کد خبر : 11017
تاریخ انتشار : چهارشنبه 30 مهر 1393 - 18:09
دسته‌بندی نشده
-

شارقی: همه پشت کشاورز ایستادیم و خواستیم که او در تیم بماند

شارقی: همه پشت کشاورز ایستادیم و خواستیم که او در تیم بماند
بازیکن تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان گفت: امیدوارم با توجه به این که شرایط تیم گیتی‌پسند قبل از مصاف با تیم میثاق تهران خوب نبوده، بتوانیم برابر این تیم پیروز شویم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، فرشاد شارقی پیرامون مصاف آینده تیم گیتی‌پسند اصفهان برابر میثاق تهران، اظهار کرد: به هر حال با توجه به این که ما هفته‌های گذشته نتایج خوبی کسب نکرده‌ایم و تیم‌های بالای جدول هم این هفته برابر هم صف‌آرایی می‌کنند، این دیدار از اهمیت ویژه‌ای برای ما برخوردار است و امیدواریم بتوانیم در این دیدار پیروز شویم.
وی درباره تیم میثاق تهران بیان کرد: میثاق، تیم خوبی است و همیشه با تیم‌های بالای جدول خیلی خوب بازی می‌کند در این چند سال نتایج خوبی کسب کرده و من امیدوارم با توجه به این که شرایط تیم ما خوب نیست بتوانیم برابر این تیم پیروز شویم.
بازیکن شاهرودی تیم گیتی‌پسند درباره مشکلات باشگاه در این هفته، تصریح کرد: پس از استعفا کشاورز همه بازیکنان خواستند که او از تیم نرود و از کشاورز حمایت کردند چرا که در این شرایط حتی اگر مربی هم عوض می‌شد وضعیت تیم تفاوتی نمی‌کرد به همین دلیل همه پشت او ایستادیم و خواستیم که او در تیم بماند، رفتن بی‌‌‌غم هم به خاطر مشکلات شخصی بوده اما در کل من فکر نمی‌کنم که این وضعیت به نفع گیتی‌پسند باشد و ما باید تلاش کنیم که شرایط تیم تغییر کند.
وی درباره حضور لک در تیم میثاق تهران، افزود: حضور لک در تیم میثاق تأثیرگذار است، او دوست دارد با توجه به شرایط سختی که سال گذشته در اصفهان داشت نتیجه خوبی کسب کند اما ما هم با توجه به تمریناتی که انجام دادیم به دنبال پیروزی در این مسابقه هستیم.
شارقی ۲۶ ساله با اشاره به دلیل از دست رفتن فرصت‌های گیتی‌پسند در طول فصل، خاطرنشان کرد: متأسفانه تک تک بازیکنان ما مشکل دارند، از ابتدای فصل تاکنون ما قرارداد‌هایمان را دریافت نکرده‌ایم البته این موضوع به این معنا نیست که بازیکنان کم کاری می‌کنند اما عدم پرداخت قرارداد‌های بازیکنان سبب از دست رفتن تمرکز بازیکنان می‌شود و امیدوارم این مشکل در تیم ما حل شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... چهارشنبه , ۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۱

پول بدید بابا

نام ... پنجشنبه , ۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۳

تا دیروز که بت بازى نمیداد پشت سرش حرف میزدى و میخاستى از تیم برى حالا که یه بازى بت بازى داد ادم خوبى شد، ادما چند رو دارن.