کد خبر : 10856
تاریخ انتشار : شنبه 26 مهر 1393 - 13:29
دسته‌بندی نشده
-

طاهری :کشاورز به حمایت نیاز دارد/امیدوارم از استعفا منصرفش کنند

طاهری :کشاورز به حمایت نیاز دارد/امیدوارم از استعفا منصرفش کنند
بازیکن تیم فوتسال گیتی پسند گفت:از استعفا و خداحافظی کشاورز ناراحت شدم. او زحمات زیادی برای تیم گیتی پسند کشیده و امیدوارم که باشگاه او را از استعفا و خداحافظی‌اش از سرمربیگری منصرف کند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمد طاهری، درباره شکست تیم گیتی پسند برابر تیم فوتسال شهید منصوری قرچک که منجر به استعفای محمد کشاورز سرمربی تیم گیتی پسند شد، اظهار کرد: من خودم مصدوم بودم و نتوانستم در این بازی به میدان بروم ولی فرصت‌های ما از تیم حریف بیشتر بود. متاسفانه بدشانسی مانع شد که به گل برسیم.

وی افزود: از استعفا و خداحافظی کشاورز ناراحت شدم. او زحمات زیادی برای تیم گیتی پسند کشیده و امیدوارم که باشگاه او را از استعفا و خداحافظی‌اش از سرمربیگری منصرف کند.

بازیکن تیم فوتسال گیتی پسند خاطرنشان کرد: این اتفاقات برای تیم گیتی و محمد کشاورز ناراحت کننده است. ممکن است این نتایج برای مربیان با تجربه و بزرگ هم رخ بدهد که در چند بازی نتیجه نگیرند. به نظرم محمد کشاورز به حمایت نیاز دارد چون مربی جوان و آینده داری است. در نهایت امیدوارم هر اتفاقی که به نفع تیم است، رخ بدهد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۲۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۴

حمایت همشهری!!
ضمنا پرورشگاه گیتی پسند اعلام کرده بود که میخواهیم مربی جوان بدون مدرک را پرورش بدهیم! پس هنوز وقت هست!

مسعود شنبه , ۲۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۷

آقای محمدطاهری من برای شما احترام خاصی قایلم ولی همونطورکه میدونیدبه گفته خودآقای کشاورز این تیم احتیاج به یک شوک دارد تا تیم ازبحران دربیاید.از همین حمایتهای دوستانه واحساسی بوده که تیم به این جا رسیده.آقای کشاورز شاید در بازیکنی خوب یا عالی باشند ولی بانتایج به دست آمده نشون میده که این عرصه برای ایشان خیلی زودبوده.پس بگذارید مدیران باشگاه یک تصمیم خوب و درست بگیرند.

نام ... شنبه , ۲۶ مهر ۱۳۹۳ - ۲۳:۴۰

to ham yeki mesle keshavarzii