کد خبر : 10916
تاریخ انتشار : یکشنبه 27 مهر 1393 - 13:08
-

کاویانی:دبیری برای قهرمانی بسته شده است

کاویانی:دبیری برای قهرمانی بسته شده است
سرپرست تیم دبیری تبریز گفت: این تیم برای قهرمانی در لیگ برتر و دفاع از عنوان فصل گذشته خود بسته شده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، فرزاد کاویانی اظهار کرد: تیم دبیری بازی خوبی برابر تیم فردوسی برگزار کرده و بازیکنان تیم با روحیه عالی به استقبال این بازی رفته و با وجود اینکه ابتدا از حریف خود عقب افتادند، اما در ادامه بازی موفق شدند نتیجه را جبران و بازی را به سود خود خاتمه بخشند.

وی گفت: صحبت‌های فرزین دبیری مدیرعامل باشگاه و جواد اصغری‌مقدم سرمربی به تیم روحیه داده و با تلاش دسته جمعی تیم دبیری به آنچه استحقاق داشت دست یافت و تمام بازیکنان چه آنهایی که در ترکیب بودند و چه آنهایی که کمتر به بازی گرفته شدند در انجام وظایف خود موفق بوده و نتیجه بازی را به سود خود پایان بردند.

مدیر اجرایی باشگاه دبیری تبریز خاطرنشان ساخت: تیم دبیری تبریز مدافع عنوان قهرمانی بوده و برای تکرار این موفقیت در این فصل بسته شده است و خوشبختانه مشکلات هفته‌های اخیر تیم رفع شده و امیدواریم بازی با فردوسی مشهد سرآغاز بردهای پی درپی این تیم بوده و شاهد پیروزی در بازی‌های آتی تیم دبیری باشیم.

فرزاد کاویانی در مورد بازی هفته آینده این تیم در برابر مس سونگون اظهار داشت: دربی‌ها همیشه حساسیت خود را دارد و هر دو تیم تبریزی از تیم‌های خوب لیگ برتر بوده و امیدواریم در این دیدار شاهد بازی جوانمردانه از طرف هر دو تیم باشیم.

وی با تقدیر از جواد اصغری‌مقدم گفت: وی یکی از بازیکنان بزرگ فوتسال ایران است که ضمن بازی در تیم دبیری مسئولیت سنگین هدایت این تیم را پذیرفته و با حمایت مدیریت باشگاه، بازیکنان و من به عنوان سرپرست و کمک امیدواریم در سال اول مربیگری اش بتواند با تیم دبیری به موفقیت رسد.

منبع:فارس

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

احمد یکشنبه , ۲۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۲

آقا سرپرست تا بیشتر از این اعتبار و وجهه فوتسال ایران رو از بین نبردید بهتر این مهد کودک دبیرى رو جمع کنید بروید دنبال شغل أصلى خودتان

نام ... یکشنبه , ۲۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۰

آره،می گفتید تیم دبیری رو در جام باشگاهها برای قهرمانی بستید ولی دیدیم چجوری آبرومونو بردید.در لیگ هم که سینوسی نتیجه می گیرید،بازهم ادعا دارید؟

نام... یکشنبه , ۲۷ مهر ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۲

شمابه آدمی که به تیم ملی کشورش توهین کرده و به مربیان آنها هم بی ادبی کرده میگی بزرگ!!!

نام ... دوشنبه , ۲۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۸

ایکاش ما هم مثل شما دوستانی که نظر وپیشنهاداتون گذاشتید فقط یک خواننده سایت ویک طرفدار فوتسال بودیم ،ایکاش ،،،،،،،،،
دوستان خوبم خودتون درگیر این سیاه بازی مربی های برکنار شده یا مربیان شروع بکار کرده یا مدیران نکنید. همه از یک قشر هستن وبی جهت احساس نکنید پیامی رو که در سایت گذاشتید واقعا حقیقته نه باید بیاید داخل این بازار فوتسال ،تازه متوجه میشید که ای داد وبیداد