کد خبر : 10756
تاریخ انتشار : شنبه 26 مهر 1393 - 9:29
دسته‌بندی نشده
-

نعمتی:داوری ها هفته به هفته ضعیف تر می شود

نعمتی:داوری ها هفته به هفته ضعیف تر می شود
سرمربی تیم فردوسی مشهد با انتقاد از داوری بازی تیمش با دبیری از روند ضعیف داوران گلایه کرد.

سرمربی فردوسی مشهد پس از شکست برابر تیم بحران زده دبیری به خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران گفت:بازی خوبی بود.بچه های ما با جان و دل بازی کردند و زحمت خودشان را کشیدند و موقیت های زیادی روی دروازه حریف خلق کردند ولی متاسفانه نتیجه قابل قبولی کسب نکردیم.امیدوارم از هفته آینده روند نتیجه گیری تیم بهتر شود.

شش دقیقه مانده به پایان بازی دست به ریسک زدیم و تیم را پنج نفره کردیم ولی با توجه به اینکه در تمرینات روی این تاکتیک کم کار کرده بودیم هماهنگی لازم را نداشتیم نه تنها از این تاکتیک بهره نبردیم  متاسفانه یک گل هم دریافت کردیم.

نعمتی در مورد داوران این بازی گفت:متاسفانه داوران این بازی خیلی ضعیف بودند وعوض اینکه رفته رفته قضاوت داوران بهتر شود شاهد عکس این قضیه هستیم و هر هفته ضعیفتر می شوند.

وی در مورد تماشاگران تبریزی و درگیری که بین کادرفنی این تیم و تماشاگران بوجود آمد گفت:مشکل زیاد جدی نبود و چند نفر از تماشاگران که بالای سر ما بودند تمرکز را از ما می گرفتند که با جابجایی نیمکت در نیمه دوم اوضاع بهتر شد.

نعمتی در آخر به تیم دبیری بابت پیروزی در این بازی تبریک گفت و افزود:بازیکنان دبیری هم تلاش کردند وموفق شدند سه امتیاز این بازی را بدست آورند که هم اینجا به تیم دبیری تبریک و خسته نباشید می گویم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۲۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۲

بالاخره نفرمودید چرا دنبال مدرک مربیگری شما نباشند ?
البته نفرمایید هم کم کم توی بازیها مشخص میشه?