کد خبر : 10954
تاریخ انتشار : دوشنبه 28 مهر 1393 - 11:58
دسته‌بندی نشده
-

شمس: ابقای کشاورز در گیتی‌پسند بسیار خوشحالم کرد/ او در باخت‌ها هرگز مقصر نبود

شمس: ابقای کشاورز در گیتی‌پسند بسیار خوشحالم کرد/ او در باخت‌ها هرگز مقصر نبود
سرمربی مستعفی دبیری تبریز گفت: کشاورز کارش را در این تیم به نحو احسن انجام داد ولی چون پول بچه‌ها به هر علتی داده نشد، تیم خوب نتیجه نگرفت. او به هیچ وجه در باخت‌ها مقصر نیست.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حسین شمس در مورد ابقای محمد کشاورز در تیم گیتی‌پسند اصفهان گفت: این یک تصمیم عاقلانه بود. خدا کند که کشاورز همچنان مربی بماند تا یک مربی خوب برای آینده فوتسال ایران تربیت شود.

وی ادامه داد: کشاورز کارش را در این تیم به نحو احسن انجام داد ولی چون پول بچه‌ها به هر علتی داده نشد، تیم خوب نتیجه نگرفت. او به هیچ وجه در باخت‌ها مقصر نیست. باشگاه باید پول بدهد تا این فشارها از روی تیم برداشته شود. کشاورز از مربیان خوب فوتسال ما خواهد شد که می‌تواند در آینده هم تیم‌داری کند. او جزو کسانی است که اگر چند دوره مربیگری را طی کند، حتما شرایط بسیار خوبی به دست خواهد آورد.

شمس با تایید تصمیم باشگاه گیتی‌پسند، خاطرنشان کرد: از تصمیمی که این باشگاه گرفت بسیار خوشحالم. به آنها تبریک می‌گویم. این نشان از هوش و درایت طاهری دارد که به خاطر هر حمله و هجمه‌ای از طرف دیگران، دست به ترکیب کادرفنی‌اش نمی‌زند. نتیجه این ثبات مربیگری را خود باشگاه خواهد دید. اگر آنها از نظر مالی هم تیم‌شان را تامین کنند، شانس اول قهرمانی هستند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 10 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۲۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۹

افرین اقای شمس این یاشگاه مشکل بی پولی داره بازیکنا ن خرج دارن شکم دارن رن و بچه دارن باید پول داشته باشن ی چیزی بخرن بخوزن تا بتونن درست بازی کنن همه رو بی انگیزه کردن

نام ... دوشنبه , ۲۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۱

ببین شمس چه خوابی برای گیتی پسند دیده ، عادت نداره بی دلیل از کسی تعریف کنه ،خدا بخیر کنه

