Hameye in etefaghaye zire sare ali taheri hastesh k mikhad be baghiye sabet kone Kheyli az futsal saresh mishe vali in dorostesh nist be khodak timo injori b khatere baradar zanet nabod koni
محمد کشاورز در آستانه برکناری از سرمربیگری

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در شرایطی که مسئولان باشگاه گیتی پسند اصفهان از نتایج اخیر تیم خود راضی نبوده و گفته می شود تصمیماتی نیز پس از شکست برابر دبیری از سوی آنها اتخاذ اما معلق شده بوده، امروز از اصفهان خبر احتمال برکناری محمد کشاورز از سرمربیگری گیتی پسند به گوش رسید.
شنیده ها حاکی از آن است که پس از شکست برابر مس سنگون مسئولان باشگاه گیتی پسند طی توافقی که با نظر مثبت کشاورز هم همراه بوده خواستار ادامه کار وی تنها با عنوان بازیکن شده اند و قرار است تا سرمربی جدید اصفهانی ها به زودی اعلام شود.
از حسین افضلی، علی افضل و حسین شمس به عنوان گزینه های احتمالی سرمربیگری گیتی پسند نام برده می شود که در این میان گویا حسین افضلی جدی ترین گزینه برای نیمکت اصفهانی ها است که تنها یک مخالف به نام جنتی رئیس هیات مدیره باشگاه دارد.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
Aghaye janati toro khoda har kasi ro k miyari biyar vali Hosein afzali ro nazar .
Chon ali taheri timo nabod karde to in 2 sal k biyaratesh vali b lotfe shoma natoneste
شایعه سازی نکنید با خبار صحیح اطلاع رسانی کنید لطفا
اقای کشاورز بازی ندادن به فرشاد شارقی واقعا خنده داره. ترس باعث باخته
چه عجججججججب انگار مسئولا گیتی پسند دارن یه تصمیم درست تو زندگیشون میگیرن.تنها راحت نجات گیتی حسین افضلیه.اقای جنتی تورو به جدت اینبار کدورتا قبلنو پیش نکش بذار فوتسال اصفهان به جایگاه اصلیش برسه.
آقای جنتی تورا به جان مادرت ایندفعه با اومدن حسین افضلی مخالفت نکن.فقط یکباردیگه این فرصتوبه افضلی بده تاتیم و از بحران دربیاره و خودش و به شما و اصفهان ثابت کنه.ما هوادارن گیتی پسندخواستاراومدن افضلی هستیم.اینباربه جان مادرت قسمگیرت کردیم که دیگه بااومدن افضلی مخالفت نکنید.منتظرخبرهای خوشتون هستیم.انشاالله..
اخه حسین افضلى کدوم تیمو به یه جا رسونده که این دومیش باشه، اگه اون بیاد گیتى بازم هیچى نمیشه، خواهشا چون دوستشى اسم اونو میارى، نکن قول کمک مربیگرى بت داده، از مربیگرى فقط کت شلوار پوشیدن رو یاد گرفته، اخر کار هم میگه تیمو من نبستم
خوشم میاد تمام دوستا حسین افضل و خودش ، خودشونو به جا تماشاچیا جا میزنند و کامنت میزارن، همه میدونند گیتى کیو میخاد که بازیکن سالارى رو تمام کنه و نتیجه بگیره، البته على طاهرى از اول هم هدفش خراب کردن کشاورز و حسین افضل رو سرمربى کردن بود که حالا به هدفش رسید
بچه جون اون سال که حسین افضلی تیم پست و تیم فیروزصفه راازلیگ یک آوردتولیگ برتر و اون سالی که پست و فولاد ماهان و تولیگ برترقهرمان کردو اون سالی که فولادماهان و قهرمان آسیا کرد توکجابودی که میگی حسین افضلی کدوم تیم و به جایی رسونده.اگه واقعا فوتسالی بودی ازاین چیزهاخبرداشتی.هنوزخیلی مونده تابتونی درموردافضلی نظربدی بچه جون
خدارو شکر که داره برکنار میشه وگرنه باید ساله دیگه بازیا دسته یکو دنبال میکردیم
آقای جنتی جون مادرت قسمگیرت میکنیم ایندفعه با اومدن افضلی مخالفت نکن بذاربیاد این تیم و نجات بده.اگه احترامی برا طرفداران تیمتون قایل هستیدبااومدن افضلی موافقت کنید.منتظرخبرهای خوش ازطرف شمابزرگوارهستیم.انشاالله..
