسابقات گرندپری برزیل، مسابقات جام حذفی اواسط هر هفته و بین مسابقات لیگ برتر برگزار شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

fut esf چهارشنبه , ۱۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۷

هه..همش تصویب؟۱ بار عمل کنید اقایون مسئول…
هرتیمی ۴سهمیه امید دارد پس بازیکن امید کجاست؟
من از اصفهان هستم و میدونم ۲سهمیه لیگ۱ داریم و ۱ لیگ برتر پس ما باید حداکثر ۱۲ بازیکن امید اصفهانی داشته باشیم ولی چیزی که بنده میدونم در همه تیم ها ۳بازیکن امید وجود دارد که یکی از انها مشهدیست و یکی دیگر نجف ابادی.پس کو بازیکن جوان اقایان افضل و صادقی..؟؟؟؟؟بله انتضاری از کشاورز نیست از شماها که همش ادعا جوانگرایی دارین انتظار میره.ولی متاسفانه شماها پول دوست و نتیجه گرا هستین.

بچه قمی پنجشنبه , ۱۷ مهر ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۱

حیف بازیکنای قمی که فقط ۲بازیکن توتیم ملی امید داره