کد خبر : 10839
تاریخ انتشار : شنبه 26 مهر 1393 - 10:52
-

طاهری: امروز استعفای کشاورز را بررسی می کنیم

طاهری: امروز استعفای کشاورز را بررسی می کنیم
مدیرعامل باشگاه گیتی پسند از بررسی استعفای محمد کشاورز در جلسه امروز خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، بعد از دومین شکست متوالی گیتی‌پسند که روز گذشته برابر تیم منصوری قرچک رخ داد، محمد کشاورز که بعد از چند فصل حضور در جمع اصفهانی‌ها، امسال را به عنوان مربی – بازیکن در این تیم آغاز کرده بود، از سمت خود استعفا کرد.

علی طاهری در این‌باره گفت: بعد از بازی، کشاورز به رختکن رفته و از بازیکنان خداحافظی کرده و گفته که دیگر به عنوان مربی در کنار تیم نخواهد بود و تنها بازی خواهد کرد. بعد هم همدیگر را دیدیم که همین را تکرار کرد و گفت که چنین تصمیمی گرفته است.

وی در مورد اینکه چه تصمیمی در مورد استعفای کشاورز و وضعیت تیم گرفته خواهد شد، تصریح کرد: ما در هیات مدیره به این جمع‌بندی رسیده بودیم که کشاورز مسئولیت را قبول کند که او هم قبول کرد. حالا هم فقط هشت هفته از لیگ گذشته است، به هر حال این موضوع باید در هیات مدیره بررسی شود.

طاهری مذاکره با هر فردی برای قبول مسئولیت تیم گیتی‌پسند را رد کرد و گفت: تا این لحظه با هیچ مربی دیگری مذاکره نکرده‌ایم.

منبع:فارس

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

فوتسالی شنبه , ۲۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۹

آقای طاهری هنوز وقت دارین تا نابودی تیم گیتی پسند بذارین تا رفتتین ته جدول اونموقع در مورد آقای کشاورز به جمع بندی برسین.آدم به اصفهانی بودن شما شک میکنه.

من از طرف جمعی از هواداران تیم های دبیری، ماهان قم و فرش آرا به عنوان مدعیان قهرمانی از آقای طاهری درخواست دارم تا حسین افضلی رو سرمربی کنه تا تیم های مدعی راحتت تر قهرمانی رو جشن بگیرند!!!!!!!!!

دلاور شنبه , ۲۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۶

آقایون هوادارن باوجود آقای کشاورز شما میتونید ازهمین الان به جشن و پایکوبیه قهرمانی بپردازین.وگرنه اگه آقای افضلی بیاند که فاتحه همتون خوندست.با گذاشتن این کامنتها آدم نمیدونه به حرفهاتون بخنده یا به حالتون و کوته فکریتون گریه کنه.واقعا جای تاسف داره

جنتي شنبه , ۲۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۳

بابا علی طاهری تیم رو منحل کن برو بچسب به فوتبال پول که ندارین ، مربی یه شبه سر مربیتون هم قبل از اینکه بندازینشون بیرون استعفا داد ، کمکهاش هم که یکی یکی اسعفا میدن قهرمان هم که نمیشین وإلا فوتسال واسه چیچیتونه

رضا متین فر یکشنبه , ۲۷ مهر ۱۳۹۳ - ۸:۴۹

همه این کارا و صحبت ها و برنامه ها همممممممممممممش در و دکانی بیش نیست
فقط میخوان بگن ما در مسند مدیریت و تصمیم گیری در حال بررسی هستیم و بهترین تصمیم اتخاذ میشه
ولی هرگز اینطور نیست