کد خبر : 11003
تاریخ انتشار : چهارشنبه 30 مهر 1393 - 11:14
-

ناظم‌الشریعه:بازیکنان خونسردی‌شان را حفظ کنند،دست پر از زمین خارج می شویم/ شرایط تیم ها به هم نزدیک است

ناظم‌الشریعه:بازیکنان خونسردی‌شان را حفظ کنند،دست پر از زمین خارج می شویم/ شرایط تیم ها به هم نزدیک است
سرمربی تیم فوتسال ملی‌حفاری معتقد است اگر بازیکنانش در دیدار مقابل ماهان تندیس قم، صدرنشین لیگ برتر، بتوانند خونسردی‌شان را حفظ کنند و بر تماشاگران نیز غلبه کنند، می‌توانند با دست پر برگردند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سیدمحمد ناظم‌الشریعه اظهار کرد: روز جمعه، دوم آبان‌ماه در قم به مصاف ماهان تندیس قم که تیم صدرنشین لیگ است، می رویم. این تیم از بازیکنان بسیار خوبی بهره می‌برد. حریف بیشتر کار تکنیکی انجام می‌دهد.

وی بیان کرد: ما اگر بتوانیم بر تماشاگران آن جا غلبه کنیم و بازیکنانم در شرایطی قرار بگیرند که بتوانند خونسردی‌شان را حفظ کنند، می‌توانیم دست پر از زمین خارج شویم. به هر حال این دو مورد در قم برای ما تعیین‌کننده هستند و اگر در بازی بتوانیم تاکتیک‌مان را غلبه کنیم، می توانیم نتیجه بگیریم.

سرمربی تیم فوتسال ملی‌حفاری گفت: شرایط‌مان خوب است و بازیکنانم از نظر روحی خیلی بهتر شده اند و کم‌کم به شرایط مطلوب بدنی هم می رسند. تمام بازیکنان تیم ما یکنواخت هستند و وقتی یک تیم یکنواخت باشد، شرایط بهتر است. در کل تمام تلاش مان را می کنیم تا به نتیجه دلخواه برسیم.

وی در ادامه با بیان این‌که سطح لیگ برتر تا این جای مسابقات خیلی خوب بوده است، عنوان کرد: هیچ تیمی حاشیه امنیت ندارد و این یعنی لیگ پویا است. امسال بازیکنان بین تیم‌ها پخش شده اند که این خیلی خوب است. امسال تمام تیم ها کار کرده اند و شرایط تیم ها به هم نزدیک است.

ناظم‌الشریعه در پایان در پاسخ به این سوال که آیا مشکلات مالی تیم برطرف شده است؟ گفت: مسوولان باشگاه زحمت کشیدند و هفته گذشته مبلغی را به بازیکنان پرداخت کردند و بازیکنان از این نظر راحت شده اند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

اهوازی چهارشنبه , ۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۶

همگی عالی هستید درگیر حاشیه نشوید ..آفرین یر شما..خسته نباشید کادرفنی و بازیکنا

اهوازی باغیرت چهارشنبه , ۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۶

حفاری زلزله محبوبه هرچی دله///////’//البته در غیاب مدیرعامل////////ایشااله سرش شلوغ باشه وبرای فوتسال وقت نزاره//////

نام ... پنجشنبه , ۱ آبان ۱۳۹۳ - ۰:۱۲

میگم قمی ها ۶ تای پارسالو یادشون ؟ مطمینا یادشون نمیره تا اخر عمرشون