کد خبر : 10690
تاریخ انتشار : چهارشنبه 23 مهر 1393 - 11:35
-

اگر هدف شمس سازندگی باشد و نه تخریب، استقبال خواهیم کرد

اگر هدف شمس سازندگی باشد و نه تخریب، استقبال خواهیم کرد
رئیس کمیته فوتسال در واکنش به صحبت‌هایش شمس گفت: اگر حسین شمس انتقاد کند، خوب است ولی انتقاداتش باید سازنده باشد. اگر هدف شمس سازندگی باشد و نه تخریب قطعا از انتقاداتش استقبال خواهیم کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سیدرضا افتخاری در واکنش به صحبت‌هایش حسین شمس گفت: اگر حسین شمس انتقاد کند، خوب است ولی انتقاداتش باید سازنده باشد. اگر هدف شمس سازندگی باشد و نه تخریب قطعا از انتقاداتش استقبال خواهیم کرد.

وی افزود: من تحمل انتقادات را دارم. من از شمس می‌خواهم هر نکته‌ای به ذهنش می‌رسد بگوید. هر موردی که به تیم ملی کمک کند باید مطرح شود.

افتخاری درباره حق السکوت کمیته فوتسال به شمس و دیگر منتقدان هم گفت: اول از همه باید بگویم حکم اعضای کمیته فنی فوتسال باید در هیات رئیسه فدراسیون فوتبال تصویب شود. من با کفاشیان صحبت کردم و از وی پرسیدم چرا حکم اعضای کمیته فنی صادر نمی‌شود که رئیس فدراسیون گفت باید در هیات رئیسه تصویب شود. ما مشکلی از این بابت نداریم.

وی تصریح کرد: درباره اینکه شمس گفته است ما می‌خواهیم او سکوت کند، باید بگویم ایشان مثل هر مربی و کارشناس دیگری در هر موردی که فکر می‌کند به نفع تیم ملی و فوتسال ایران باشد باید صحبت کند.

رئیس کمیته فوتسال همچنین گفت: اصلا ما او را به کمیته فنی آورده‌ایم که حرف بزند. ما در جلسات کمیته فنی خسوس کاندلاس سرمربی تیم ملی را هم دعوت خواهیم کرد تا این دو صحبت‌هایشان را رو در رو بگویند.
منبع: مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.