آقای جنتی قسمی که خوردی یادت نره
اینکه بعضیها هر کاری فقط بخاطر پول انجام بدهند و هر جور نامردی بکنند و بعد از مدتی بگویند ببخشید و خودشان و دوستانشان این طرف و آنطرف تبلیغش را بکنند و شما هم دوباره عنان کار را بدهی دست آنها و تسلیم سناریوی طاهری افضلی بشی اشتباه محض و ترویج اینجور کارهاست۰آدم عاقل از یک سوراخ دوبار گزیده نمیشه!
حتی اگر هم قبول کنی اینقدر تغییرات دیگر هم میدهند و هرکار خلافی انجام میدهند تا تیم نتیجه بگیره و به پای آقای ح ۰ ا نوشته بشه تا دوباره مطرح بشه و ۰۰۰
مقصر کشاورز نیست.انتخاب دستیاران بسیار ضعیف و سفارش شده هستند.کمک مربیانی که معلوم نیست بر چه پایه و اساسی انتخاب میشن؟؟؟
حاج حسین پیشا پیش تبرک میگم
واقعآ اگه افضلى مربى گیتى بشه می ترسیم دوباره با یه پیشنهاد دیگه دوباره گیتى رو ول کنه.کار قبل افضلى باید درس عبرتى واسه جنتی باشه که یه سریا واسه منافع خودشون میخان بیان گیتى
مگه اصفهان فوتسال داره یه بازیکن بومی نداره
تعطیلی به در خواست خود کشاورز بوده. لطفا درست اطلاع رسانی کنید.
اقا از ما نشنیده بگیرید ولی تعطیلی به خاطر مسائل مالی بوده.. وضع گیتی بد خرابه صداش در نمیارن
حسین افضلی سال اول تاسیس گیتی هفته ۶ تیم گیتی رو ول کرد رفت فولاد ماهان.. ٣سال گند زد به فولاد ماهان و یکی از عوامل تبانی شد..
علی افضل رو همه میشناسن ادم بی تربیت و بی ادبیه
بنده خدا کشاورز چکار میتونسته که نکرده
نه پول هست نه امکانات فقط اسمش گیتی پسند
علی طاهری گند زده به تیم
از بین علی افضلی و حسین شمی هر کدوم بشن سرمربی خوبه برد کردین اگه حسین افضل رو بزارین سر مربی آخر فصل تیم رو رده ١٢ تحویل میگیرین دور حسین افضلی رو خط بزرگ بکشین اون از فوتسال چیزی نمیفهمه با او کلاه گیسش بابا
همه می دونن که حسن افضلی مربیه فنی نیست.پس اگه عاقل باشند اولویت با فنی ترین مربی ایران علی افضل یا بهترین مربی جهان حسین شمس است
حسن افضلى کیه بابا حسین افضلى
حسین افضلی فنی نیست؟ عمو جون باکی کارداری شما؟
اصلا ایشونو میشناسیش. از سوابقش اطلاع داری؟ یکم تحقیق کنید بد نیستا
بهترین مربی جهان،حسین شمس؟ خنده داره! دبیری تو آسیا و لیگ بیچاره شد. اون برا شش سال پیش بود ، دیگه باید استراحت کنه
سلطان حسین افضلی به گیتی خوش امدی
حسینه شمس اگه خوب بود از تبریز اخراج نمیشد.سلطان حسین افضلی به گیتی خوش امدی
سلطان حسین افضلی به گیتی خوش امدی
اره فنی ترین مربی علی افضله.بابا ارژن ۲روز پیش با ۴تا بازیکن این فنی ترین مربیا تو اصفهان برد.علی افضل اگه فنی بود نیک اندیشا نابود نمیکرد.مجوزه ساختمان سازیشا از شهرداری گرفت در عوض تیمه فوتسالیشونا نابود کرد.
