کد خبر : 10757
تاریخ انتشار : شنبه 26 مهر 1393 - 9:32
دسته‌بندی نشده
-

اصغری مقدم: به خاطر دبیری مربی- بازیکنی را قبول کردم/برای این بازی استرس داشتیم

اصغری مقدم: به خاطر دبیری مربی- بازیکنی را قبول کردم/برای این بازی استرس داشتیم
مربی بازیکن تیم دبیری تبریز وعده داد این تیم به کورس قهرمانی باز خواهد گشت.

جواد اصغری مقدم در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران گفت:بعد از باخت هفته گذشته برابر فرش آرا که اصلا مستحق این باخت نبودیم استرس اینکه باید در زمین خودمان ببریم کار ما را سخت کرده بود.تیم دبیری تیم بزرگی می باشد که بازیکنان بزرگی هم دارد و شخصیت این تیم بسیار بالا می باشد و جایگاهی که در جدول داریم به هیچ عنوان لایق این بچه ها و تیم نیست و تیم ما مدعی عنوان قهرمانی است انشالله با تلاش بچه ها هفته به هفته بهتر خواهیم شد و دوباره به کورس قهرمانی باز خواهیم گشت.

اصغری مقدم در مورد مربی-بازیکن بودن خود گفت:انجام دادن همزمان دوکار باعث می شود از توانایی بازی من کم شود ولی بخاطر تیم دبیری مجبوریم که این کار را انجام دهیم و تلاش می کنم که این وظیف را به نحوه احسن انجام دهم.

وی در مورد اضافه شدن دستیار به کادرفنی دبیری گفت:در دستور کار باشگاه اضافه شدن دستیار وجود دارد ولی باید برسی های لازم را انجام دهیم تا که کسی را که واقعا بتواند به تیم کمک کند را به مجموعه خود اضافه کنیم.

وی در مورد داوری این بازی گفت:بنظرم عملکرد داور در این بازی خوب بود و اشتباهی که روی نتیجه تاثیرگذار باشد نداشت.

وی در آخر افزود:خدا را شکر با حمایت گرم و پرشور هوادارانمان موفق شدیم سه امتیاز این بازی سخت را کسب کنیم و با روحیه بهتری در بازی های آینده به میدان برویم.دو بازی آینده ما هم در تبریز می باشد انشالله با حضور هواداران بتوانیم نتایج لازم را در این دیدارها کسب کنیم و به صدر جدول نزدیک شویم

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.