کد خبر : 10922
تاریخ انتشار : یکشنبه 27 مهر 1393 - 13:11
-

شمسایی:تفاوتی بین صدر و قعر جدول نبود

شمسایی:تفاوتی بین صدر و قعر جدول نبود
سرمربی ماهان تندیس قم با تائید حرفهای خوراکچی می گوید در بازی تیمش با شهرداری ساوه جایگاه تیم ها مشخص نبوده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، امیر شمسایی در مورد شکست تیمش برابر تیم قعرنشین شهرداری ساوه گفت: تیم روبه‌روی ما انگیزه‌های زیادی برای این بازی داشت. آنها خوب جنگیدند، البته ما هم خوب نبودیم ولی با این حال ۷۰ – ۸۰ درصد بازی دست ما بود. خیلی گل هم هدر دادیم. گلرشان هم خوب عمل کرد. ما روی اشتباه فردی‌مان گل خوردیم و آنها در ضدحمله به گل رسیدند. از این بازی درس گرفتیم.

وی ادامه داد: حالا هم اتفاقی نیفتاده، خاصیت فوتبال و فوتسال همین برد و باخت‌هاست. حالا دنبال ریکاوری هستیم و به بچه‌ها گفته‌ام که این بازی را فراموش کنند. احساس کردم که کمی غرور هم تیم را گرفته، این هم طبیعی است. من هم در این سن و سال شاید دچار غرور شوم. باید همه ما مواظب باشیم که دیگر دچار اشتباه نشویم. این شکست زمان خوبی رخ داد، قابل جبران است، باز هم همه چیز دست خودمان است. نه اینکه بچه‌ها نخواهند خوب بازی کنند، روز ما نبود.

سرمربی تیم صدرنشین جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتسال در مورد صحبت سرمربی شهرداری ساوه مبنی بر اینکه تیمش شیوه جدیدی از دفاع را در این مسابقه به نمایش گذاشته است، خاطرنشان کرد: شاید آنها مدل جدیدی را رو کرده باشند اما من در جریان بازی بودم و متوجه آن نشدم. البته ما به دروازه حریف رسیدیم و اگر گلرشان توپ‌ها را نمی‌گرفت، گرفتار می‌شدند. به این شکل نبود که ما اصلا به دروازه‌شان نرسیم. خیلی هم رسیدیم اما بچه‌ها توپ را به آسمان زدند. تیم آنها دفاع کرد و در ضدحمله هم به گل رسید، من هم به آنها تبریک می‌گویم، اما اینکه سبک دفاعی جدیدی را به نمایش گذاشته باشند را نمی‌دانم.

وی همچنین در خصوص ادعای خوراکچی که در زمین تفاوتی بین دو تیم صدرنشین و قعرنشین وجود نداشت، تصریح کرد: این قضیه درست است. من هم برخلاف صحبت برخی مسئولان که ادعا کرده‌اند لیگ امسال ضعیف‌تر از سال‌های گذشته است، معتقدم که امسال لیگ خیلی نزدیکی داریم و بازیکنان خوب در همه تیم‌ها پخش شده‌اند. تیم ساوه یک امتیازی تیم ۲۱ امتیازی جدول را شکست داد. در این بازی تفاوت زیادی بین دو تیم احساس نمی‌شد. من همیشه به تیمم گفته‌ام که هر بازی برای ما حکم فینال را دارد و باید همه را شکست دهیم.

شمسایی با اشاره به بازی هفته بعدی تیمش گفت: بازی سختی با حفاری داریم. هم آنها کاملا ما را می‌شناسند و هم ما آنها را می‌شناسیم. ما به خاطر این باخت، محکوم به برد هستیم. باید سه امتیاز مسابقه را بگیریم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

قم مهد فوتسال ایران یکشنبه , ۲۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۸

امیدوارم حفاری و ببریم چون تنها تیم بدون باخت جدوله تا الان !!!

علی یکشنبه , ۲۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۵

شتر در خواب بیند پنبه دانه

محمد یکشنبه , ۲۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۸

چقدر افتاده و بی غرور صحبت کرد.

بچه قمی دوشنبه , ۲۸ مهر ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۶

به لطف خدا وبا بازی خوب بچه ها انشا الله حفاری رومیبریم