کد خبر : 10449
تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 مهر 1393 - 12:33
-

شریفی:ادعای قهرمانی نداریم!/فردوسی در مشهد به ما درس اخلاق داد

شریفی:ادعای قهرمانی نداریم!/فردوسی در مشهد به ما درس اخلاق داد
مدیرعامل ماهان تندیس گفت:پیش از آغاز فصل گفتم که هر کدام از بازیکنان که درخواست رضایت نامه داشتند، به آن‌ها اجازه جدایی بدهد و نگران نباشد زیرا تیم را با همین نفرات جوان در بین سه تیم نخست جدول تحویل می‌دهم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، ناصر شریفی درباره صدرنشینی ماهان تندیس در لیگ بر‌تر فوتسال کشور اظهار کرد: ادعایی در مورد کسب عنوان قهرمانی نداریم زیرا هنوز زمان زیادی تا پایان فصل باقی مانده و چه بسا یک تیم با ۲ شکست جایگاهش را در جدول از دست بدهد اما هر بازی را یک فینال می‌دانیم و در هر مسابقه با تمام قوا به میدان می‌رویم.
وی گفت: پیش از آغاز فصل به امیر جلالی مالک و رئیس هیئت مدیره باشگاه ماهان تندیس گفتم که هر کدام از بازیکنان که درخواست رضایت نامه داشتند، به آن‌ها اجازه جدایی بدهد و نگران نباشد زیرا تیم را با همین نفرات جوان در بین سه تیم نخست جدول تحویل می‌دهم.
مدیر عامل باشگاه ماهان تندیس افزود: اعتقاد من این است که ما با تمام وجود زحمت می‌کشیم و خدا هم به ما کمک می‌کند و بازیکنان ما با زیارت عاشورا به زمین می‌روند و در میدان، خدا در کنار ماست و ما را یاری می‌کند.
شریفی بیان کرد: بازیکنان جوان ما نقش مهمی در موفقیت‌های ماهان داشته‌اند چنان که در بازی با دبیری و فردوسی نفرات جوان ما گلزنی کردند و در وقتی وفایی را در کنار ۳ بازیکن جوان به زمین می‌فرستیم، جریان بازی به سود ما تغییر می‌کند و این، نشان دهنده اهمیت نفرات جوانی چون مسلم اولاد قباد و مهدی زاهدی برای ماهان است.
وی تصریح کرد: در تیممان ۲۰ بازیکن یکدست داریم و به غیر از یکی دو نفر، بقیه بازیکنان از نظر کیفی و فنی در یک سطح قرار دارند و اتحاد و همدلی خوبی که بین بازیکنان و کادر فنی ماهان جریان دارد، کمک زیادی برای ما بوده است.
مدیر عامل باشگاه ماهان تندیس در پاسخ به این سوال که چه تیمی را رقیب ماهان تندیس برای کسب قهرمانی می‌داند عنوان کرد: همه تیم‌ها رقیب ما هستند و همه برای موفقیت و صعود در جدول کار و تلاش می‌کنند و ماهان تندیس هم تا هفته پایانی لیگ که قهرمان مشخص می‌شود مدعی قهرمانی نیست و مهم، رتبه تیم در هفته آخر است نه هفته ششم.
شریفی با تمجید از تیم فردوسی مشهد گفت: فردوسی در مشهد به ما درس اخلاق داد و تا لحظه‌ای از میدان خارج شدیم تماشاگران این تیم فقط به تشویق تیم خود مشغول بودند و به تیم ما کاری نداشتند و رفتار جوانمردانه و زیبایی که با ما در مشهد شد، الگویی برای همه تیم‌های کشور است.
وی درباره وضعیت پرداخت مبالغ قرارداد بازیکنان ماهان تندیس خاطرنشان کرد: ۵۰ درصد از مبالغ قرارداد فصل جدید و ۲۰ درصد باقی مانده مبالغ قرارداد فصل گذشته پرداخت شده است و بر اساس قول‌هایی که داده‌ایم، پاداش پیروزی‌های تیم نیز به صورت یک جا به بازیکنان پرداخت می‌شود.
مدیر عامل باشگاه ماهان تندیس افزود: راه درازی تا پایان فصل در پیش داریم و باید با حواشی و ایجاد غرور کاذب در تیم مبارزه کنیم و در راه کسب عنوانی شایسته فوتسال قم نیازمند حمایت همه مردم قم و رسانه‌ها هستیم.

منبع:تسنیم

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

احسان الیاسی چهارشنبه , ۱۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۵

اقای مدیر عامل (شریفی) برو بچه ات (علی شریفی) را جمع کن که در بازی با فردوسی مشهد بعد از تعویض لباس ( کاورشو) به زمین کوبوند. اگر غیر از بچه ات هر کس دیگری بود صد باره از تیم اخراجش میکردی. پس واقعا فردوسی به تو درس اخلاق داد جناب اقای مدیر عامل.

قم مهد فوتسال ایران چهارشنبه , ۱۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۸

مرگ بر غرور … ۴ بازی آخر هر نیم فصل ماهان خیلی سخته ایشالا بتونه خوب نتیجه بگیره