کد خبر : 10981
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 مهر 1393 - 11:47
دسته‌بندی نشده
-

عظیمایی: بازیکنان ما تازه تاکتیک‌های ابطحی را گرفته اند

عظیمایی: بازیکنان ما تازه تاکتیک‌های ابطحی را گرفته اند
بازیکن تیم فوتسال شهروند ساری گفت: بازیکنان ما تازه با تفکرات آقای ابطحی خو گرفته و تاکتیک های مورد نظر ایشان را فراگرفته اند.

مرتضی عظیمایی در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران اظهار داشت: الحمدالله اولین پیروزی فصل ما رقم خورد تا نقطه شروع ما برای نتیجه گیری از هفته هشتم استارت بخورد. بازی خوبی انجام دادیم و توانستیم مزد برتری خود را با گل های زیاد بگیریم.

وی با اشاره به دیر شروع شدن تمرینات شهروند در فصل جاری افزود: مسلما تیمی که دیر کارهای آماده‌سازی خود را شروع می کند باید در حین بازی ها به هماهنگی های لازم خود دست پیدا کند. شهروند هم از این قاعده مستثنی نبود، دیر شروع کرد و دیر به پیروزی رسید.

بازیکن ساروی شهروند تاکید کرد: تیم ما امسال مربی بزرگی به نام ابطحی دارد که شاید عادت به تمرینات گذشته باعث شده بود تا بازیکنان ما دیر با تاکتیک مورد نظر ایشان هماهنگ شوند اما این اتفاق افتاد و من قول می دهم که ما هفته به هفته بهتر خواهیم شد.

عظیمایی که به تازگی از بند مصدومیت رهایی پیدا کرده و موفق به گلزنی نیز شد خاطرنشان کرد: در بازی با پایاسازه حدود ۱۹دقیقه برای تیمم بازی کردم و شکر خدا مشکلی هم نداشتم. انشاالله با کمک بازیکنان بزرگ تیم همچون لطفی و منتظر و همچنین جوانان آینده دار تیم همچون کرد مشهدی و … بتوانیم شهروند را همان تیمی بکنیم که نجاریان مدیرعامل باشگاه و هواداران پرتعداد تیم می خواهند.

وی در خاتمه در خصوص شرایط مالی باشگاه شهروند متذکر شد: با تلاش های آقای نجاریان امسال شرایط نسبت به گذشته تفاوت کرده و بهتر شده است اما هنوز به ایده آل های لازم نرسیده ایم. امیدوارم این ایده آل هر چه زودتر فراهم شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

عسلي چهارشنبه , ۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۷

خوش بحالت خوب شدی ماکه هنوز…….

محمدرضا پنجشنبه , ۱ آبان ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۰

مرتضی دوست داریییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییم