کد خبر : 10490
تاریخ انتشار : پنجشنبه 17 مهر 1393 - 17:43
-

فلاح زاده: نتوانستیم اردو بزنیم و قوی شدیم!/ در شرایط وحشتناکی هستیم

فلاح زاده: نتوانستیم اردو بزنیم و قوی شدیم!/ در شرایط وحشتناکی هستیم
سرمربی تیم مقاومت البرز بعد از اولین پیروزی تیمش گفت: وضعیت تیم وحشتناک است و مسئولان باید توجه بیشتری به آن کنند.

فلاح زاده سرمربی تیم مقاومت البرز در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران، پس از شکست شهید منصوری قرچک گفت: بعد از هر بردی که هر مربی بدست میاورد معمولا اغراق می کند، ولی ما به هرحال در یک شرایط وحشتناک بودیم و واقعیت این بود که ما امروز خیلی آرام بودیم. ما دیشب نتوانستیم که اردو بزنیم و این مشکلات باعث شد که ما قوی شویم!

وی در پاسخ به اینکه آیا فکر می کردید که بتوانید در قرچک برنده بازی شوید اظهار کرد:من در منصوری هم مربیگری کرده ام و هم بازی وخدا را شکر هیچ وقت دست خالی بیرون نرفتم و امروز هم خدا کمک کرد تا برنده شدیم.

 سرمربی مقاومت همچنین در مورد آینده تیمش و اینکه می تواند در لیگ برتر بماند، مطرح کرد: کار خیل سختی است و با گفتن من هم اتفاق نمی افتد. از اهالی استان و فدراسیون خواهش و تمنا دارم به که نگاه مثبت تر به این تیم داشته باشند. واقعیت این است که تیم مقاومت فوق العاده مظلوم است و نیاز به کمک دارد.

وی با بان اینکه هر بازیکنی باید در یک مقطعی سرباز شود گفت: هدف ما حفظ تیم است تا بتوانیم با این بازیکنان ادامه بدهیم.سپاه هم تلاش خود را داشته، ولی باید سعی کنند بیشتر به فکر نماینده استان باشند.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

طرفدارتیم جمعه , ۱۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۱

سلام.اقایونی که هروقت مقاومت میباخت زود میومدید اعتراض میکردید حالا کجایید.پشت تیم شهرمون رو خالی کردن هنر نیس.

بی نام جمعه , ۱۸ مهر ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۵

پشت تیم شهرمونو خالی کردیم؟مگه این تیم با این مربی از سرمایه فوتسالیه کرج حمایت کرده که ما هم حمایت کنیم,ایشون از تهران بازیکن آوردن که تو کرج صد برابر بهتر از این بازیکن هستن.شمایی که اومدی داری این حرفو میزنی فوتسال کرجو بشناس بعدا نظر بده,فوتسالیستایه کرج تو لیگ تو خارج از کشور هستن,خیلیا بیرونن اونوقت ایشون میره بازیکن از تهرانو اینور اونور میاره.خوشحالیم برد.تبریک هم میگم.اما توان فوتسال کرج خیلی بالاتر از این حرفاس اما این آقا همیشه اکیپ خودشو داره.و اگر فوتسالی هستی مطمنن باید بدونی چه سرمایه هایی بیرونن.کارو بسپارید به دست کاردان.

نام... جمعه , ۱۸ مهر ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۵

آقای طرفدار حول نشو وقتی یکی یکی بازیکنای این تیم تیم رو رها کردند و رفتند و این آقا ماند و یک تیم سقوط کرده میفهمی که باید به بچه های کرج تکیه می کرد نه بیگانه ها میذاشتی امتیاز تیم به ۱۰ برسه بعد برای همه کری میخوندی!!

mohamad شنبه , ۱۹ مهر ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۶

به جای این حرفا از تیم حمایت کنید تیم ما با کمبود بازیکن روبروست که قطعا با درایت سرمربی تو نیم فصل حل میشه

hamid یکشنبه , ۲۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۱

کدووم درایت قای محمد
فقط فرهاد کشاورز میتونه تیمو نگه اره تو لیگ برتر