کد خبر : 10843
تاریخ انتشار : شنبه 26 مهر 1393 - 11:08
دسته‌بندی نشده
-

عراقی زاده: شاید با استعفای کشاورز موافقت نشود!

عراقی زاده: شاید با استعفای کشاورز موافقت نشود!
استعفای محمد کشاورز از سرمربیگری تیم فوتسال گیتی پسند جمعه شب و بعد از باخت به تیم منصوری به دست مدیرعامل باشگاه رسیده و علی طاهری برای بررسی وضعیت موجود جلساتی را برگزار کرده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمد حسین عراقی زاده سخنگوی باشگاه گیتی پسند اصفهان درباره آخرین وضعیت سرمربیگری تیم فوتسال گیتی پسند اظهار کرد: کشاورز بعد از بازی با منصوری در رختکن به صورت شفاهی استعفا کرد. بعد از آن هم استعفایش را به علی طاهری مدیرعامل باشگاه ارائه کرد. طاهری هم از صبح امروز جلساتی را با مشاورانش برگزار کرده و قرار است نتیجه این جلسه را در هیات مدیره مطرح کند.

وی افزود: باشگاه هنوز به نتیجه خاصی نرسیده است. ممکن است با استعفای کشاورز موافقت شود و حتی ممکن است موافقت نشود! به هر حال جلسات ادامه دارد تا وضعیت سرمربی مشخص شود.

سخنگوی باشگاه گیتی پسند با بیان اینکه تمرینات تیم فوتسال این باشگاه از فردا یکشنبه از سر گرفته خواهد شد، گفت: استعفای کشاورز از سرمربیگری تیم بوده و اگر با این استعفا موافقت شود، وی به عنوان بازیکن و کاپیتان به کارش در تیم ادامه خواهد داد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۶
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

majid شنبه , ۲۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۵

آره دیگه هنوز تیم نرفته ته جدول که بخوایند با استعفای آقای کشاورز موافقت کنید هر وقت تیم نابود شد مدال افتخار بدین به آقای کشاورز و عذرشون و بخوایند.این یه تیم اصفهانی راهم نابود کنید بره تا خیالتون راحت بشه.

هادی شنبه , ۲۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۰

به پیر به پیغمبر احمد نکوبین از اینا کمتر نیست بابا اینا همه بازیکناش بودن
باید از همون اول نکوبین رو میزاشتید سرمربی

نام ... شنبه , ۲۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۱

وقتی آقای کشاورز روی نیمکت نشسته و بیشتر اختیارات دست آقای بیغم هست و ایشان و بقیه کادر توان هدایت تیم را ندارند چرا آنها استعفا نمیدهند و چرا توضیحی در باره باخت نمیدهند ?
آقای کریمی که چند روز قبل فرمودند چون فشاری رویمان نیست راحتتر بازی میکنیم و میبریم و فرمودند قهرمان میشویم!!!
آقایان بیغم بهرایمان همدانی احمد شمس چرا صحبتی نمیکنند و توضیح نمیدهند? چرا همه در موقع باخت فرار میکنند و پشت محمد کشاورز پنهان میشوند ولی موقع نبردهای ضعیف هم تا مدتها بعد از بازی رژه توی سالن میروند!!!

نام ... شنبه , ۲۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۴

آقای عراقی زاده میشه لطفا بفرمائید این مشاوران باشگاه شما چه کسانی هستند که با مشورتهای خود تیم را به این روز انداخته اند?
اگر از نظر باشگاه حرفه ای شما ایرادی ندارد اسامی این مشاوران عزیز را بیان بفرمائید?

رضا متین فر یکشنبه , ۲۷ مهر ۱۳۹۳ - ۸:۴۵

آخه این کمک مربیان کجا بودن برادر که حالا بخوان کمک کنند ؟؟؟ هر ۴نفر رو همدیگه یه مربی تمرینی هم نمیشن بخدا
به فکر چاره باشید و خواااااااااااااهشاً———– دور حسین افضلی ——— را خط قرمز بکشید به درد نمیخوره بخدا

رضا متین فر یکشنبه , ۲۷ مهر ۱۳۹۳ - ۸:۴۷

در ضمن بهتره آقای عراقی زاده در این خصوص تصمیم نگیرند و اجازه بدن اهالی فوتسال تو صحنه بیاند و تصمیم بگیرند مگه ایشون تو ورزش سر رشته داره اصلاً؟؟؟؟؟؟
بهتره بره کار اقتصادی بکنه تا ورزش