کد خبر : 10532
تاریخ انتشار : جمعه 18 مهر 1393 - 23:00
-

کشاورز:تنها هفته ای بود که مستحق پیروزی نبودیم

کشاورز:تنها هفته ای بود که مستحق پیروزی نبودیم
سرمربی گیتی پسند گفت : در بازی مقابل مس بد بودیم و شکست حقمان بود

محمد کشاورز در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران در مورد بازی با مس گفت:بازی خوبی بود و هردو تیم تلاش خودشون را کردند ولی تیم مس از ما بهتر کار کرد و موفق شد پیروز این دیدار شود.این هفته هفتم مسابقات لیگ برتر بود و تنها هفته ای بود که تیم ما لایق پیروزی نبود. در بازی های گذشته اگر امتیازی از دست می دادیم حقمان نبود و می توانستیم پیروز بازی باشیم ولی امروز اصلا خوب نبودیم.به تیم مس و کادرفنی این تیم تبریک می گویم.

سرمربی گیتی پسند در مورد عملکرد داور بازی گفت:به نظر من داوری چنگی به دل نزد و زیاد خوب نبودند.

کشاورز در مورد تماشاگران مس گفت:خیلی خوب بودند و بدون پرداختن به مسائل حاشیه ای تیم خودشان را تشویق کردند و این برد را به تماشاگران تبریز تبریک می گویم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 29 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲۹
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... جمعه , ۱۸ مهر ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۶

اقای علی طاهری تحویل بگیر به نظر من تا دیر نشده تو هم برو

نام ... شنبه , ۱۹ مهر ۱۳۹۳ - ۰:۲۷

تا مطالبات معوقه بازیکنان پرداخت نگردد وضعیت همین است.مدیران گیتی پسند بایستی
اگرنمی توانند اعتبار مالی تیم راتامین نمایند با شجاعت اعتراف وبا بچه ها تسویه حساب
نموده وتیم راجمع کنند و الا این جوری نمیشود تیم داری کرد.

نام ... شنبه , ۱۹ مهر ۱۳۹۳ - ۰:۳۱

اقای طاهری تا دیر نشده ی فکر اساسی برای گیتی پسند بکن دست از رفیق بازی بردار

فوتسالی شنبه , ۱۹ مهر ۱۳۹۳ - ۰:۴۱

آقای طاهری دیگه وقتش رسیده یه فکر درست وحسابی براتیمت بکنی.میخوای چندامتیاز از دست بدی و یه مربی کاربلد و دونسته براتیمت بیاری.ما تا این هفته هم برا اومدن حسین افضلی صبرکردیم دیگه بسه.توروخدا هر چه زودتربا آقای جنتی به توافق برسین و سلطان افضلی رابیارین تا تیم و نجات بده.منتظرخبرهای خوبتون هستیم.

نام ... شنبه , ۱۹ مهر ۱۳۹۳ - ۰:۴۳

بابا مگه مربی گری بچه بازیه

نام ... شنبه , ۱۹ مهر ۱۳۹۳ - ۰:۴۴

خسته نباشی سالار ما هنوزم به قهرمانی امید داریم

نام ... شنبه , ۱۹ مهر ۱۳۹۳ - ۰:۴۶

مربی فقط محمد افتخاری

نام ... شنبه , ۱۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱:۰۲

Taheri bay bay

طرفدار شنبه , ۱۹ مهر ۱۳۹۳ - ۲:۰۴

سلطان کشاورز این شخصیت و ادبت ستودنیست
کاش مربی های دیگر تیم ها هم مثل شما این شهامت رو داشتن
همیشه موفق باشی

نام ... شنبه , ۱۹ مهر ۱۳۹۳ - ۲:۳۳

ممد کشاورز تا دیر نشده از اصفهان برو-،مربیگری که نتونستی بکنی از نظر فوتبالی هم ضعیف شدی دیگه به تیم کمک نمیکنی.ضررت بیشتر از سودته

نام ... شنبه , ۱۹ مهر ۱۳۹۳ - ۲:۳۷

گیتی پسند هر سال بدتر از پارسال،خجالت داره آقای طاهری

نام ... شنبه , ۱۹ مهر ۱۳۹۳ - ۶:۲۱

آقای طاهری تحویل بگیر.این بودنتیجه درست تصمیم نگرفتن درموردانتخاب سرمربی.اینا همش نتیجه لجبازیهای شماوآقای جنتیه.توروخدابه خودتون بیاند و یه تصمیم درست بگیرید.لااقل اگه یه سرمربی اصفهانی میذاشتین دلش برااصفهان و تیمش و هواداران تیمش میسوخت.نه این آقایون که ازاول فقط برا منافع شخصی خودشون اومدند بالاسراین تیم وایسادند.

نام ... شنبه , ۱۹ مهر ۱۳۹۳ - ۹:۳۷

آقایون سیاست کلی باشگاه اولویت فوتبال نسبت به فوتسال است و به آن تیم رسیدگی میشود!ببینید مجموعه ای که میگه پول نیست و بسیاری از مردم بیچاره شهر ازش طلب دارند چه بازیکنانی و با چه مبالغی به تیم فوتبال تزریق کرده!
دوستانی هم که نگران حضور آقای حسین افضلی در گیتی هستند بدانند همه اینها بخشی از سناریو تعریف شده برای آماده سازی حضور ایشان است پس خیلی نگران نباشید اینکار بالاخره انجام میشه!
هر چند سرمربی فعلی شایستگی و شرایط لازم برای این کار را نداشته ندارد ولی از آن بدتر خیلی از افراد دیگری هستند که روی نیمکت ویا کنار تیم هستند با کارایی بالا!!!!
پرداخت مطالبات هم که چه در سال جاری و چه سال قبل جای خود را دارد هر چند که بعضی از افراد همین تیم هر سال با استدلالهای بی پایه مدیران باشگاه جلوجلو بیشتر پولشان را گرفته اند ولی خیلی‌ها هم طلبکار هستند!

