کد خبر : 10694
تاریخ انتشار : چهارشنبه 23 مهر 1393 - 13:06
-

دبیری:اصغری مقدم سرمربی تیم می شود/ تا نیم فصل در علوم پزشکی می مانیم

دبیری:اصغری مقدم سرمربی تیم می شود/ تا نیم فصل در علوم پزشکی می مانیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، فرزین دبیری در مورد وضعیت سرمربی تیم فوتسال دبیری تبریز گفت: با توجه به اینکه حسین شمس استعفا داده است، لذا تلاش می کنیم تا وی به تیم برگردد در غیر اینصورت احتمال تحویل سکان هدایت تیم به جواد اصغری مقدم به عنوان بازیکن مربی زیاد است. فرزین

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، فرزین دبیری در مورد وضعیت سرمربی تیم فوتسال دبیری تبریز گفت: با توجه به اینکه حسین شمس استعفا داده است، لذا تلاش می کنیم تا وی به تیم برگردد در غیر اینصورت احتمال تحویل سکان هدایت تیم به جواد اصغری مقدم به عنوان بازیکن مربی زیاد است.

فرزین دبیری در مورد وضعیت سرمربی تیم فوتسال دبیری تبریز گفت: بحث قطع همکاری با حسین شمس هنوز قطعی نشده و افشین دبیری، مالک و عضو هیئت مدیره باشگاه، برای مذاکره با وی به تهران رفته و بعد از این جلسه، تکلیف ادامه یا عدم همکاری با شمس مشخص می شود.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه شمس استعفا داده است، لذا تلاش می کنیم تا وی به تیم برگردد در غیر اینصورت احتمال تحویل سکان هدایت تیم به جواد اصغری مقدم به عنوان بازیکن مربی زیاد است.
مدیرعامل باشگاه دبیری تبریز در مورد وضعیت تمرینات این تیم به خبرنگار ائل پرس گفت: در حال حاضر تیم را اصغری مقدم تمرین می دهد تا در روزهای آینده تکلیف سرمربی مشخص شود.
وی در مورد علت کناره گیری کردی، دستیار حسین شمس، خاطر نشان کرد: وی به دلیل برخی مشکلات شخصی که مطرح کرد، به صورت صمیمی با ما تسویه حساب کرده و از تیم جدا شد.
دبیری ادامه داد: کردی اعتقاد داشت که به خاطر مشکلات خود، نمی تواند چندان به تیم کمک کند، لذا خواستار جدایی از تیم شده و ما هم از زحمات وی تقدیر می کنیم.

مدیر عامل جوان تیم دبیری تبریز با تاکید بر تلاش این تیم برای تکرار قهرمانی سال گذشته، اظهار کرد: به دلیل وجود برخی مشکلات داخلی تیم و بدشانسی های پیش آمده در چند بازی، امتیازات زیادی را از دست دادیم و از کورس قهرمانی عقب ماندیم ولی برای جبران نتایج تلاش می کنیم تا از عنوان قهرمانی خود دفاع کنیم.

وی در تشریح مشکلات داخلی این تیم بیان داشت: بعد از قهرمانی تیم دبیری در فصل گذشته لیگ برتر و شرکت در جام باشگاه های آسیا، با توجه به مشکلات تیم در جام باشگاه های آسیا، از جمله ویروس مشکوک و عدم همکاری برخی تیم های داخلی در نقل و انتقال بازیکنان به تیم دبیری،که موجب از دست رفتن قهرمانی آسیا شد، از انگیزه بازیکنان تیم برای ادامه رقابت ها کاسته شد.
دبیری همچنین زمان کم این تیم برای دوران آماده سازی خود جهت شروع رقابت های لیگ برتر را از دیگر مشکلات تیم عنوان کرد.

مدیر عامل باشگاه دبیری خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه سه بازی پیش روی خود را در تبریز برگزار می کنیم، امیدواریم با کسب حداکثر امتیازات، جایگاه خود را در جدول ارتقا دهیم.

دبیری با یادآوری تعطیلات پیش روی لیگ، تصریح کرد: امیدواریم با استفاده بهینه از این تعطیلات و آماده سازی مناسب تیم، بتوانیم به شرایط ایده آل برسیم.

وی همچنین در پاسخ به سوالی در مورد محل بازی های خانگی تیم دبیری در این فصل گفت: تا نیم فصل لیگ برتر، بازی های خانگی دبیری در سالن علوم پزشکی تبریز برگزار خواهد شد.

گفتنی است تیم فوتسال دبیری هم اکنون با ۱۰ امتیاز از ۷ بازی در رده ششم جدول رده بندی لیگ فوتسال جای گرفته و در ادامه این رقابتها از هفته هشتم، جمعه ۲۵ مهر ماه در سالن علوم پزشکی تبریز به مصاف تیم فردوسی مشهد می رود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.