کد خبر : 10525
تاریخ انتشار : جمعه 18 مهر 1393 - 21:12
-

جواد اصغری مقدم در آستانه هدایت دبیری تبریز

جواد اصغری مقدم در آستانه هدایت دبیری تبریز
از تبریز خبر می رسد کار جواد اصغری مقدم برای هدایت دبیری تبریز تمام شده و او سرمربی جدید این تیم تبریزی خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، با جدایی حسین شمس از دبیری تبریز این تیم بدون مربی مقابل فرش آرا به میدان رفت و شکست خورد.طی روزهای اخیر این زمزمه به گوش رسیده که هدایت این تیم به جواد اصغری مقدم خواهد رسید تا او پس از وحید شمسایی و محمد کشاورز سومین مربی بازیکن لیگ باشد. از تبریز خبر رسیده که کار اصغری مقدم تقریبا قطعی شده و او از این هفته به عنوان مربی- بازیکن در تیم دبیری تبریز فعالیت خواهد کرد.احتمالا این خبر ظرف یکی دو روز آینده رسما از سوی مدیران دبیری اعلام خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 13 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام... جمعه , ۱۸ مهر ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۳

آقای دبیری شما دارید بزرگترین اشتباه خود را انجام میدهید و حسین شمس با تجربه را با یک کسی که معلوم نیست کیه عوض میکنید؟؟؟ از این به بعد بازیکنان با تشکیل باند سرمربی رو برکنار میکنند و خودشان سرمربی میشوند!!! واقعا از مدیری مثل شما بعید این کار را انجام بدهی!!

نام جمعه , ۱۸ مهر ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۳

اقای دبیری واقعا باید تأ سف خورد واسه فوتسالی که داره به سوی بازیکن سالاری پیش میره، حیف از تیم دبیری

نام ... جمعه , ۱۸ مهر ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۷

حالا خوبه اقای دبیری تو همه مصاحبه هاش گفته با حسین شمس رفیقه اگه رفیق نبودن میخواست چیکار کنه

فوتسالی جمعه , ۱۸ مهر ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۸

مدریت اصغری مقدم خوبه و همه تیم تبریز باهاش رفیق هستند،انشالله نتیجه خوبی بگیره تا چشم اونایی که نمیتونن موفقیت اینجور بازیکنای خوبی که آینده ایران برای مربیگری در فوتسال هستنو ببینند در بیاد …اصغری مقدم مدرک مربیگری اسیایی هم داره..همینطور که جز چند بازیکن برتر ایران هست میتونه مربییه موفقی هم باشه..

فوتسال جمعه , ۱۸ مهر ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۸

وحید شمسایی و کشاورز هم که سر مربی شدن، پشت سرشون از طرف مربیای بیکار صفحه گذاشته شد که باند بازی میشه و موفق نمیشن درصورتی که موفق بودنو هستند ..امیدوارم اصغری مقدم هم باعث پیشرفت فوتسال در تبریز بشه و همینطور که دبیریرو تنها نذاشت وسال اول با نظری به این تیم اومدو کمک کرد از این به بعد هم با تجربش به این تیم کمک کنه ..آقای شمس هم مربیه بزرگیه و تو دنیای حرفه ای از این تغیرات پیش میاد که مسایل حاشیه ای به خود تیم مربوط میشه..ایشالله ایشونم موفق باشن در تیم های دیگر..

بی نام شنبه , ۱۹ مهر ۱۳۹۳ - ۹:۰۲

اقای نام معلومه تو کی هستی واز کی خط میگیری به شما هم ارتباطی نداره که اقای دبیری چه کاری انجام میده از اقای دبیری رفیق تر و مشتی تر تو ایران نیست اگه بازی دیروز تیم دبیری رو میدیدی میفهمیدی کی جواد اصغری با ۲روز تمرین تیمش عالی بازی کرد خودش هم عالی تر از تیم پس دیگه خودتو خراب تر نکن اقای …..

نام ... یکشنبه , ۲۰ مهر ۱۳۹۳ - ۹:۰۲

خوب بازی کرد ٣-٢ باخت اگه بد بازی میکرد چی میشد

نام ... شنبه , ۱۹ مهر ۱۳۹۳ - ۰:۴۹

آقای دبیری شمادیگه چرا؟؟؟تیم و ازتوی چاه درآوردی انداختی توی چاله.تا وقتی هنوز سرمربیهای بزرگ و باتجربه ای هستند که حاضرند تیم و باجون ودل از این بحران دربیارند چرامیری یه مربی بی تجربه براتیمت انتخاب میکنی واقعا برا تبریز و تیم دبیری متاسفم.میشد چی باشه،چی شد.توروخداتجدیدنظرکنید یه سرمربی خوب و کاربلدبذارین بالاسرتیم.ازبیرون تبریز میتونیدمربی بیارین.کسانی که تجربه ی این کارودارند.آقای دبیری ما عاشق تیم شهرمون هستیم توروخدانجاتش بده نه که وضع و بدترکنید.

Roh angiz شنبه , ۱۹ مهر ۱۳۹۳ - ۳:۰۵

اقا این حرفا چیه جواد بازی کنه بهتره حیف از الان مربی شه
علی افضل بیکاره خدایی هم مربی هستش
اگه نمی خوان پول خرج کنن کسی رو بزارن تعویضا رو بکنه که کم بازی میکنه نه جواد
سید نصرالدین مومن

کارن شنبه , ۱۹ مهر ۱۳۹۳ - ۸:۲۹

تبریک می گم به انتخاب تیم دبیری .. اقای اصغری مقدم بازیکن با غیرتی هستن ایشان سابقه درخشانی در بازی های باشگاهی و ملی دارن و با تجربه .ایشان زمانی که تیم دبیری ته جدول بود و تیمهای دیگه برای تفریح با این تیم بازی می کردن. تیم. را به چهارمی جدول و سال بعد قهرمانی رسوندن. انشاالله خدا به ایشان کمک کنه تا در راه موفقیت. پیروز شوند

نام شنبه , ۱۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۶

اره واقعاً کشاورز خیلی خوب نتیجه گرفت، دیروز ۴ تا خورده واسه همین حسین أفضلی میاد

نام ... شنبه , ۱۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۱

شهسوارِ

v.h شنبه , ۱۹ مهر ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۲

همه هم دارن از فوتسال میزنن… بذارین اقایون دبیری کارشونو بکنن…
اصغری مقدم رو نشناخته چرا نظر میدین؟ اقا جواد کسی هس که تیم قعرنشین رو چهارم کرد بعد تونستن با کمک همدیگه اول کنن تیمو . پس توروخدا نظرای بیخود ندین. بارین اقایون دبیری کار خودشونو بکنن. اونا ۱۰۰% تو اصغری مقدم چیزی دیدن که سرمربی میکنن. پس جون خودتون نظراتونو نگه دارین واسه خودتون..
فوتسالیسته تیم ملیه باسیاستم هس.. الان فک کنین من طرفدارشم… واقعا که