کد خبر : 10859
تاریخ انتشار : شنبه 26 مهر 1393 - 14:02
-

کشاورز در پی فروش امتیاز!

کشاورز در پی فروش امتیاز!
سرمربی و مدیر تیم دسته اولی فوتسال کشاورز قزوین گفت: به خاطر نداشتن حامی مالی در پی فروش امتیاز این تیم هستیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، ‘محمود عبدالهی’افزود: پیش از این مسوولان اعلام کرده بودند که نباید نگران نباشید و برای تیم شما حامی مالی پیدا می کنیم در صورتی که کمتر از یک ماه مانده به آغاز مسابقات لیگ دسته اول مشخص شد که از اسپانسر خبری نیست.

وی با بیان اینکه مخالفتی برای فروش امتیاز تیم ما و انتقال آن به خارج از استان وجود ندارد، گفت: اگرچه مخالف فروش و انتقال امتیاز تیم به خارج از استان هستم اما با وضعیت فعلی چاره ای جز این کار نیست.

عبدالهی اضافه کرد: قیمت امتیاز تیم خود را بین ۱۳۰ تا ۱۴۰ میلیون تومان تعیین کرده ایم اما به خاطر وعده های مسوولان دست نگه داشتیم و حالا با فرصت کم باقی مانده تا آغاز لیگ اینکه اصلا موفق به فروش امتیاز تیم شویم هنوز مشخص نیست.

سرمربی و مدیر تیم فوتسال کشاورز قزوین با بیان اینکه هرکس مخالف فروش و انتقال تیم ما باشد خودش می تواند بیاید و تیمداری کند، افزود: حداقل هزینه حضور در لیگ دسته اول را حدود ۱۰۰ میلیون تومان برآورد کرده ایم.

عبدالهی با بیان اینکه فعلا بدلیل نبود مشتری برای فروش امتیاز تیم و نداشتن حامی مالی به ناچار با بازیکنان امید خود تمرین می کنیم ولی تکلیف خود را برای حضور در لیگ دسته اول نمی دانیم، در پایان گفت: پارسال از وضعیت بهتری برخوردار بودیم و تکلیف خود را می دانستیم.

بلاتکلیف بودن نماینده قزوین در لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های کشور در حالی است که این رقابت ها در فصل جدید از هشتم آبان ماه امسال آغاز خواهد شد.

تیم فوتسال کشاورز پارسال در آستانه صعود بدور حذفی (پلی آف) لیگ دسته اول و حضور در لیگ برتر قرار داشت اما در هفته اخر اتفاقات به ضرر این تیم تمام شد و نماینده قزوین از رسیدن به این مرحله بازماند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.