محمد رضا شنبه , ۱۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۹

کاپیتان دوست دارم.مطمءنم میتونی گیتیو قهرمان کنی. ساری منتظرتم

تبریز شنبه , ۱۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۰

من دیروز تو سالن بودم و بیشترین و بهترین نکته ی که دیدم شخصیت بسیار بالایی آقای کشاورز بود واقعا لذت بردم از رفتارشون
خیلی حرفه و با متانت
حیفه این بازیکن مربیه که کنار گذاشته بشه
واقعا بینظیر بود رفتارو شخصیت ایشون

سعید شنبه , ۱۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۳

۱-افرین به صداقت ستودنی آقای کشاورز که مرام پهلوانی را نشان داد وبدور از جنجال اعلام کرد خودمان بد عمل کردیم
۲-متاسفانه اخییرا شاهد بازی بد بعضی از آقایان هستیم که به نظر کم فروشی وکم کاری است.
۳-آقای طاهری باید عذر بعضی از این بازیگران را که ادعای زیادی هم دارند در اول فصل میخواست که این کار را نکرد،اما هنوز هم فرصت باقیست تا با تزریق چند نیروی جوان وحذف مخربین فرصت را بیش از این از دست ندهد.
۴-از مرد درجه ۱ فوتسال ایران ،محمد کشاورز تقاضا دارم ضمن ارائه یک درخواست همراه با استعفا،فردی را جهت مربیگری معرفی وخود در کسوت کاپیتانی مدیریت داخل زمین را بعهده بگیرد.
۵.ما به قهرمانی گیتی پسند اعتقاد داریم وامیدواریم با کمی اصلاح مسیر (این امر دور از دسترس نیست)به روند قهرمانی باز گردد.

نام ... شنبه , ۱۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۶

بیغم و بهرامیان و کریمی و شمس و پاسبان.واقعا اینها کجای فوتسال هستند اقای کشاورز و طاهری.فقط خودتان را زیر سوال برده اید با این انتخابها.

نام ... شنبه , ۱۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۹

یکی از ارکان تیم گیتی پسند سپر محمدی گلرشون بوده ولی امسال که چندتا بازی ازش دیدم نسبت به سال قبل و یا قبل از آن تغییر کرده!توی لیگ امسال که چند تا گلر جوان دارند خوب کار میکنند چرا اینطوری شده?

امید شنبه , ۱۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۹

سلام.بهترین گزینه علی افضل فنی ترین مربی ایران است.اما اگه نخواهند شان کشاورز را خراب کنند حسین شمس به عنوان مدیر فنی می تونه به تیم کمک کنه

نام ... شنبه , ۱۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۳

تو را خدا علی افضلی را نیارید بگذارید لااقل نیک اندیش که نشد توی کاشی نیلو بمونه و این تیم را بیاره لیگ برتر!!!!!

نام ... شنبه , ۱۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۰

شانسشون خوبه
این هفته تو خونه با منصوری بازی دارند که دچار بحران شده و وضعیت خوبی نداره!

majid شنبه , ۱۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۹

تو را جون مادرت جنتی فوتسال زده نکن مردم اصفهان را بس دیگه افضلی را بیار

گلپایگان شنبه , ۱۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۲

فقط سلطان حسین افضل

نام ... شنبه , ۱۹ مهر ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۸

سیاست کاریه حسین افضلی و روابطش با اعضای تیم و تجربش تو مربیگری که حرف نداره پس دیگه آقای جنتی معطل چی هستی میخوای چند امتیازازدست بدین تا یه تصمیم درست بگیرین؟توروخدازودترحسین افضلی رابیارین

نام ... یکشنبه , ۲۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۸

آره دیگه با همین سیاست و رفاقتی که داره باعث خیلی مسائل توی تیمه
نمونه اش نرفتن یکدفعه ای و بدون اطلاع شماره ۷ گیتی در هفته گذشته تا قبل از بازی با مس سرنگون است!!!

حفيظى یکشنبه , ۲۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱:۵۱

ممد کشاورز جان هرکسى که دوست دارى از اصفهان برو

نام ... یکشنبه , ۲۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۳

آقایانی که از بعضی دوستانشان که در کادر فرمایشی گیتی به دلایل خاص حضور دارند و از افتخارات آنان که همینطوری و بدون وظیفه ای خاص کنار تیم بوده اند و حالا صاحب افتخارات هم شده اند دفاع جانانه میکردند تحویل بگیرند!!

نام ... یکشنبه , ۲۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۲

آقای جنتی
یادت هست اولین سال سرمربی تیم آقای ح ۰ ا چه نامردی کرد و چه ضربه ای به خاطر پول به تیمت زد?
حالا هم میگن اشتباه کرد ببخشید!
درسته شما بزرگی ببخش ولی
اول بگو آن ضرر و زیان را که به گیتی زد جبران کنه و آنهمه مال و منال را که از این نامردی از گیتی و فولاد ماهان بدست آورد را برگرداند و بعد بیاید دوباره سراغ گیتی

نام ... یکشنبه , ۲۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۹

آقای بی نام تو بگو از کجا میسوزی که این حرفهای بی ربط و به افضلی میزنی.افضلی هر چی گرفته حقش بوده.حالاچون به تو ندادند داری میسوزی و این تهمتها را میزنی.حواله هر کسی که این توهینها را به افضلی میکنه به حضرت عباس باشه.فقط همین…