کد خبر : 10772
تاریخ انتشار : شنبه 26 مهر 1393 - 9:59
-

داورزنی :هیچ تیمی از حاشیه امنیت برخوردار نیست

داورزنی :هیچ تیمی از حاشیه امنیت برخوردار نیست
سرمربی تیم فوتسال شهید منصوری قرچک با بیان اینکه هفته گذشته از سمت خود استعفا نداده بودم، گفت: متأسفانه مسئولان آنگونه که باید به تیم منصوری توجهی نشان نمی‌دهند و آنگونه که باید از تیم حمایت نمی‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، رضا داورزنی شامگاه جمعه پس از پیروزی تیمش مقابل گیتی‌پسند اصفهان در چارچوب رقابت‌های هفته هشتم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور با اشاره به عملکرد تیمش در این بازی اظهار داشت: تیم ما در این بازی عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت و بازیکنان تیم به خوبی برای این دیدار آماده بودند و انگیزه مناسب را داشتند.

وی افزود: ما در نهایت به آنچه که مستحقش بودیم، دست پیدا کردیم اما جذابیت لیگ برتر به پیروزی‌ها و شکست‌ها بوده و همانگونه که ما در بازی هفته گذشته متحمل شکست شدیم، امروز به پیروزی رسیدیم.

سرمربی تیم فوتسال شهید منصوری قرچک با اشاره به جایگاه تیمش در جدول رده‌بندی لیگ برتر تصریح کرد: در حال حاضر تیم‌های مختلف به یکدیگر نزدیک شده‌اند و هیچ تیمی از حاشیه امنیت برخوردار نیست اما بازیکنان ما باید تلاش کرده و به دنبال آن باشند که در دیدارهای آینده پیروز هستند.

وی با بیان اینکه دو تیم گیتی‌پسند و منصوری قرچک در هفته‌های گذشته به بحران رسیده بودند، بیان داشت: ما مشکلات بسیاری داشتیم و در هفته گذشته نیز متحمل باخت شده بودیم اما شرایط گیتی‌پسند نیز مثل شرایط ما بود و این تیم نیز دچار بحران شده بود.

داورزنی با انتقاد از بی‌توجهی مسئولان به تیم منصوری قرچک ادامه داد: هفته گذشته از مسئولان استان ناراحت بودم و انتظار داشتم که بیش از گذشته به تیم توجه کنند اما از سمت خود استعفا نداده بودم زیرا اعتقاد داشتم که تیم به توجه بیشتری نیاز دارد.

وی با بیان اینکه مسئولان باید بیش از گذشته به منصوری توجه نشان دهند، اضافه کرد: ما در بازی‌های بسیاری خوب بازی می‌کنیم و نیاز به توجه بیشتری داریم اما هنوز این توجه به ما نرسیده و باید کاری کنیم که نتایج و شرایط تیم بهبود پیدا کند.
منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس شنبه , ۲۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۹

سلام بچه های قرچکی خسته نباشید ……چیشد اونایی که حرف مفت میزدن بیان کلمنت بزارن دیگه…

ناشناس شنبه , ۲۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۹

برد گیتی خیلی حال داد اما لیگ فقط گیتی نیست تیم باید همانگ بازی کنه وگرنه به مشکل میخوره