نام ... سه شنبه , ۲۹ مهر ۱۳۹۳ - ۸:۲۵

همه خرج دارن و خیلی‌ها هم سالهاست زن و بچه دارند و زندگی خود را با مبالغ ناچیز می‌گذرانند!
یک کارمند و کارگر حتی در خود گیتی پسند که میره یک ماه از صبح تا عصر کار میکنه اگه سر وقت بهش حقوق بدهند ۷۰۰ یا ۸۰۰ یا اصلا فرض کن ۱۵۰۰ میگیره ولی اکثر بازیکنان همین تیم فوتسال گیتی قراردادهایی با مبالغ ۱۰۰ میلیون تا ۲۰۰ و حتی نزدیکتر۳۰۰میلیون برای مثلا۸ تا ۹ ماه میبندند!!
حتی اگر ۱۰درصد هم دریافت کنند میشه۱۰ تا ۳۰ میلیون! یعنی حقوق یک تا ۳ سال یک کارگر را یکجا دریافت کرده اند!
معمولا هم غیربومی هستند و عمده هزینه اسکان آنها هم با باشگاه است!
چه میشود اگر بجای خرید و یا تعویض مرتب ماشین وگوشی و ساعت و تفریح و۰۰۰ آنچنانی و یا خرید ملک و ۰۰۰ مدتی مثل مردم زندگی کنند ?
ضمنا چند سال پول گرفته اند و بعضی از همین آقایان وآقایان دیگری که به اصفهان آمدند و رفته اند در سه چهار سال نزدیک میلیارد پول گرفته اند که ارزش آن پولها نسبت به الان هم بسیار بیشتر بوده ‘لطفا کمی از سود سرمایه گذاری خود را مصرف کنند تا اوضاع بهتر شود’ البته بسیاری دوست داشتند همچنان در اصفهانی که بسیاری فکر میکنند مردم آن زرنگ هستند ولی با چند کلمه چاپلوسی سریعا گول میخورند و نمی‌فهمند با سرمایه خود چه میکنند بمانند و همچنان در فوتسال کاسب باشند که نشد!
آقایان بازیکن و مربی شما که بهانه تان فقط پول است و بخاطر آن هرکاری میکنید لطفا در مقاطع مختلف مردم را سیاه نکنید و دم از عشق و رفاقت و مردم و هوادار و ۰۰۰ نزنید!
البته آمدن این بازیکنان همه اش تقصیر خودشان نیست بلکه مدیرانی که میخواهند بدون سازندگی برای گرفتن نتیجه و رسیدن به منافع خود آماده خوری کنند مقصرند چرا که حتی زمانی که دیگر باشگاهها هم بازیکن را نمیخواهند و یا مبلغ خیلی پایین تری پرداخت میکنند قراردادهایی بسته اند که طرف دیگرحاضر به ترک اصفهان نیست!
تازه آن هم در مجموعه گیتی پسندی که خود به افراد زیادی از مردم که سرمایه زندگیشان را در اختیارشان قرار داده اند بدهکار است و دچار بحران شدید مالی است ایجاد اینهمه تعهد چه معنایی دارد?!!!!
لااقل امسال یک تیم معمولی و بومی با هزینه کم می‌دادند تا فرصتی هم برای افغانیهای فراهم میشد!

فوتسالی دوشنبه , ۲۸ مهر ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۷

تو که میدونی پول ندن تیم نتیجه رو نمیگیره چرا برا دبیری پول نگرفتی؟؟
در ضمن میخوای مدیر فنی گیتی بشی اینجوری هی مصاحبه رو مصاحبه میکنی؟
بابا بس کن حالا اونا شدند بخت اول قهرمانی

نام ... دوشنبه , ۲۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۷

مژده به مردم اصفهان حسین شمس در راه است سلام بر مردم سخاوتنمد اصفهان

نام ... دوشنبه , ۲۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۵

به هر طریقی نباید زندگی کرد جناب شمس چرا عزت ومنزلت خودتو خراب میکنی ،باحیدریان جنگیدی ،با شمسایی جنگیدی ،با ترابیان جنگیدی ،با صانعی جنگیدی ،بااصغری مقدم جنگیدی ،الان نوبت مرد اخلاق کشاورز هستش که اول تعریف وبعد خرابش کنی ،بابا ول کن این فوتسالو. چند تا تیم به خاطر تو تعطیل شد ،حق چند بازیکن خوردی وسوزاندی،به بازی جام رمضان هم رحم نکردی وبازیکن سفارش میکردی ،تو به تیم زیر گروه کشورم رحم نکردی وحقشون خوردی ،بسته بخدا خوب نیست،خدا بیامرز بابک معصومی باید الان زنده باشه وحرف بزنه تو کی هستی وچکارها کردی

نام ... دوشنبه , ۲۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۸

خدا بداد اصفهان برسه حسین شمس بفکر اصفهان افتاد ،اصفهانیها خبر دار

امید دوشنبه , ۲۸ مهر ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۳

حسین شمس افتخار فوتسال ایران
اینان که اینگونه گستاخی میکنند مسلمان نیستند
و برای تخریب دیگران از هیچ چیز ابایی ندارند
از خدا بترسید وبا شخصیت دیگران چنین بازی نکنید
هنوز در هر کجای ایران که شمس باشدمردم برای عکس و امضای وی مشتاقند
شمس در قلب مردم ایران است

وحید دوشنبه , ۲۸ مهر ۱۳۹۳ - ۲۳:۴۰

آقای شمس چقدر می گیری نظر ندی !

نام ... سه شنبه , ۲۹ مهر ۱۳۹۳ - ۳:۰۳

به حسین شمس پول بدید گیتی نتیجه میگیره .!!!!!