کد خبر : 11114
تاریخ انتشار : شنبه 3 آبان 1393 - 10:07
دسته‌بندی نشده
-

زارعی:جایگاه شهرداری ساوه اینجا نیست/با کارت مربی بدنساز روی نیمکت نشستم

زارعی:جایگاه شهرداری ساوه اینجا نیست/با کارت مربی بدنساز روی نیمکت نشستم
مجید زارعی سرمربی جدید تیم پایاسازه تبریز از پیروزی تیمش مقابل شهرداری ساوه می گوید.

مجید زارعی در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران در مورد بازی تیمش مقابل شهرداری ساوه گفت:بازی خیلی سختی بود و در این بازی از تاکتیک ضد حمله قصد داشتیم استفاده کنیم و از نفراتی استفاده کردیم که توپ گیری مناسبی داشته باشند که خدا را شکر به گل رسیدیم و روی اشتباه گل دریافت کردیم.جایگاه شهرداری ساوه  بالاتر از این ها است و مطمئنا جزء ۷-۸ تیم بالای جدول خواهد بود.آقای خوراکچی مربی خیلی بزرگی است که ما پیش ایشان شاگرد هستیم و امروز درس تحویل ایشان می دادیم.خوراکچی یک وزنه است که می تواند تیمش را بالا بکشد.

وی در سوال خبرنگار پایگاه خبری فوتسال که چرا به دروازبان تیمتان پس از به ثمر رساندن گل اشاره کردید که خودش را مصدوم جلوه دهد تا بازی متوقف شود گفت:چون یکی از بازیکنان ما در جریان بازی اخراج شد و در مدت یک هفته ای روی سیستم ۵به ۳ کار نکرده بودیم بخاطر همین از این فرصت استفاده کردیم تا به بازیکنان تیم نکاتی را بگویم.

وی در مورد اینکه با چه عنوانی وی نیمکت می نشینید گفت:با عنوان مربی بدنساز روی نیمکت حاضر می شوم و من مدرک B آسیا را دارم و علاوه بر آن مدرک مربی بدنسازی دارم با این مدرک روی نیمکت حاضر می شوم.

وی در مورد اینکه گفته می شود احمد صفری از عمد سه اخطاره شد تا به کربلا سفر کند گفت:در تیم ما این مسائل وجود ندارد و بازیکنان اصول حرفه ای را رعایت می کنند.قبل بازی به ایشان اجازه داده بودم و حتی اگر محروم هم نمی شد باز هم در مرخصی بود.

وی در مورد مصاحبه حسین شمس که گفته بود پایاسازه جز پیروزی برابر دبیری دیگر نمی تواند پیروزی بدست بیاورد گفت:حسین شمس خیلی بزرگتر از این حرف ها می باشد که من در مورد ایشان نظر بدم و ایشان در آن موقعیت صلاح دیده و این مصاحبه را انجام داده بودند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

علی شنبه , ۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۹

ایول اقای زارعی هم بازی رو بردی هم حاشیه هایی که محمود خوراکچی الکی براه انداخته