کد خبر : 10758
تاریخ انتشار : شنبه 26 مهر 1393 - 9:35
دسته‌بندی نشده
-

نصیری نیا:تمرکزمان را از دست دادیم و باختیم

نصیری نیا:تمرکزمان را از دست دادیم و باختیم
دروازه بان تیم فردوسی علت شکست تیمش را از دست رفتن تمرکز بازیکنان دانست.

مجتبی نصیری نیا دروازبان فردوسی مشهد در مورد بازی با دبیری به خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران گفت:بازی خوبی بود.با توجه به اینکه هردو تیم به سه امتیاز این بازی نیاز داشتند و ما بازی خوبی ارایه دادیم که حتی از حریف جلو افتاده بودیم که در در دو،سه دقیقه پایانی نیمه اول تمرکزمان را از دست دادیم و بازی برده را ۳-۱ کردیم و با باخت به رختکن رفتیم.بخاطر همین نیمه دوم بی محابا حمله کردیم و موفق شدیم یکی دیگر از گل های خورده را جبران کنیم  و در ادامه رو به بازی ریسکی آوردیم و پنج نفره کردیم متاسفانه منجر به گل خوردن تیم ما شد.

وی در مورد داوری گفت:نمی شود وقتی می بریم و یا می بازیم گردن داور بیندازیم.داور هم مثل من بازیکن که در زمین اشتباه می کنم اشتباه داشت و فکر نمی کنم قصد و غرضی در این اشتباهات باشد ولی متاسفانه این اشتباهات روی نتایج تاثیر گذار است و فکر می کنم امروز هم داوران بدون اشتباه نبودند.

وی در مورد تماشاگران دبیری گفت:تماشاگران خونگرم تبریز خوب هستند و تیم شان را عاشقانه دوست دارند و به هر حال در راستای موفقیت تیمشان قدم بر می دارند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.