خوبه حالا علی افضلی تو روابط عادی خودش توجامعه درجازده.کاش نمیخواستین بگین روابط عمومی و فنیش خوبه.اگه اون بیاد که دیگه باید فاتحه تیم و خوند.
aghaye janati kheili bahosh tar az in harfas k b cammente 4 ta az dostan ke az roye gharaz sobat mikonan gosh kone.timaye esfahan b morabiye ghire bomi hich sali natije nagerefte..az sali ke morabi gheyre bomi avordim futsale esf roz be roz badtar shod.in tajrobaro darim, ma to esf morabiyay bozorgi darim ke mitonan be gitii komak konand, dostan age ghetrate esfahani darid inghadr az abe gelalod mahi nagirid va nakhahid aghaye janati ro moghabele morabiyay esfahani bezarid,
Dostan ma az roze aval goftim ke en morabi be dard nemikhore gigi pasand timi bozirgi bod va aghay keshavarz be onvan bazikon bayad etekhab mishod vali vaghti vase nazare kasi ehteram ghael nemishan natijash ene… be harhal ash time esf beyofte daste kadre esfi ke hadaghal gheyrat dashte bashan na vase manafe mali
فوتسال اصفهان از روزى که پاى غیر بومى باز شد به نابودى کشیده شد… .اگه یادتون باشه تیم پست اصفهان با اون بازى کنان گم نام بومى چه فوتسالى میکرد؟؟؟جا واسه دیدن بازى نبود توى سالن اما حالا چى ؟شده باند بازى … .بخدا تیم ما مربى بزرگ بود و مربى بزرگ تو اصف داریم لطفاً دیگه به خودتون بیاید اقایون مسئول…
حسین افضلى هم مربى بزرگى انشاالله موفق باشه
Tim esf mala esf baghia shahrestania che kar daran
اقاى جنتى این افضلى امتهانش را پس داده اگه مربى بود که الان تیم داشت این طور رو دست نمی موند
از محمد بهتر گیرتون نمیاد.محمد اقا سلطانه سلطان
آقاشهرام که ندوونسته درمورددانش وبزرگیه آقای افضلی نظرمیدی اینوبدون که یک مربی بزرگ فقط باتیمهای بزرگ کارمیکنه وگرنه مثل اون آقایون که میرند باالتماس تو دسته های پایینتربراخودشون کارپیدامیکنند یا مث اون آقایی که اینقدر این شهر و اون شهررفت تاتونست به زورخودش و تو یه تیم جابده براقای افضلی هم کاربودفقط ایشون براخودش ارزش قایل و خودش و براپول خراب هرکاری نمیکنه.اینو بدون.پرونده کاریه آقای افضلی نشانگر دانش وبزرگیه ایشونه نیاز به گفتن و تایید شمانداره.ه
یعنی تیمهای پست در لیگ ۲ و چهلستون لیگ۲ و چیتوز جام رمضان و کارمندان مخابرات در مسابقات ادارات و همین سال قبل تیم ته جدولی زمزم که آن هم با نقشه چیده شده بود که زمینه حضور مجدد ایشان در فوتسال را فراهم کنند و چند ماه در باشگاه رفتن وآمدن از قبل از پایان لیگ سال قبل تاکنون همه نشانه های بزرگی ایشان است و سنگین ترین قراردادهای مربیان فوتسال در چند سال گذشته اصلا واسه پول نبوده?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
با سلام به اهالی فوتسال اصفهان
خیلی خوبه که یک تصمیم منتقی برای انسجام و تقویت تیم گرفته بشه ولی نه با روی کار آمدن آقای حسین افضلی
چرا که این مربی تنها در اصفهان جایگاه داره اونهم با واسطه حضور دوستانش در مسند قدرت، و اگه شایسته سالاری و علمی اندیشه کنیم نفرات خیلی بهتر و با دانش تری هستند که بیشتر میتونن به تیم کمک کنند.
موفق باشید
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 39 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳۹